Kirkollakin rötöksiä tilillään?

Kun jälleen kuulimme piispalta ja tässä tapauksessa arkkipiispalta, ympäripyöreitä ja vl-liikettä voimakkaasti myötäkarvaan silitteleviä lauseita..

Paljon on kyselty, miksi kirkko ei puutu vl-rötöksiin.

Olisiko näin, että kirkko-osapuolellakaan ei ole puhtaita jauhoja pussissaan ja hyssyttely johtuukin siitä?

Mahdollisesti vl-osapuoli tietäisi kirkon oletetut rötökset ja se olisi kiristysvaltti. Kun ette puutu meidän topimintaamme, niin emme mekään teidän.

Muistattehan tarinan lähetyssaarnaajasta ja heimopäällikön mulattilapsesta? ;)

13

223

Vastaukset 13

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pulmusena

ettäei ole vikaa eikä virhettä. Vähän kuullostaa siltä.

• se on

että huolia ja vilheitä piisaa - ei talvi tyhjää vilkutella

• Ainakaan en mihinkään rikokseen ole syyllistynyt ja luottotietonikin ovat kunnossa.
        En ylpeile viattomuudellani, mutta väkisinkin tässä alkaa tuntumaan, että pahempiakin on ja vieläpä tiedän missä ;)

En jaksa ymmärtää niitä rötöstelijöitä, jotka itkien "katuvat" ja tekevät rötöksensä heti uudelleen, kun tilaisuus tulee ja eiku vilikuttelemaan jälleen..

• oman kohdan
        Devoit kirjoitti:

Ainakaan en mihinkään rikokseen ole syyllistynyt ja luottotietonikin ovat kunnossa.
        En ylpeile viattomuudellani, mutta väkisinkin tässä alkaa tuntumaan, että pahempiakin on ja vieläpä tiedän missä ;)

En jaksa ymmärtää niitä rötöstelijöitä, jotka itkien "katuvat" ja tekevät rötöksensä heti uudelleen, kun tilaisuus tulee ja eiku vilikuttelemaan jälleen..

ja tehdä omista synneistä parannusta se riittää.

• oman kohdan kirjoitti:

ja tehdä omista synneistä parannusta se riittää.

Minun parannuksen tekoni, ei vl-rötöksiä tekemättömäksi tee.

• .....................

Voisitko hieman täsmentää mihin "vl-rötöksiin" kirkon pitäisi puuttua?

• Etkö ole seurannut palstaa?

• .....................
        Devoit kirjoitti:

Etkö ole seurannut palstaa?

jos tätä palstaa seuraamalla muodostaa mielipiteensä ja käsityksensä asiosta niin on kyllä pihalla kuin lumiukko... sinä ilmeisesti pidät esim. 7-päivää-lehteä luotettavana laatuinformaatiota tuottavana mediana. Kannattaa ottaa asioista oikeasti selvää ennen kuin alkaa vihjailemaan ja syyttelemään mitään.

• ..................... kirjoitti:

jos tätä palstaa seuraamalla muodostaa mielipiteensä ja käsityksensä asiosta niin on kyllä pihalla kuin lumiukko... sinä ilmeisesti pidät esim. 7-päivää-lehteä luotettavana laatuinformaatiota tuottavana mediana. Kannattaa ottaa asioista oikeasti selvää ennen kuin alkaa vihjailemaan ja syyttelemään mitään.

***jos tätä palstaa seuraamalla muodostaa mielipiteensä ja käsityksensä asiosta niin on kyllä pihalla kuin lumiukko... ***

Minun kokemukseni ovat kyllä ihan kantapään kautta. Omaan kokemukseeni verraten, voin sanoa, että palsta tarjoaa yllättävän totuuden mukaisen kuvan vl-liikkestä, nimenomaan siltä negatiiviselta puolelta. Se vl-liikkeen ylistys on suurelta osin, ellei kokonaan valheellista.

• .....................
        Devoit kirjoitti:

***jos tätä palstaa seuraamalla muodostaa mielipiteensä ja käsityksensä asiosta niin on kyllä pihalla kuin lumiukko... ***

Minun kokemukseni ovat kyllä ihan kantapään kautta. Omaan kokemukseeni verraten, voin sanoa, että palsta tarjoaa yllättävän totuuden mukaisen kuvan vl-liikkestä, nimenomaan siltä negatiiviselta puolelta. Se vl-liikkeen ylistys on suurelta osin, ellei kokonaan valheellista.

omat kokemukseni ovat melkolailla päinvastaisia

• valvottaa
        Devoit kirjoitti:

hai osta miult hevoonen!

