Ayia Napa/Sun Fun hotelli tiedustelua (:

apiipaah

Elikkä ollaan lähdössä kaveriporukalla (tyttöjä ja poikia) elokuun alussa Kyprokselle ja nyt olis vielä muutamia kysymyksiä, mitä tässä on herännyt matkan varrella.

Jos siis löytyy kokemuksia tuosta Sun Fun hotellista niin kuulisin mielelläni, esimerkiksi millainen on välimatka keskustaan (Finnmatkojen sivuilla lukee 4,6km, mutta onko siis matkan varrella kauppoja/baareja/ravinoloita yms.), millainen henkilökunta, oliko viereinen ranta hyvä ja onko vähän rauhallisempaa aluetta, kuin ihan keskusta. Siis kaikkea mahdollista. (:

Ja sitten yleisesti Ayia Napasta, kun tosiaan sillä hintatasolla on meitäkin peloteltu, että on kallista, niin vinkkejä, mistä löytyy ehkä edullisempia ravintoloita/ruokakauppoja.

Kiitos jo etukäteen kaikesta mahdollisesta avusta! (:

3

686

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Elokuuuuu

      Olimme viime vuoden elokuussa Sun Funissa viikon ja ihan positiivinen kokemus oli.
      Henkilökunta oli ystävällistä ja kaikki hoitui hienosti. Alue on hyvin rauhallinen, koska siellä ei juuri muuta ole, kuin parit hotellit etäällä toisistaan, kauppa ja pari ravintolaa.

      Keskustaan on tosiaan matkaa jonkun verran, bussilla päässee kätevästi, itse kuljimme taksilla pari kertaa ja matka yhteen suuntaan maksoi 8-9€.
      Tuo hinta oli Limanakiin asti, tosin ennen sitä näkyi jo matkan varrella kauppoja ja ravintoloita. ;)

      Hotellia vastapäätä on Spar-kauppa, jonka hintataso oli joissain tuotteissa suomen tasoa, joissain hieman kalliimpi.
      Hotellin rantabaari/ravintola myy aamiaisannoksia ja muutakin ruokaa, tosin emme itse siellä syöneet. Hotellilta jonkun matkaa Larnakan suuntaan tien oikealla puolella on grilli(vaunu) josta sai aivan sairaan hyvää kebabia ;) =D

      Ranta oli tosi hyvä, matala ja siisti. Tosin vietimme enemmän aikaa allasalueella, koska siellä oli aina reilummin tilaa.

      Edullisemmin voi tehdä ruoka- yms. ostoksia Paralimnissa, jossa itse emme kuitenkaan käyneet. Sinne pääsee keskustasta bussilla.

      Kysele lisää, jos tulee jotain vielä mieleen!

      • apiipaah

        Kiitos tuosta informaatiosta (: Mukava kuulla, että on vähän rauhallisempaa aluetta, vaikka ollaankin ihan juhlamielellä lähdössä, niin kiva tietää, että nukkumisrauha on taattu.

        Sellainen tuli vielä mieleeni, että kun esimerkiksi Italiassa ollessani siellä on ollut niin, että jokaisella hotellilla on tavallaan oma pätkänsä sitä rantaa. Eli onko tuolla samantyylinen systeemi ja jos on, niin voiko rannalle mennä kuitenkin vain oman pyyhkeen kanssa, vai pitääkö sitten vuokrata lepotuolit ja aurinkovarjo? Vai onko ranta ihan vapaassa käytössä?

        Jos tähän vielä saisi vastausta niin olisin todella kiitollinen (:


      • Tuulinentukka
        apiipaah kirjoitti:

        Kiitos tuosta informaatiosta (: Mukava kuulla, että on vähän rauhallisempaa aluetta, vaikka ollaankin ihan juhlamielellä lähdössä, niin kiva tietää, että nukkumisrauha on taattu.

        Sellainen tuli vielä mieleeni, että kun esimerkiksi Italiassa ollessani siellä on ollut niin, että jokaisella hotellilla on tavallaan oma pätkänsä sitä rantaa. Eli onko tuolla samantyylinen systeemi ja jos on, niin voiko rannalle mennä kuitenkin vain oman pyyhkeen kanssa, vai pitääkö sitten vuokrata lepotuolit ja aurinkovarjo? Vai onko ranta ihan vapaassa käytössä?

        Jos tähän vielä saisi vastausta niin olisin todella kiitollinen (:

        Tuolla ei ollut hotelleilla mitään omia rantapätkiä, ainakaan sillä rannalla missä Sun Fun sijaitsee.
        Kyllä siellä voi oleilla ihan omalla pyyhkeellä hiekalla makoillen, tai sitten vuokrata pedit ja varjon, joka oli meille ainakin elokuussa ERITTÄIN tarpeellinen ;) siellä oli meinaan todella kuuma!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 111
      2188
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      60
      2046
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1951
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1687
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1618
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1412
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1353
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1344
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1337
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe