Voisko joku ystävällinen ihminen tehdä minulle virtuaalitallin geocitieksiin? Siis jos mikään siellä ei maksa. Riitää kun vain teet sivut, sinun hommiisi ei sitten enää kuulu mikään etusivun tekstein tekeminen yms...
Haluan vain että minulle tehdään sivut muttei kirjoitella tekstiä tms!!
Laittakaa sitten virtuaalitalliini (os. http://www.ratsastuskoulu.suntuubi.com ) viestiä jos haluat tehdä minulle sivuston.
Voit myös vastata suoraan tähän viestiin.
Sitten laitat minulle yksityisviestin viekkuun jossa kerrot tallin salasanan. Nimen päätän minä.
- Anna
Geocities!!
Anna :)
4
377
Vastaukset
- qweqe
Mikset sä tee, vai etkö osaa? :OOO
- Tyyppi jolle vastasitkin
En oikein ole perillä tästä geocitiekcestä...
Siksi.
- Ö_Ö
GEOCITIES LOPETTAA KOKONAAN nyt kesällä!
Ei sinne enää ees voi tehä sivuja. Joudut kuule jonneki freewebsii sitte, ku geoo ei kohta tosiaa ole.- Rouki
Mistäs olet saanut tämän tiedon että geo muka lopettaisi kokonaan?
Itse en ole ainakaan ennen kuullut tälläistä huhua...
Vai oliko tuo muka jotain pilaa vai?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62895
- 119694
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79670Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm32598- 37581
- 86527
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante110525- 41481
- 37465
- 70446