Kokemuksia ege.fi: palveluista

lindas

Itse pariin otteeseen låndinu 100euroo, ja hyvin näytti toimivan. Rahat nopeesti tilillä. Mulla mitään moitittavaa. millasia kokemuksia muilla ollu?

15

1496

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kantaa, kun ovat sulkene

palvelun. Ehkä sitten, kun taas saavat sen ensi tiistaina avattua.

• ILO-RIMPSALLE,

rahat loppuu ja mieli mustuu

• -JanJan-

Otin tuolta vähän aikaa sitte satkun lainaa ja mainiosti ilmesty rahat tilille. Palvelu näyttäis tosiaankin olevan väliaikasesti suljettuna, toivottavasti avaavat taas

• Kirikis

Ilmeisesti aikas uus paikka? Ei kovin suuri takasinmaksu "korko" kun kävin sivuilta katsomassa.Ehkä joutuu kokeilemaan jos meinaa rahat loppua!

• ...

Näyttävät venyttävän lakia minkä kerkiävät. "Automaattinen eräpäivän siirto" on hienosti verhoiltu sanayhdistelmä, jonka tarkoitus on sanoa "emme välitä siitä, mitä laki sanoo viivästyskorosta".

• Nannuli_

Mää lainasin tuolt perjantaina 50€ ja aluks kyl epäilytti vähän mut suju hyvin mun kohdalla ainaski :) Rahat tuli heti

• Oon pikavipannut
        Nannuli_ kirjoitti:

Mää lainasin tuolt perjantaina 50€ ja aluks kyl epäilytti vähän mut suju hyvin mun kohdalla ainaski :) Rahat tuli heti

Tuolta vippiä kaks kertaa ja kyl suosittelen :D

• oon oon oon
        Oon pikavipannut kirjoitti:

Olisko tää jo pisin yksinpuhelu ?

• Jappo_83
        Oon pikavipannut kirjoitti:

Oliko ongelmia Tupas-tunnuksien kanssa? Siis ensimmäisellä kerralla kuin hait...

• Jappo_83

Hienoa nähdä, että pikavippejä ottaa muutkin kun vaan suomea puhuvat! Siis suomenruotsalainen tarvitsee myös akuutisti rahaa...
      Mutta itsekin ottaneena yhdyn toimivuuteen... Omaan prepaid-liittymän ja TUPAS-tunnuksilla pääsee rahoihin käsiks...

• Lihavotte pidu olu

Vastuuhenkilöt kaupparekisterissä

Puheenjohtaja
        Kolu Mart

Varsinainen jäsen
        Kolu Martin

Varsinainen jäsen
        Kokmann Urmo

• armas
        Lihavotte pidu olu kirjoitti:

Vastuuhenkilöt kaupparekisterissä

Puheenjohtaja
        Kolu Mart

Varsinainen jäsen
        Kolu Martin

Varsinainen jäsen
        Kokmann Urmo

Eipä sillä mulle mitään väliä , kuka omistaa, kuhan homma toimii, ja rahaa saa mikäli on sille tarvetta.

• EgestäLainaa

400€ sain tänään, tilille, kun eilen tein hakemuksen.

• EgestäLainaa

Ja jos hakemus on hylätty, niin se voi johtua myös siitä kun valitset express maksun (Hinta 25€)

Koska minulle tuli myös ensin viesti, että ”Lainahakemus hylätty teknisestä virhestä johtuen”

Eli siinä express palvelussa on joku häiriö ja eikä ole käytössä ainakaan tällä hetkellä.

Hakemuksessa pitää siis valita se normaali maksu juttu. (Eli kestää noin 2 arkipäivää, kun tulee tilille)

• Kai.Vari68

Hyvin skulaa Parasta on että päätös ja rahat saa heti. Katso: lainaanopeasti.biz/ege-fi-pikavippi/

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      221
      7462
    2. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      45
      4850
    3. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4752
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      75
      3418
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      2005
    6. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      30
      1870
    7. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      31
      1819
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      44
      1667
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      37
      1578
    10. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      148
      1337
    Aihe