koskaan en ole vielä omistanut volvoa, mutta nyt ajattelin laittaa, aina on volvo jotenkin kiinnostanut ja pitänyt sitä laatu autona, varsinkin s60 malli hivelee silmää ja vielä se d5 moottori 163hv. Onko autossa tyyppivikoja? koneet on varmaan kestävoä ja luulis että manuaali lootakin on ok?mites volvon korit kestää ruostetta??
volvo s60 d5 manuaalina?
5
2694
Vastaukset
- miäts.
Volvo kestää ruostetta aivan yhtä hyvin kuin mikä tahansa auto.Jos auto on yli 5 vuotta vanha kannattaa vähän kurkkailla sen alle ennen kun lyö rahat pöytään.Itselläni on 2000 luvun alku puolen s60:nen joka on ruosteista vapaa ,kiitos ensimmäisen omistajan joka oli viitsinyt volvon ruostesuojata
- 5-tähteä
Pitäisi sanoa että Volvo kestää PAREMMIN ruostetta kuiin mikä tahansa auto. S60 sai parhaat mahdolliset arvosanat ruostetutkimuksessa, eli ei ihme, että Volvosi oli täysin ruosteeton ; )
- Volvolla aina vaan
60-sarja edustaa yhtä vähävikaisimmista Volvoista, ero esim. 70-sarjaan on huomattava. Ruostuminen ei ole näissä ongelma. Alustaltaan yli 10:n vuotiaatkin isot Volvot ovat vielä kuin uusia ja kori vastustaa erittäin hyvin ruostetta. Esim. konepelti ja takaluukku ovat valmistettu ruostumattomasta alumiinista.
Paljon ajettuihin isoihin Volvoihin voi joutua vaihtamaan alustan kulutusosia, esim. koiranluita, laakereita ja puslia. Onneksi nämä on usein helppo vaihtaa itse ja osat suht edullisia.
Kyllä tuota kehtaa suositella ja olen itse samaa mieltä, S60 on silmiä hivelevän kaunis auto.- allukki
ei kannata ostaa pikku autoa kun isomman ja tyylikkäämän saa melkein samalla rahalla.sama kone sama kulutus mutta ajo ominaisuudet 1luokkaa!
S80 D5 163hv. - Sillä
allukki kirjoitti:
ei kannata ostaa pikku autoa kun isomman ja tyylikkäämän saa melkein samalla rahalla.sama kone sama kulutus mutta ajo ominaisuudet 1luokkaa!
S80 D5 163hv.Saa enemmän tilaa ja kulutus ym. tuskin kovin paljon heittää toisistaan.Tietysti jos pienempi riittää niin eihän se huono valinta ole.Kannattaa myös miettiä farkkua,itse olen ainakin ollut tyytyväinen V70:een D5.Kulutus on pyörinyt talvellakin sekalaisessa ajossa n.6,4-6,8 ja tämän olen laskenut kun tietokone näyttöön saa lisätä n.0,8litraa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1192572Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup262414Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.592003Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua301833Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu3391399- 601093
- 2591039
- 541027
- 146933
- 45918