Mä oon saanu tarpeekseni tosta PikkuG löpinästä...
Mä haluun kaikkee mahdollista tietoo henkan Dj:stä!!!! Mä oon koittanu löytää joka paikasta jotain tietoo siittä mut missään ei oo mitää...!!!
Sa on jo loukkaavaa koska Henkka kuitenki tarttee
Dj:tä keikoilla ym.. Ja EL osaa osaa tosi hyvin beatbox:ii....
ELI KAIKKI MAHDOLLISET TIEDOT DJ EL:istä TÄNNE!!!
Kiitos jo etukäteen!!!
DJ EL
8
572
Vastaukset
- PikkuGfani
Mä tiedän siitä tosi vähän mut se on 17wee
- mie vaa
juu kiitti... mut mä tiesin sen jo...
- PikkuGfani
Oon kuullu et se on suomenruotsalainen en tiiä onko totta. Ja sen nimi Dj El on lyhennys Dj Elementarista. muuta en tiedä...
- mie vaa
kiitti... hyvin se suomee ainaki puhuu... :)
- dj el on ihq
mie vaa kirjoitti:
kiitti... hyvin se suomee ainaki puhuu... :)
munkin mielestä siitä on liian vähän juttuu. dj el on muutekin aivan sairaan söpö....
- Laura
Dj ELin nimi on Juuso, sukunimee en tiiä
- mie vaa
kiitos paljon....!
- .eRiN.
JA EI TODELLAKAAN OLE MIKÄÄN JUUSO, SE ALKAA K:LLA JA LOPPUU R:ÄÄN!!! VOIN TODISTAA:
MUN SISKO OLI FANITAPAAMISESSA KUN SEN KAVERI VOITTI ÄRRÄN KILPAILUSTA FANITAPAAMISEN NIIN SE OTTI MUN SISKON MUKAAN, JA NE KERTO KAIKKIEN RF PORUKAN OIKEAT NIMET!
HAISTA PASKA, ÄLÄKÄ VIITTI SYÖTTÄÄ VIATTOMILLE FANEILLE TOMMOSTA PASKAA, kiitos!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle442992Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖362631Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532584Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1022258Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle482094Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3421893- 1501546
- 731408
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231188Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.281175