kokemuksia

seuraavista

ennustajista/näkijöistä:Leila Falk,Elise Vänni ja Pirkko Perttula. Varsinkin Pirkko Perttulaa monet tuttavani ovat kehuneet.
Mutta nyt haluaisin rehellisiä ja reiluja vastauksia myös teiltä.
Etukäteen kaunis kiitos niille jotka vastaavat.

19

4114

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • antaa

      palautetta Pirkko Perttulasta torstain jälkeen kun olen käynyt hänellä. Aikaa kun varasin hän vaikutti hyvältä tyypiltä.Kertoi myös ettei ilmoittele missään vaan antaa aikoja oikeastaan vain sillä perusteella kun häntä on joku hänellä käynyt suositellut ystävilleen jne. ja haluavat sitten hänelle.

      • sopraano2

        löydän Pirkko Perttulan puh.numeron?
        Missä hän asuu?

        Autathan kiitos!


      • Tyttö Tampereelta
        sopraano2 kirjoitti:

        löydän Pirkko Perttulan puh.numeron?
        Missä hän asuu?

        Autathan kiitos!

        Pirkko asuu Tampereella. Hänellä on olemassa lankapuhelinnumero.


      • susa234
        Tyttö Tampereelta kirjoitti:

        Pirkko asuu Tampereella. Hänellä on olemassa lankapuhelinnumero.

        miten varataan aika? ottaako henk. koht. ainoastaan vai tekeekö myös puhelimen välityksellä?


    • 10012009

      Löysin Pirkon ihan sattumalta nettiä selaillessa ja on ennustajista/selvänäkijöistä jotenkin aivan erilainen ja ihan omaa luokkaansa- yksi parhaista-oikea "noitanainen"hyvällä tavalla. Pari kertaa olen käynyt ja käynnin jälkeen oikein voimaantunut hyvä,varma ja energinen olo.Osannut myös luonnehtia tilanteeni kohdalleen, hintakaan ei ole pilviä hipova kuten joillakin ns.kuuluisilla julkiennustajilla jotka kaiken lisäksi suurimmaksi osaksi puhuvat pelkkää skeidaa!

      • millamagia2

        Minulla oli todella vaikea tilanne johon olin jo tehnyt ratkaisun ennen käyntiäni Pirkko Perttulalla,halusin lähinnä vain vahvistusta ajatuksilleni.Käyntini oli ensimmäinen ja olimme siis täysin vieraat ihmiset toisillemme.Sain Pirkolta täydellisen ennustuksen vanhasta ja tulevaisuus oli juuri päätökseni mukainen,sain voimaa ja energiaa.Oli uskomaton kokemus,suosittelen.


      • Hallintypy

        Onko kellään tuoreita kokemuksia Pirkosta, kun ajattelin mennä tapaamaan häntä. Onko paljon mennyt huti tulkinnasta vai onko kaikki todella tapahtunut niinkun on nähnyt..menneet ja tulevat...Erityisesti ihmissuhteet kiinnostaa kovasti. Kiitos kaikille etukäteen jotka vastaavat


      • Hallintypy
        Hallintypy kirjoitti:

        Onko kellään tuoreita kokemuksia Pirkosta, kun ajattelin mennä tapaamaan häntä. Onko paljon mennyt huti tulkinnasta vai onko kaikki todella tapahtunut niinkun on nähnyt..menneet ja tulevat...Erityisesti ihmissuhteet kiinnostaa kovasti. Kiitos kaikille etukäteen jotka vastaavat

        Uppaa onko kellään kokemuksia viime aikoina Pirkosta olisin tiedosta kiitollinen


      • Anonyymi

        Joopa joo, Pirkko. Joopa joo.


    • Jjhhu

      Paljonko Pirkko maksaa?

    • asiakasvaan

      Lisäisin listaan Nina Kallion ja Kristalisillan Kaarinan. Ensin ajattelin että hei mitä puppua, mutta oikessa ne oli

      • tdas

        Ninaa en suosittele ei nähnyt mitään, pari ystävää sai melkein saman ennusteen. Kopio jostakin ehkä?


    • Karpalonmarja

      Nostan tätä. Onko kenelläkään viime aikaisia kokemuksia?

    • Anonyymi

      Elisa vänni on todella törkeä. Laittaa luurit puhelimessa. Soitat uudelleen,ni huutaa puhelimeen ja käytös on todella ala arvoista

    • Anonyymi

      Pirkko Perttula on meedio kenen kautta ainakin kuollut ystävä otti minun äitiini yhteyttä ja lähetti minulle viestin. Äitini ei kyseistä ystävää tuntenut ei ole kuullut nimeä ikinä yms. Sitten äiti soitti ja sanoi että sun ystävä lähettää terveisiä sulle että olen kaupungilla. Sanoin anna puhelin ni en voi ku ttämä henkilö sanoo sulle että moi kaikki hyvin ja älä tee samoja virheitä. Myös muut Pirkon näkemät asiat ovat kaikki tapahtuneet. T. Vesa Tuominen

      • Anonyymi

        Ja siis Tampereella asuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja siis Tampereella asuu

        Kyllä


    • Anonyymi

      Kylläpä on Pirkko jaksanut kirjoittaa! Onko jokainen hänen oma kommenttinsa? Melkoinen mainos!

      • Anonyymi

        Samaa ihmettelin. Alotusta myöten.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      331
      3106
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      110
      2298
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      87
      1685
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      197
      1631
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      69
      1417
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      56
      1293
    7. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      12
      1104
    8. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      21
      1098
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      2
      1059
    10. Vapunviettoon

      Ohjeita palstanaisille: piIIua ei jaella.
      Sinkut
      158
      949
    Aihe