suomi: 13 maksukanavaa joista suurin osa paskoja: 24,90e/kk
ruotsi: 22 laatukanavaa: ~18e/kk
http://www.boxer.se/?page=1822
suomalaisia kusetetaan
5
477
Vastaukset
- Halvempi olis parempi
Tottahan puhelet, mutta ei asia noin yksinkertainen ole. Boxerhan omistaa nyt myös PlusTV:n Suomessa.
Vähän aikaa sitten PlusTV tiedotti, että alkavat vasta nyt tekemään voittoa, joten ei tuosta hinnasta voi pudottaa alaspäin tai koko firma kaatuu. Suuret velat kuitenkin niskassa.- ryöstetään?
no ruotsissa on kansallinen teracom välittämässä ohjelmia kun taas suomessa ranskalaisyhtiö digita.
http://www.taloussanomat.fi/media/2009/07/01/tv-lupamaksuja-valuu-ulkomaille/200915462/135
jos liikevoittoprosentti on 40, niin ilmaa hinnoissa on.
onneksi tuo digita-monopolikin alkaa murtumaan kun dna sai lähetyksiin luvan.
plustv maksaa varmaan digitalle aika kivan osuuden tuotoistaan..
- 5 miljoona jälellä
Kaikki "paketti" kaupat on kusetusta, olipa ne kanvapaketteja tai kännykkä paketteja. Tyhmää metsässä asustavaa juntti suomalsta ja mamua on helppu kusta härkisti naamalle. Juntti vielä brassaa kavereille, et on tilanneut useamman paketin kanavia ja maksaa zzzz ekee. Homma jatkuu kunnes kanavat saa aina ERIKSEEN ja halvalla. Niin pitkään, kun uusia tilauksia tulee ei tule muutosta.
Rahat pois tyhmiltä, fiksumpien liiveihin.
Conax kortin voi jakaa vaikka "naapurin" kanssa helposti ja semmoset vekoppimet on aivan vapaasti myynnissä. Yleensä tekee yhdestä KOLME kopiota, jolloin kulut per kortti tippuu.- se on
No se olisikin unelmahomma, jos saisi vain yksittäisiä kanavia tilattua eikä niitä paketteja, totta puhelet. Se vaan on niin, että sittenhän tämä mukava palveluntarjoaja (oli sitten PlusTV, kaapelioperaattori tai satelliittioperaattori) hinnoittelisi yksittäisen kanavan hinnan niin järjettömän korkealle, että ei olisi mitään järkeä ottaa vain sitä yhtä kanavaa vaan koko paketti. Tyyliin 12,95 euroa/kk pelkästä Max-kanavasta, kun koko MTV3 kanavapaketti kaapeliin maksaisi 14,95 euroa/kk.
- välttämättä..
se on kirjoitti:
No se olisikin unelmahomma, jos saisi vain yksittäisiä kanavia tilattua eikä niitä paketteja, totta puhelet. Se vaan on niin, että sittenhän tämä mukava palveluntarjoaja (oli sitten PlusTV, kaapelioperaattori tai satelliittioperaattori) hinnoittelisi yksittäisen kanavan hinnan niin järjettömän korkealle, että ei olisi mitään järkeä ottaa vain sitä yhtä kanavaa vaan koko paketti. Tyyliin 12,95 euroa/kk pelkästä Max-kanavasta, kun koko MTV3 kanavapaketti kaapeliin maksaisi 14,95 euroa/kk.
itse tilasin salossa asuessa pelkästään discoveryn.
paljon kanavia yksittäin 4,90e/kk
http://www.ssp.fi/alltypes.asp?d_type=5&menu_id=345
tietysti jos useampia katselee, paketit tulee halvemmaksi. mutta hyvä kun tuo yksittäistilauskin onnistui..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1181600
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991458Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy35849Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29819Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50746Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?34718Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56698Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37690Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s42679Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37653