Olisiko täällä

Astrologian lukijaa?

Uteliaisuuttani kyselen,osaisko joku tulkita minun juttuja?...

27

461

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • missas

      ??

    • sun muita

      kuvioita.

      • täällä on

        sellainen tapa että vastataan viestiin, ei lähetetä uutta viestiä ihan mihin sattuu koska silloin kukaan ei tiedä että kenelle oikein vastaat.

        Tämä ei ole mikään chatti vaan keskustelufoorumi.

        Viestiin voit vastata siten että kommentissa jota haluat kommentoida on sellainen kohta tekstin alapuolella kuin "vastaa viestiin", paina sitä ja kirjoita sen jälkeen vastauksesi toiselle keskustelijalle.

        ÄLÄ lähetä uutta aloitusta anellaksesi astrologeja katsomaan sinun "kuvioitasi" vain sen vuoksi että et ole saanut vastausta ensimmäiseen aloitukseesi, äläkä lähetä vastaukseksi toiselle keskustelijalle uutta kommenttia sinun omaan aloitukseesi koska ne ovat varmimpia tapoja saada kaikki viestisi poistetuksi.

        Tämä keskustelufoorumi ei oikein ole myöskään mikään tulkintojen anelupaikka, joten täällä ei oikein katsota kenenkään kuvioita, vaan täällä keskustellaan astrologiasta noin niinkuin yleisestiottaen.


      • auttaa?
        täällä on kirjoitti:

        sellainen tapa että vastataan viestiin, ei lähetetä uutta viestiä ihan mihin sattuu koska silloin kukaan ei tiedä että kenelle oikein vastaat.

        Tämä ei ole mikään chatti vaan keskustelufoorumi.

        Viestiin voit vastata siten että kommentissa jota haluat kommentoida on sellainen kohta tekstin alapuolella kuin "vastaa viestiin", paina sitä ja kirjoita sen jälkeen vastauksesi toiselle keskustelijalle.

        ÄLÄ lähetä uutta aloitusta anellaksesi astrologeja katsomaan sinun "kuvioitasi" vain sen vuoksi että et ole saanut vastausta ensimmäiseen aloitukseesi, äläkä lähetä vastaukseksi toiselle keskustelijalle uutta kommenttia sinun omaan aloitukseesi koska ne ovat varmimpia tapoja saada kaikki viestisi poistetuksi.

        Tämä keskustelufoorumi ei oikein ole myöskään mikään tulkintojen anelupaikka, joten täällä ei oikein katsota kenenkään kuvioita, vaan täällä keskustellaan astrologiasta noin niinkuin yleisestiottaen.

        Kaikilla ei ole mahdollisuus mennä astrologille, eikö täällä voisi olla yhteishenkeä auttamassa juuri Mikin kaltaisia? Onko auttaminen kielletty, täällä?


      • kokeiltiin
        auttaa? kirjoitti:

        Kaikilla ei ole mahdollisuus mennä astrologille, eikö täällä voisi olla yhteishenkeä auttamassa juuri Mikin kaltaisia? Onko auttaminen kielletty, täällä?

        tuota "auttamista" ja sen jälkeen tämä palsta alkoi täyttyä, ei keskustelusta, vaan noista ennusteen ja tulkinnanpyytäjistä ja kuten voit kuvitella kohta koko palsta oli täytetty pelkillä aneluilla.

        Tämä on keskustelupalsta, ei mikään palvelupalsta.

        Jos välttämättä haluatte auttaa ja tehdä tulkintoja, niin menkää tuohon "ennustukset" palstalle koska sinne sellainen sopii, siellä kuin ei ole keskustelua vaan palsta on tarkoitettu nimenomaan kaikenlaisille pyynnöille.

        Tästä on ihan ylläpidon kanta asiaan joten tämä ei ole mitään minun keksintöä.


