Voisko joku ystävällinen ihminen tehdä minulle virtuaalitallin geocitieksiin? Siis jos mikään siellä ei maksa. Riitää kun vain teet sivut, sinun hommiisi ei sitten enää kuulu mikään etusivun tekstein tekeminen yms...
Haluan vain että minulle tehdään sivut muttei kirjoitella tekstiä tms!!
Laittakaa sitten virtuaalitalliini (os. http://www.ratsastuskoulu.suntuubi.com ) viestiä jos haluat tehdä minulle sivuston.
Voit myös vastata suoraan tähän viestiin.
Sitten laitat minulle yksityisviestin viekkuun jossa kerrot tallin salasanan. Nimen päätän minä.
- Anna
Geocities!!
Anna :)
4
377
Vastaukset
- qweqe
Mikset sä tee, vai etkö osaa? :OOO
- Tyyppi jolle vastasitkin
En oikein ole perillä tästä geocitiekcestä...
Siksi.
- Ö_Ö
GEOCITIES LOPETTAA KOKONAAN nyt kesällä!
Ei sinne enää ees voi tehä sivuja. Joudut kuule jonneki freewebsii sitte, ku geoo ei kohta tosiaa ole.- Rouki
Mistäs olet saanut tämän tiedon että geo muka lopettaisi kokonaan?
Itse en ole ainakaan ennen kuullut tälläistä huhua...
Vai oliko tuo muka jotain pilaa vai?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291340
- 1201181
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap1021000Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa279880- 113867
- 48745
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi20745- 52719
- 30713
- 49619