Mä oon saanu tarpeekseni tosta PikkuG löpinästä...
Mä haluun kaikkee mahdollista tietoo henkan Dj:stä!!!! Mä oon koittanu löytää joka paikasta jotain tietoo siittä mut missään ei oo mitää...!!!
Sa on jo loukkaavaa koska Henkka kuitenki tarttee
Dj:tä keikoilla ym.. Ja EL osaa osaa tosi hyvin beatbox:ii....
ELI KAIKKI MAHDOLLISET TIEDOT DJ EL:istä TÄNNE!!!
Kiitos jo etukäteen!!!
DJ EL
8
568
Vastaukset
- PikkuGfani
Mä tiedän siitä tosi vähän mut se on 17wee
- mie vaa
juu kiitti... mut mä tiesin sen jo...
- PikkuGfani
Oon kuullu et se on suomenruotsalainen en tiiä onko totta. Ja sen nimi Dj El on lyhennys Dj Elementarista. muuta en tiedä...
- mie vaa
kiitti... hyvin se suomee ainaki puhuu... :)
- dj el on ihq
mie vaa kirjoitti:
kiitti... hyvin se suomee ainaki puhuu... :)
munkin mielestä siitä on liian vähän juttuu. dj el on muutekin aivan sairaan söpö....
- Laura
Dj ELin nimi on Juuso, sukunimee en tiiä
- mie vaa
kiitos paljon....!
- .eRiN.
JA EI TODELLAKAAN OLE MIKÄÄN JUUSO, SE ALKAA K:LLA JA LOPPUU R:ÄÄN!!! VOIN TODISTAA:
MUN SISKO OLI FANITAPAAMISESSA KUN SEN KAVERI VOITTI ÄRRÄN KILPAILUSTA FANITAPAAMISEN NIIN SE OTTI MUN SISKON MUKAAN, JA NE KERTO KAIKKIEN RF PORUKAN OIKEAT NIMET!
HAISTA PASKA, ÄLÄKÄ VIITTI SYÖTTÄÄ VIATTOMILLE FANEILLE TOMMOSTA PASKAA, kiitos!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824747- 1842063
- 1321752
- 1741390
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161251- 351086
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj16987- 78983
- 52966
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh288940