      • keskustelu on huonoa.
        kokeiltiin kirjoitti:

        tuota "auttamista" ja sen jälkeen tämä palsta alkoi täyttyä, ei keskustelusta, vaan noista ennusteen ja tulkinnanpyytäjistä ja kuten voit kuvitella kohta koko palsta oli täytetty pelkillä aneluilla.

        Tämä on keskustelupalsta, ei mikään palvelupalsta.

        Jos välttämättä haluatte auttaa ja tehdä tulkintoja, niin menkää tuohon "ennustukset" palstalle koska sinne sellainen sopii, siellä kuin ei ole keskustelua vaan palsta on tarkoitettu nimenomaan kaikenlaisille pyynnöille.

        Tästä on ihan ylläpidon kanta asiaan joten tämä ei ole mitään minun keksintöä.

        Täällä tämä keskustelu on hirveätä, rumaa ja huonoa käytöstä. En pidä siitä.


      • mielipiteelläsi
        keskustelu on huonoa. kirjoitti:

        Täällä tämä keskustelu on hirveätä, rumaa ja huonoa käytöstä. En pidä siitä.

        on arvoa, mutta kun suomessa on sananvapaus niin täällä saa myös tuottaa tekstiä joka saa olla millaista tahansa, kunhan se ei hyökkää tunnettua henkilöä vastaan tai on muuten laillinen.


      • vaikka mielipiteesi
        keskustelu on huonoa. kirjoitti:

        Täällä tämä keskustelu on hirveätä, rumaa ja huonoa käytöstä. En pidä siitä.

        olisi tuo, niin liittyikö se nyt keskusteltavaan aiheeseen, eli pitäisikö tuon mielipiteesi perusteella täällä nyt sallia muka palstan täyttäminen tulkintapyynnöillä?

        Ei pitäisi ja sen tiedät itsekin.

        Jos tänne kirjoitetut tekstit loukkaavat sinua koska ovat "hirveätä, rumaa ja huonoa käytöstä", niin jälleen sinulla on vapaa tahto vaihtaa maisemaa.

        Tosin, suosittelen sinua pitäytymään asiallisen tekstin tuottamisessa, niin ehkäpä muutkin alkavat seuraamaan esimerkkiä ja eivät tuota "hirveätä, rumaa ja huonoa" tekstiä.


      • sen, että
        vaikka mielipiteesi kirjoitti:

        olisi tuo, niin liittyikö se nyt keskusteltavaan aiheeseen, eli pitäisikö tuon mielipiteesi perusteella täällä nyt sallia muka palstan täyttäminen tulkintapyynnöillä?

        Ei pitäisi ja sen tiedät itsekin.

        Jos tänne kirjoitetut tekstit loukkaavat sinua koska ovat "hirveätä, rumaa ja huonoa käytöstä", niin jälleen sinulla on vapaa tahto vaihtaa maisemaa.

        Tosin, suosittelen sinua pitäytymään asiallisen tekstin tuottamisessa, niin ehkäpä muutkin alkavat seuraamaan esimerkkiä ja eivät tuota "hirveätä, rumaa ja huonoa" tekstiä.

        pitäisi tulkita täällä? Ei kukaan! Yhteystietoja todennäköiseti ovat vailla, eivät sitä, että täällä pitäisi niitä tulkita.


      • tässä viestissä
        sen, että kirjoitti:

        pitäisi tulkita täällä? Ei kukaan! Yhteystietoja todennäköiseti ovat vailla, eivät sitä, että täällä pitäisi niitä tulkita.

        kysytään minkäänlaisia yhteystietoja?

        "Olisiko täällä
        Kirjoittanut: Astrologian lukijaa? / 27.6.09 / klo 13:36

        Uteliaisuuttani kyselen,osaisko joku tulkita minun juttuja?..."


      • missä tässä
        sen, että kirjoitti:

        pitäisi tulkita täällä? Ei kukaan! Yhteystietoja todennäköiseti ovat vailla, eivät sitä, että täällä pitäisi niitä tulkita.

        on kysytty yhteystietoja?

