kissa kunnoss

mardee

sain kissan kuntoon, tos ti laitoin viestii et kissa putos, kissalla oli lonkka murtunu kahteen osaan..sairaalas kaks päivää!! voi raasu et se oli pipi..noh laskuha on iso, mutta sou..pääasia että mun poju on kotona ja kaveriki rauhottu:) mutta aika huonoa palvelua viikin eläinsairaalasta sai muuten, paitsi tää hoitaja joka kisun mulle luovutti. lääkärit ei kertonu mitään, kun vasta lausunnosta et kui vakavaa ollu...ei hoito-ohjeita kertonu ei siis mitään...
jonoti n6 tuntii ja jotku pikkuhaavat meni mun ohi hoitoon...kissa huutaa ja ulisee..siis muutkin asiakkaat ihmetteli..
noh loppu hyvi kaikki hyvin ja kiitän tätä kyseistä hoitajaa pelasti edes vähä niiden mainetta...harmi kun unohdin kysyä hoitajan nimeä, ku olin nii iloinen ku poju saatii kotiin. itkettii jo toisen kisun kaa et ei saada enää pojua kotiin:(

iha eka soitin felinan kissaklinikalle ja siellä on nii mahtava hlökunta!!!

ja yks hoitaja sairaalasta soitti, et kaikki ok, voit pian hakea koiran kotiin..Joo KOIRAN, mietin että jaa koiraksiko se leikattiin:)

nyt tääl on tötteröpää ja vähä sheivattu poju kotona ja hyvin pelaa jo jalka....viikon viel lääkkeitä pitää antaa..

muilla kokemuksii eläinsairaalasta???

0

344

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
        Maailman menoa
        676
        2552
      2. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
        Kuhmo
        31
        1276
      3. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
        Ikävä
        109
        1168
      4. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
        Yhteiskunta
        12
        1105
      5. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
        Ikävä
        93
        955
      6. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
        Ikävä
        104
        925
      7. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
        Mikkeli
        39
        877
      8. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
        Ikävä
        101
        873
      9. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
        Ikävä
        50
        769
      10. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
        Ikävä
        64
        751
      Aihe