volvo s60 d5 manuaalina?

tuleva volvonisti....

koskaan en ole vielä omistanut volvoa, mutta nyt ajattelin laittaa, aina on volvo jotenkin kiinnostanut ja pitänyt sitä laatu autona, varsinkin s60 malli hivelee silmää ja vielä se d5 moottori 163hv. Onko autossa tyyppivikoja? koneet on varmaan kestävoä ja luulis että manuaali lootakin on ok?mites volvon korit kestää ruostetta??

5

2737

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miäts.

Volvo kestää ruostetta aivan yhtä hyvin kuin mikä tahansa auto.Jos auto on yli 5 vuotta vanha kannattaa vähän kurkkailla sen alle ennen kun lyö rahat pöytään.Itselläni on 2000 luvun alku puolen s60:nen joka on ruosteista vapaa ,kiitos ensimmäisen omistajan joka oli viitsinyt volvon ruostesuojata

• 5-tähteä

Pitäisi sanoa että Volvo kestää PAREMMIN ruostetta kuiin mikä tahansa auto. S60 sai parhaat mahdolliset arvosanat ruostetutkimuksessa, eli ei ihme, että Volvosi oli täysin ruosteeton ; )

• Volvolla aina vaan

60-sarja edustaa yhtä vähävikaisimmista Volvoista, ero esim. 70-sarjaan on huomattava. Ruostuminen ei ole näissä ongelma. Alustaltaan yli 10:n vuotiaatkin isot Volvot ovat vielä kuin uusia ja kori vastustaa erittäin hyvin ruostetta. Esim. konepelti ja takaluukku ovat valmistettu ruostumattomasta alumiinista.

Paljon ajettuihin isoihin Volvoihin voi joutua vaihtamaan alustan kulutusosia, esim. koiranluita, laakereita ja puslia. Onneksi nämä on usein helppo vaihtaa itse ja osat suht edullisia.

Kyllä tuota kehtaa suositella ja olen itse samaa mieltä, S60 on silmiä hivelevän kaunis auto.

• allukki

ei kannata ostaa pikku autoa kun isomman ja tyylikkäämän saa melkein samalla rahalla.sama kone sama kulutus mutta ajo ominaisuudet 1luokkaa!

S80 D5 163hv.

• Sillä
        allukki kirjoitti:

ei kannata ostaa pikku autoa kun isomman ja tyylikkäämän saa melkein samalla rahalla.sama kone sama kulutus mutta ajo ominaisuudet 1luokkaa!

S80 D5 163hv.

Saa enemmän tilaa ja kulutus ym. tuskin kovin paljon heittää toisistaan.Tietysti jos pienempi riittää niin eihän se huono valinta ole.Kannattaa myös miettiä farkkua,itse olen ainakin ollut tyytyväinen V70:een D5.Kulutus on pyörinyt talvellakin sekalaisessa ajossa n.6,4-6,8 ja tämän olen laskenut kun tietokone näyttöön saa lisätä n.0,8litraa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      36
      4156
    2. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      113
      1543
    3. Milli-helenalla ongelmia

Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      248
      1506
    4. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      184
      1276
    5. Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni

Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ
      Sysmä
      84
      1036
    6. Löydänköhän koskaan

Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲
      Ikävä
      131
      1032
    7. Kun näen sinut

tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain
      Ikävä
      44
      1008
    8. Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.

Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht
      Maailman menoa
      254
      988
    9. Yhdelle miehelle

Mä kaipaan sua niin paljon. Miksi sä oot tommonen pösilö?
      Ikävä
      62
      974
    10. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      23
      906
    Aihe