        "voisiko
        Kirjoittanut: -Mikki- / 28.6.09 / klo 13:49

        joku astrologi, joka tietää tähtikartoistani jotain, vilkasta? Olen tää eka kertaa. Odottelen."


      • kuka on sanonut
        missä tässä kirjoitti:

        on kysytty yhteystietoja?

        "voisiko
        Kirjoittanut: -Mikki- / 28.6.09 / klo 13:49

        joku astrologi, joka tietää tähtikartoistani jotain, vilkasta? Olen tää eka kertaa. Odottelen."

        että pitäisi julkaista juuri tällä palstalla? Onkohan sähköpostikin keksitty?


      • ole kukaan
        kuka on sanonut kirjoitti:

        että pitäisi julkaista juuri tällä palstalla? Onkohan sähköpostikin keksitty?

        kysellyt yhteystietoja, täällä on kyselty tulkintaa. Koita nyt jo tajuta se ero.

        Ei sinua kukaan ole estänyt antamasta yhteystietoja, ainoastaan tulkinnan, koita tajuta sekin ero!


      • palstalle omaa
        ole kukaan kirjoitti:

        kysellyt yhteystietoja, täällä on kyselty tulkintaa. Koita nyt jo tajuta se ero.

        Ei sinua kukaan ole estänyt antamasta yhteystietoja, ainoastaan tulkinnan, koita tajuta sekin ero!

        tulkintaa!!! Niinhän tehdään aina muutoinkin, sähköpostiin astologiassa. Olet niin valtavan tyhmä seko, kato kun tulkina tehdään aina omaan sähköpostiin, ei tänne, vajaaälykkö!! :DDD . Kaikki voivat kysyä tulkintaa, eihän kukaan niitä täällä halua julkaistavan. Kaikki sen tää tajuaa, että ei kysyjä todellakaan tänne niitä tulkintoja halua, eka kato yhteystiedot, sen jälkeen tulkinta sähköpostitse.


      • kasvaisit aikuiseksi
        palstalle omaa kirjoitti:

        tulkintaa!!! Niinhän tehdään aina muutoinkin, sähköpostiin astologiassa. Olet niin valtavan tyhmä seko, kato kun tulkina tehdään aina omaan sähköpostiin, ei tänne, vajaaälykkö!! :DDD . Kaikki voivat kysyä tulkintaa, eihän kukaan niitä täällä halua julkaistavan. Kaikki sen tää tajuaa, että ei kysyjä todellakaan tänne niitä tulkintoja halua, eka kato yhteystiedot, sen jälkeen tulkinta sähköpostitse.

        Turhaan yrität puolustella itseäsi kun mokasit jo.

        Kerro minulle että missä noissa kahdessa viestissä kysyttiin yhteystietoja?

        Täällä eräs Adi nimimerkkiä käyttänyt henkilö antoi tulkintoja niitä kyseleville kunnes se loppui juuri sen vuoksi että palsta alkoi täyttyä pelkistä tulkintapyynnöistä. Täällä on myös annettu "minitulkintoja" kyselijöille jotka ovat kyselleet joistakin karttansa eri ominaisuuksista.

        Minä en muista nyt yhtäkään sellaista kertaa viimeaikoina jolloin joku olisi täällä kysynyt nimenomaan yhteystietoja astrologille. Yhteystietojen kysyjät ovat erittäin harvassa.

        Niin ja tosiaan niitä sähköpostiosoitteita ei ole antanut kukaan kyselijöistä, eikä myöskään tulkitsijat ole niitä tarjonneet vaikka esimerkiksi sitä ehdotettiin Adin tulkintaruljanssin aikoihin ja on ehdotettu pari kertaa myöhemminkin!

        Joten painu viisastelemasta kun et selvästikään tiedä yhtään mistään mitään.


