Makeita drinkkejä?

Jig

Kertokaapa makeiden drinkkejen nimiä.

Myös jos tiedossanne on nettisivusto, mistä voi maun (makea, kuiva jne.) perusteella hakea drinkkejä, kertokaa ihmeessä!

Iso kiitos!

9

6509

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • BlackHeartAngel

      Makeita esim.
      Ville vallaton-> päärynän makuinen,
      # 2 cl vodka
      # 2 cl Pisang Ambon -likööri
      # maito

      muistaakseni ampiainen,

      matkustaja-> maistuu mehulta&passoalta,

      "pinkki puke"
      # 1 cl Passoa
      # 2 cl Pina Colada
      # 1 cl vaalea rommi
      # Mountain Dew
      # jäitä

      Pistiäinen
      # 2 cl vaalea rommi
      # 2 cl banaanilikööri
      # sprite

      Lumikenttien kutsu
      # 2 cl lakkalikööri
      # 2 cl Bols Parfait Amour
      # 2 cl ananasmehu
      # 2 cl kerma

      kelkka
      # 2 cl passion hedelmähehua
      # 2 cl vodkaa
      # appelssiinimehua
      # ananasviipale
      # kirsikka

      Siinä nyt joitakin..

      • -T-

        2cl banaanilikööri
        2cl vodka
        ginger ale


      • -x-

        Miten tuo Ville Vallaton -drinkki voi maistua päärynälle? Eikös Pisang Ambon ole banaanin makuista likööriä?


      • -T-
        -x- kirjoitti:

        Miten tuo Ville Vallaton -drinkki voi maistua päärynälle? Eikös Pisang Ambon ole banaanin makuista likööriä?

        Pisang Ambonissa on muitakin makuja ja aromeja(esim. hedelmät, yrtit) kuin pelkkä banaani. Eli jos vertaat tavallista banaanilikööriä ja pisangia niin maku ei ole sama.


      • -x-
        -T- kirjoitti:

        Pisang Ambonissa on muitakin makuja ja aromeja(esim. hedelmät, yrtit) kuin pelkkä banaani. Eli jos vertaat tavallista banaanilikööriä ja pisangia niin maku ei ole sama.

        Okei... No enhän minä mikään asiantuntija tosiaan ole. Kerran olen Pisang Ambonia maistanut ja kyllä se minusta ihan banaanilta maistui:)


    • BlackHeartAngel

      Drinkki: Marianne (Makea/Kylmä/Long drink)    

      4.0 osa Leijona minttuviina
      4.0 osa Chymos Kaakaolikööri
      Maito

      Valmistustapa
      Sekoitetaan

      Valmistusohje
      Lisää ainekset korkeaan lasiin ja sekoita, sekaan voi laittaa myös jäitä.

      Drinkki: Asterix (Makea/Kylmä/Long drink)    

      1.0 osa(a) Koskenkorva Vodka 40%
      2.0 osa(a) Pisang Ambon
      Sprite

      Valmistustapa
      Rakennetaan

      Valmistusohje
      Rakennetaan, lasi täytetään Spritellä.

      ..Ei nyt tule muita mieleen..

      • -T-

        Kelkka:
        2cl Passoa
        2cl Absolut kurat
        tuoremehu

        Marianne
        2cl kaakaolikööri
        2cl minttulikööri
        maito

        Asterix
        2cl pisang
        2cl vodka
        sprite

        eli niin kuin ne baarissa valmistetaan..


      • jingjang
        -T- kirjoitti:

        Kelkka:
        2cl Passoa
        2cl Absolut kurat
        tuoremehu

        Marianne
        2cl kaakaolikööri
        2cl minttulikööri
        maito

        Asterix
        2cl pisang
        2cl vodka
        sprite

        eli niin kuin ne baarissa valmistetaan..

        Mene vaikka fbsk.net sivuille ja katso jälkiruoka drinkkejä tai absolutin sivulta löytyy,
        samoin de kuyperin tai bols:in sivuilta löytyy varmasti jotain.

        Ja anna baarimestarin suositella sulle.
        Mutta jos tykkäät kookoksesta niin pina colada on aina hyvää.


    • Tommi

      http://www.saunalahti.fi/~bamsen/drinkit/

      Pistä hakuboksiin vaikka sana makea tai kuiva tms. Tosin kaikista ei ole tuota luokitusta...

      Ja baarissa baarimestari osaa tehdä hyvät paukut - kysy vielä paukun nimi ja koita muistaa jälkeenpäin. Sitten vaan netistä etsimään just se drinkki...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      110
      1189
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1024
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      128
      920
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      95
      775
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      287
      722
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      75
      649
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe