Kertokaapa makeiden drinkkejen nimiä.
Myös jos tiedossanne on nettisivusto, mistä voi maun (makea, kuiva jne.) perusteella hakea drinkkejä, kertokaa ihmeessä!
Iso kiitos!
Makeita drinkkejä?
9
6509
Vastaukset
- BlackHeartAngel
Makeita esim.
Ville vallaton-> päärynän makuinen,
# 2 cl vodka
# 2 cl Pisang Ambon -likööri
# maito
muistaakseni ampiainen,
matkustaja-> maistuu mehulta&passoalta,
"pinkki puke"
# 1 cl Passoa
# 2 cl Pina Colada
# 1 cl vaalea rommi
# Mountain Dew
# jäitä
Pistiäinen
# 2 cl vaalea rommi
# 2 cl banaanilikööri
# sprite
Lumikenttien kutsu
# 2 cl lakkalikööri
# 2 cl Bols Parfait Amour
# 2 cl ananasmehu
# 2 cl kerma
kelkka
# 2 cl passion hedelmähehua
# 2 cl vodkaa
# appelssiinimehua
# ananasviipale
# kirsikka
Siinä nyt joitakin..- -T-
2cl banaanilikööri
2cl vodka
ginger ale - -x-
Miten tuo Ville Vallaton -drinkki voi maistua päärynälle? Eikös Pisang Ambon ole banaanin makuista likööriä?
- -T-
-x- kirjoitti:
Miten tuo Ville Vallaton -drinkki voi maistua päärynälle? Eikös Pisang Ambon ole banaanin makuista likööriä?
Pisang Ambonissa on muitakin makuja ja aromeja(esim. hedelmät, yrtit) kuin pelkkä banaani. Eli jos vertaat tavallista banaanilikööriä ja pisangia niin maku ei ole sama.
- -x-
-T- kirjoitti:
Pisang Ambonissa on muitakin makuja ja aromeja(esim. hedelmät, yrtit) kuin pelkkä banaani. Eli jos vertaat tavallista banaanilikööriä ja pisangia niin maku ei ole sama.
Okei... No enhän minä mikään asiantuntija tosiaan ole. Kerran olen Pisang Ambonia maistanut ja kyllä se minusta ihan banaanilta maistui:)
- BlackHeartAngel
Drinkki: Marianne (Makea/Kylmä/Long drink)
4.0 osa Leijona minttuviina
4.0 osa Chymos Kaakaolikööri
Maito
Valmistustapa
Sekoitetaan
Valmistusohje
Lisää ainekset korkeaan lasiin ja sekoita, sekaan voi laittaa myös jäitä.
Drinkki: Asterix (Makea/Kylmä/Long drink)
1.0 osa(a) Koskenkorva Vodka 40%
2.0 osa(a) Pisang Ambon
Sprite
Valmistustapa
Rakennetaan
Valmistusohje
Rakennetaan, lasi täytetään Spritellä.
..Ei nyt tule muita mieleen..- -T-
Kelkka:
2cl Passoa
2cl Absolut kurat
tuoremehu
Marianne
2cl kaakaolikööri
2cl minttulikööri
maito
Asterix
2cl pisang
2cl vodka
sprite
eli niin kuin ne baarissa valmistetaan.. - jingjang
-T- kirjoitti:
Kelkka:
2cl Passoa
2cl Absolut kurat
tuoremehu
Marianne
2cl kaakaolikööri
2cl minttulikööri
maito
Asterix
2cl pisang
2cl vodka
sprite
eli niin kuin ne baarissa valmistetaan..Mene vaikka fbsk.net sivuille ja katso jälkiruoka drinkkejä tai absolutin sivulta löytyy,
samoin de kuyperin tai bols:in sivuilta löytyy varmasti jotain.
Ja anna baarimestarin suositella sulle.
Mutta jos tykkäät kookoksesta niin pina colada on aina hyvää.
- Tommi
http://www.saunalahti.fi/~bamsen/drinkit/
Pistä hakuboksiin vaikka sana makea tai kuiva tms. Tosin kaikista ei ole tuota luokitusta...
Ja baarissa baarimestari osaa tehdä hyvät paukut - kysy vielä paukun nimi ja koita muistaa jälkeenpäin. Sitten vaan netistä etsimään just se drinkki...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101189
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171024- 128920
- 95775
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten287722Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait75649Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504