      • tahdotko siirtyä,
        tässä viestissä kirjoitti:

        kysytään minkäänlaisia yhteystietoja?

        "Olisiko täällä
        Kirjoittanut: Astrologian lukijaa? / 27.6.09 / klo 13:36

        Uteliaisuuttani kyselen,osaisko joku tulkita minun juttuja?..."

        [email protected]? Olen tyrmistynyt keskustelun tasosta täällä. Kirjoituksessasi kuultaa jotain parempaa, niinkuin kirjoitin nimesi allakirjoituksesta. Netti on täynnä huonoa kommunikointia. Olen tyrmistynyt. Luultavasti hyvin nuoria ihmisiä.


      • tehdä oma palsta?
        mielipiteelläsi kirjoitti:

        on arvoa, mutta kun suomessa on sananvapaus niin täällä saa myös tuottaa tekstiä joka saa olla millaista tahansa, kunhan se ei hyökkää tunnettua henkilöä vastaan tai on muuten laillinen.

        Nulikat ovat tunnetusti kovia viskomaan kaikkia jalkojaan, hyppivät vapauteen päästyään, laidun ei tahdo heille riittää! Toivon nulikoille omaa laidunta! Onnea uuteen palstaan!


      • Teksti oli jo rumaa,
        vaikka mielipiteesi kirjoitti:

        olisi tuo, niin liittyikö se nyt keskusteltavaan aiheeseen, eli pitäisikö tuon mielipiteesi perusteella täällä nyt sallia muka palstan täyttäminen tulkintapyynnöillä?

        Ei pitäisi ja sen tiedät itsekin.

        Jos tänne kirjoitetut tekstit loukkaavat sinua koska ovat "hirveätä, rumaa ja huonoa käytöstä", niin jälleen sinulla on vapaa tahto vaihtaa maisemaa.

        Tosin, suosittelen sinua pitäytymään asiallisen tekstin tuottamisessa, niin ehkäpä muutkin alkavat seuraamaan esimerkkiä ja eivät tuota "hirveätä, rumaa ja huonoa" tekstiä.

        Teksti oli sietämätöntä tänne tullessani, joten se ei ole muuttunut minusta riippuvista syistä. Arvostan Kirsi astrologia, siinä ihminen, jolla hyvä asenne asiaan. Tämä on siis sekametelipalsta! Juu, juu...


      • lähdet kehittymään!
        kasvaisit aikuiseksi kirjoitti:

        Turhaan yrität puolustella itseäsi kun mokasit jo.

        Kerro minulle että missä noissa kahdessa viestissä kysyttiin yhteystietoja?

        Täällä eräs Adi nimimerkkiä käyttänyt henkilö antoi tulkintoja niitä kyseleville kunnes se loppui juuri sen vuoksi että palsta alkoi täyttyä pelkistä tulkintapyynnöistä. Täällä on myös annettu "minitulkintoja" kyselijöille jotka ovat kyselleet joistakin karttansa eri ominaisuuksista.

        Minä en muista nyt yhtäkään sellaista kertaa viimeaikoina jolloin joku olisi täällä kysynyt nimenomaan yhteystietoja astrologille. Yhteystietojen kysyjät ovat erittäin harvassa.

        Niin ja tosiaan niitä sähköpostiosoitteita ei ole antanut kukaan kyselijöistä, eikä myöskään tulkitsijat ole niitä tarjonneet vaikka esimerkiksi sitä ehdotettiin Adin tulkintaruljanssin aikoihin ja on ehdotettu pari kertaa myöhemminkin!

        Joten painu viisastelemasta kun et selvästikään tiedä yhtään mistään mitään.

        Laitumelle. Kesä aikaa kirmailla, purkaa energioita. Nukoiden joukkoon!