Usko, oma Usko - sillä autuaaksi - jos jollakin.

jk. ota viimeistään nyt ne kapselit, ne vaaleanpunaset, ne vl-kapselit.

tv: kemekpelelnänen (pitkästä aikaa)

(jk.2. ja tuo sama tyyppi rötösjahdissa etelleen)

;)

• valvottaa kirjoitti:

hai osta miult hevoonen!

Usko, oma Usko - sillä autuaaksi - jos jollakin.

jk. ota viimeistään nyt ne kapselit, ne vaaleanpunaset, ne vl-kapselit.

tv: kemekpelelnänen (pitkästä aikaa)

(jk.2. ja tuo sama tyyppi rötösjahdissa etelleen)

;)

***jk. ota viimeistään nyt ne kapselit, ne vaaleanpunaset, ne vl-kapselit.***

Eikö parempi suositus olisi? "Ota viimeinkin ne vl-lasit päähäsi, ne ruusunpunaiset"?

**(jk.2. ja tuo sama tyyppi rötösjahdissa etelleen)**

Totta Mooses

• aikojen alusta

Tähänhän perustuu vl valehtelu ja pahanteko. Kun tehdään jotain lainastaista annetaan toinen toisillemme anteeksi kaikki synnit.
      Ja kukaan ei tohdi puhua koska on itsekkin sopassa mukana. Onneksi löytyy näitä joilla on omatunto, tai herännyt sellainen.
      Löytyy näitä jotka on valmiita asettamaan oman vakaumuksensa koetteelle ja ilmoittaneet viranomaisille näistä yllyttäjistä ja pahantekijöistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Puukotus Kajaanissa

Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu
      Kajaani
      56
      1234
    2. Taas henkirikos

Kuka lienee nyt asialla.
      Ilomantsi
      16
      845
    3. 68
      742
    4. Mitä söpö

Mies mietit?
      Ikävä
      63
      735
    5. Miten uskallan sua nähdä

Kun vaikutat suuttuneelta :(
      Ikävä
      47
      704
    6. Nainen, tässä olen kahden vaiheilla

Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa
      Ikävä
      69
      698
    7. Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.

Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.
      Ikävä
      131
      625
    8. Suloinen ja herkkä

Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.
      Rakkaus ja rakastaminen
      31
      585
    9. Humalassa autolla ajo.

Tuhti humala hyydytti kuljettajan Suomussalmella -sammui rattiin ,uutisoi Ylä-Kainuu.
      Suomussalmi
      9
      570
    10. Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."

Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i
      Kotimaiset julkkisjuorut
      8
      520
    11. Minä muistan

Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol
      Ikävä
      45
      518
    12. Hurja pako Kuhmossa

19 vuotias kaahasi humalassa jalkakäytävälle tänään. Kuka mitä häh.
      Kuhmo
      4
      492
    13. Jäljitelmä Birginit

Ei jumaleisson, Jeffin vaimo kertoo et nää Hermesit olikin jäljitelmiä ja timangit labrarääsää. Anna mun kaikki kestää �
      Kotimaiset julkkisjuorut
      115
      491
    14. Hyvää yötä hurmuri

Iltaa haaveeni! Kauniita unia😘 Jospa me vielä nähtäis ja juteltais, suukoteltais ja halittais, siliteltäis ja hyväiltä
      Ikävä
      24
      483
    15. Pitäisikö seksille asettaa huvivero?

(ja jos hankkisi todistuksen sen harrastamisesta velvollisuudesta tai lisääntymistarkoituksessa, saisi siitä vapautuksen
      Sinkut
      113
      444
    16. Taidat olla

Luovuttanut jo minun suhteeni osalta?
      Ikävä
      36
      435
    17. Mä voisin rakastua noihin tähti silmiin

Katseesi on niin lumoava nainen💚.
      Ikävä
      16
      431
    18. Olet pelottava ilme vakavana

Sitä alkaa ajatella äkkiä kaikenlaista. Synkkiäkin juttuja. Kai tässä oma mielikuvitus kun laukkaa. 🤔😳
      Ikävä
      26
      427
    19. Minä en ole koskaan

Rakastanut ketään toista yhtä paljon kuin sinua
      Ikävä
      70
      418
    20. Kaduttaako kun jätit vastaamatta

Vai oliko tarkoitus satuttaa?
      Ikävä
      34