Voisko joku ystävällinen ihminen tehdä minulle virtuaalitallin geocitieksiin? Siis jos mikään siellä ei maksa. Riitää kun vain teet sivut, sinun hommiisi ei sitten enää kuulu mikään etusivun tekstein tekeminen yms...
Haluan vain että minulle tehdään sivut muttei kirjoitella tekstiä tms!!
Laittakaa sitten virtuaalitalliini (os. http://www.ratsastuskoulu.suntuubi.com ) viestiä jos haluat tehdä minulle sivuston.
Voit myös vastata suoraan tähän viestiin.
Sitten laitat minulle yksityisviestin viekkuun jossa kerrot tallin salasanan. Nimen päätän minä.
- Anna
Geocities!!
Anna :)
4
318
Vastaukset
- qweqe
Mikset sä tee, vai etkö osaa? :OOO
- Tyyppi jolle vastasitkin
En oikein ole perillä tästä geocitiekcestä...
Siksi.
- Ö_Ö
GEOCITIES LOPETTAA KOKONAAN nyt kesällä!
Ei sinne enää ees voi tehä sivuja. Joudut kuule jonneki freewebsii sitte, ku geoo ei kohta tosiaa ole.- Rouki
Mistäs olet saanut tämän tiedon että geo muka lopettaisi kokonaan?
Itse en ole ainakaan ennen kuullut tälläistä huhua...
Vai oliko tuo muka jotain pilaa vai?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Me, Suomen kansa, vaadimme Riikka Purran eroa ministerin tehtävästä
Riikka Purra on toistuvalla valehtelullaan osoittanut olevansa epärehellinen henkilö. Perustuslain kohdassa 60 § edell1997754Hotelli Kainuu konkurssiin
Vasta laajenivat Eskobarilla ja nyt näin https://www.kainuunsanomat.fi/artikkeli/hotelli-kainuu-hakeutunut-konkurssiin1123007Rikkaiden ja yritysten veroaleen ei ole varaa
Ei pieni Suomi pysty elättämään vanhenevaa väestöä nykyisellä veroasteella. Ainakin 5-prosenttiyksikköä pitää kokonaisve792851Purra jäi kiinni valehtelusta, Heinäluoma ei
Ja heti alkoi Purra joukkoineen maalittamaan Heinäluomaa. Niin toimii äärioikeistoa edustava putinistipersulauma, jonka12729"Minua ei kiinnosta opiskelu eikä töissä käyminen"
Voiko lausunnosta päätellä lainkaan mikä puolue saattaisi ajaa tuollaisen kansalaisen elämäntavan mahdollistamista? htt1122353Huomentaaaa
Hyvää huomenta.... Tiiätkö kuinka vaikeata susta on ottaa mitään selvää ja ymmärtää yhtään mitään? Mukavaa päivää... sil382162- 161994
Ainutlaatuiselle naiselle.
Osaat tietämättäsi tehdä edelleen suuren vaikutuksen minuun. Tämän piti olla jo ohi mennyttä mutta olin väärässä jällee341546- 181498
- 201286