      • tehdä yhteistyötä.
        palstalle omaa kirjoitti:

        tulkintaa!!! Niinhän tehdään aina muutoinkin, sähköpostiin astologiassa. Olet niin valtavan tyhmä seko, kato kun tulkina tehdään aina omaan sähköpostiin, ei tänne, vajaaälykkö!! :DDD . Kaikki voivat kysyä tulkintaa, eihän kukaan niitä täällä halua julkaistavan. Kaikki sen tää tajuaa, että ei kysyjä todellakaan tänne niitä tulkintoja halua, eka kato yhteystiedot, sen jälkeen tulkinta sähköpostitse.

        Olemme kaikki kuolevaisia. Voimme yhdessä katsoa jonkun karttaa ja arvioida sitä. Kuka sitä pelkää? En ymmärrä! No, kyselijät ja pyytäjät, nyt ainakin tiedätte, Laittakaa pyyntönne Ennustukset-palstalle. Täällä on pahoja ihmisisä! Yhteistyö ei suju pahojen kanssa.


      • suomalaista
        palstalle omaa kirjoitti:

        tulkintaa!!! Niinhän tehdään aina muutoinkin, sähköpostiin astologiassa. Olet niin valtavan tyhmä seko, kato kun tulkina tehdään aina omaan sähköpostiin, ei tänne, vajaaälykkö!! :DDD . Kaikki voivat kysyä tulkintaa, eihän kukaan niitä täällä halua julkaistavan. Kaikki sen tää tajuaa, että ei kysyjä todellakaan tänne niitä tulkintoja halua, eka kato yhteystiedot, sen jälkeen tulkinta sähköpostitse.

        kielenkäyttöä? Olet juuri kirjaesimerkki täällä kirjoittavista "viisaista"! Kukaties kirjoititkin itsellesi. Astrologiassa puhutaan heijasteista. Mene peilin eteen, mitä tuli kirjoitettua itsestäsi? Noinko sinun vanhempasi puhuivat sinulle? Oletko ollut koko ikäsi tyhmä seko? Minusta sinussa voi piillä viisasta ajattelijaakin. Voimia sinulle laitumille.


      • toruttu!
        kasvaisit aikuiseksi kirjoitti:

        Turhaan yrität puolustella itseäsi kun mokasit jo.

        Kerro minulle että missä noissa kahdessa viestissä kysyttiin yhteystietoja?

        Täällä eräs Adi nimimerkkiä käyttänyt henkilö antoi tulkintoja niitä kyseleville kunnes se loppui juuri sen vuoksi että palsta alkoi täyttyä pelkistä tulkintapyynnöistä. Täällä on myös annettu "minitulkintoja" kyselijöille jotka ovat kyselleet joistakin karttansa eri ominaisuuksista.

        Minä en muista nyt yhtäkään sellaista kertaa viimeaikoina jolloin joku olisi täällä kysynyt nimenomaan yhteystietoja astrologille. Yhteystietojen kysyjät ovat erittäin harvassa.

        Niin ja tosiaan niitä sähköpostiosoitteita ei ole antanut kukaan kyselijöistä, eikä myöskään tulkitsijat ole niitä tarjonneet vaikka esimerkiksi sitä ehdotettiin Adin tulkintaruljanssin aikoihin ja on ehdotettu pari kertaa myöhemminkin!

        Joten painu viisastelemasta kun et selvästikään tiedä yhtään mistään mitään.

        Ja Sinun hyvät puolesi ovat? : Hyvä, kaunis, hellä, haavoittuva? Kuinka paljon on sattunut? Tämä on Sinulle hyvä paikka. Me tiedämme kuun-ilmaisun tärkeyden. Anna palaa, mitä vielä? Purkaus on kesken vielä. Sitä tulee muutama vuosi. Jatka!!!


      • saa mokata.
        kasvaisit aikuiseksi kirjoitti:

        Turhaan yrität puolustella itseäsi kun mokasit jo.

        Kerro minulle että missä noissa kahdessa viestissä kysyttiin yhteystietoja?

        Täällä eräs Adi nimimerkkiä käyttänyt henkilö antoi tulkintoja niitä kyseleville kunnes se loppui juuri sen vuoksi että palsta alkoi täyttyä pelkistä tulkintapyynnöistä. Täällä on myös annettu "minitulkintoja" kyselijöille jotka ovat kyselleet joistakin karttansa eri ominaisuuksista.

        Minä en muista nyt yhtäkään sellaista kertaa viimeaikoina jolloin joku olisi täällä kysynyt nimenomaan yhteystietoja astrologille. Yhteystietojen kysyjät ovat erittäin harvassa.

        Niin ja tosiaan niitä sähköpostiosoitteita ei ole antanut kukaan kyselijöistä, eikä myöskään tulkitsijat ole niitä tarjonneet vaikka esimerkiksi sitä ehdotettiin Adin tulkintaruljanssin aikoihin ja on ehdotettu pari kertaa myöhemminkin!

        Joten painu viisastelemasta kun et selvästikään tiedä yhtään mistään mitään.

        Kuinka usein oletkaan saanut kuonoosi mokauksista? Nyt saat purkaa. Varmasti reppusi on hirveän raskas. Kuka uskaltaa kysyä kartastaan, jotakin?


      • -Mikki-
        tahdotko siirtyä, kirjoitti:

        [email protected]? Olen tyrmistynyt keskustelun tasosta täällä. Kirjoituksessasi kuultaa jotain parempaa, niinkuin kirjoitin nimesi allakirjoituksesta. Netti on täynnä huonoa kommunikointia. Olen tyrmistynyt. Luultavasti hyvin nuoria ihmisiä.

        Näitä henkilöiden viestejä lukien, ihmetyttää, miten ihmiset käyttäytyy?! Onko tämä jotain jokea vai mitä. Tuntui, että tein jonkun virheen, kun kyselin tietoja...


      • sinua erityisesti
        tahdotko siirtyä, kirjoitti:

        [email protected]? Olen tyrmistynyt keskustelun tasosta täällä. Kirjoituksessasi kuultaa jotain parempaa, niinkuin kirjoitin nimesi allakirjoituksesta. Netti on täynnä huonoa kommunikointia. Olen tyrmistynyt. Luultavasti hyvin nuoria ihmisiä.

        tyrmistyttää tässä keskustelun tasossa?


      • Mikki.
        -Mikki- kirjoitti:

        Näitä henkilöiden viestejä lukien, ihmetyttää, miten ihmiset käyttäytyy?! Onko tämä jotain jokea vai mitä. Tuntui, että tein jonkun virheen, kun kyselin tietoja...

        Kerro, missä olet luova? Minulle tulee mieleeni kaunis koti, sisustus, tavarat järjestyksessä, paikoillaan. Ystäväpiiri tarkoin valittua ja harkittua, hyvin toimeentulevia, kultturelliä elämää. Minäkin saan täällä turpiini jatkuvasti, mutta, koska olen niin kovia kokenut, leski, sekopäät osoittavat oman kehityksensä vaiheen. Jatka kirjoittelua, olet sivistynyt. Laila Puustinen (antero), noin 29 v astrologiassa, itse 60v.


      • Homo sapiens
        tahdotko siirtyä, kirjoitti:

        [email protected]? Olen tyrmistynyt keskustelun tasosta täällä. Kirjoituksessasi kuultaa jotain parempaa, niinkuin kirjoitin nimesi allakirjoituksesta. Netti on täynnä huonoa kommunikointia. Olen tyrmistynyt. Luultavasti hyvin nuoria ihmisiä.

        Mitä tahdot? Ehdotat seksiä, tuolla antero-sähköpostissa. Missä tavataan ja kerro mielihalusi? Olet lähettänyt kaksi sähköpostia. Aika paljon seksiä. Oletko homo? kerro motiivisi?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2663
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      67
      2440
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2081
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1737
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1479
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1429
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1403
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe