entinen oli paras :/

anna

niinpä...

olen nyt tilanteessa omituisessa. uusi suhde, kestänyt jo jonkun aikaa, mies on ihana ja viihdytään yhdessä jne. jne. plaa plaa...omituinen ongelma ei ole mies vaan hänen entinen tyttöystävänsä, jonka kanssa hän seurusteli reilut kaksi vuotta. itse olen aika 'avoin' seksin suhteen, tykkään kokeilla kaikkea uutta ja kyselen myös mistä toinen tykkää että pystyy sitten miellyttämään parhaansa mukaan...mutta suihinotosta tuli puhetta mieheni kanssa ja hänen tuli maininneeksi että hänen entisensä on paras suihinottaja mitä hänellä on koskaan ollut, on oikea imuri, nielee ja ihme ettei kurlaakin vielä. että oikeen mielellään ottaa suihin ihan sama missä ja ketä kattelee toimitusta vierestä...

sen tiedon jälkeen mieheni on pariin otteeseen pyytänyt että ottaisin suihin, mutta jotenkin se ei vaan luonnistu...ei sitten millään. tiedän itsekin että en varmasti yllä samalle tasolle entisen kanssa ja sitä kautta varmaankin tuottaisin aikamoisen pettymyksen.

haluaisin olla todella hyvä suihinottaja, mutta nieleminen ei onnistu ja jos muut kattelee vierestä niin sitten ei ainakaan! pitänee sitten vaan opetella, mutta olis se kiva että menis ekakerralla niin kuin toinen toivois sen menevän...

mitäs miehet tuohon vastais...tuottaako 'uusi' nainen pettymyksen jos ei olekaan yhtä hyvä kuin entinen? ja mitä helvettiä sitä pitäis tehdä että olis yhtä hyvä...tuntuu että toisilla naisilla se vaan on luonnon lahja :)

15

7718

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ole

      mielestäni ei sun kannata mokomalla asialla päätä vaivata.oot sellanen ku oot ja sillä hyvä.varmast oot myös ite huomannut että miehissäkin on eroja...mitäs jos piruttas sanoisit että sulla on ollu niin ja niin hyvä paneskelija että tuskimpa toiset miehet samaan yltää..antaisit täten äijälles samalla lailla takas! terveisin mies26v

    • mies22

      Saattaahan myös olla, että se oli miehesi ( huono ) tapa kertoa, että hän arvostaa suuseksiä ja toivoisi sitä sinulta. Eräänlainen kiertoilmaus, ja harvinaisen huono sellainen.

    • sille

      Sano sille että sun edellisellä oli niin iso kulli ettei ole kellään ollut ja että se teki tosi hyvää. Eiköhän tepsi!!!

    • Shite

      Itsellä on ihan sama tilanne....
      Aikaisempi nainen oli aivan huikea imuri, mutta seuraava josta sitten kaiken lisäksi tuli vaimo ei todellakaan ole....ja se heikko alkutasokin näyttää olevan hiipumaan päin....

      Itselle tämä ainakin aiheuttaa kriisin tynkää.
      Minulla ei kyllä olisi pokkaa mennä esittämään asiaa nykyiselle vaimolleni, joten turhaudun päässäni ja jonain päivänä tilanne repeää, tavalla tai toisella.

      En voi muuta ehdottaa kun että tsemppaa nyt hitossa jos haluat sen ukon itselläs pitää.
      Jos ei tunnu luontevalta ja tällä on suuri merkitys niin voit jo alkaa katselemaan muita maisemia koska jossain vaiheessa napsahtaa.

      Raakaa on mutta näillä asioilla on suhteettoman suuri merkitys miehen onnellisuudessa....
      Valitettavasti...

      Ukko

    • Antaa palaa

      Vai on sellaista ongelmaa Annalla:(
      Onhan se vaan tärkeää miehelle et nainen tekee kaikkensa pitääkeen miehen tyytyväisenä.

      Toisaalta miehen tulee tehdä samoin naiselleen. Missäs sun sit pitäis tehdä noita temppuja sillai et muut kattelee vierestä? Onkos toi sun miehes keksimä juttu vai mikä ihme??? Jokatapauksessa tuo kurlaaminen on jo aika yliampuvaa. Jos nainen tykkää miehestä, antaa laukoa suihin, rakastaa jos nielee, liioittelee jos kurlaa!!!

      Jos aluksi vaan pikkuhiljaa totuttelet ideaan. Älä stressiä ota hyvä tyttö! Ajan kanssa voi tapahtua vaikka ihmeitä...sit kun oot jo 25-vuotias niin ootkin jo mestari!

      Ei kandee yrittää olla jotain mitä ei ole...ole oma itsesi. Jos se ei riitä, ei miehesi todellakaan ansaitse kaltaistasi naista.

      • anna

        kyllä se on vaan tärkeää että miehensä pitää tyytyväisenä...itse ainakin yritys on kova:) tottahan se on niinkuin joku tuossa aikaisemminkin sanoi että pitää treenata jos ei halua että mies karkaa. ehkä suurin ongelma on se aloittaminen, se 'alkujännityksen' poistaminen. ja onhan sekin totta, että odotan samaa mieheltäni...kun puheeksi tuli, niin eipä ole herra hirveästi edes aikonut kielellään minua yrittää tyydyttää...pitänee ottaa puheenaiheeksi :)

        entinen oli kuulemma esim. auton takapenkillä ottanut suihin kun oli kaverit kuskina, vähän tämmösiä näkee/ei näe paikkoja, vissiin muitakin, mutta herran ilmeestä päätellen en niin halua välttämättä niistä tietääkään :)

        kurlaaminen oli vain oma lisä, sillä niin täydelliseltä sen naisen suihinottotaidot tuntuvat olevan :) suihinotossa ei niin ihmeelistä sinällään, mutta itseltäni ei se nieleminen vielä ole oikeen onnistunut niin 'himokkaasti' kuin pitäisi...näet tulee välitön oksennusrefleksi, no good I know :) vaikka senhän voi 'korvata' antaa miehen laueta kasvoille/rinnoille...kyllä sitä treenattu on ja ihan ok olen omasta mieletäni, en vaan usko että millään yltäisin samalle tasolle entisen kanssa ja mahdollinen tuleva vertailu meidän välillä pistää vaan miettimään...ja mitä sanoit että kun olen 25-vuotias niin olisin jo mestari...sanotaan että jos 26-vuotiaana olisin jo mestari kun 25-vuotta täytin just pari viikkoa sitten :)

        miehet on monimutkaisia...mutta tuntuu että me naiset ollaan vielä monimutkaisempia :)


      • jackxxx
        anna kirjoitti:

        kyllä se on vaan tärkeää että miehensä pitää tyytyväisenä...itse ainakin yritys on kova:) tottahan se on niinkuin joku tuossa aikaisemminkin sanoi että pitää treenata jos ei halua että mies karkaa. ehkä suurin ongelma on se aloittaminen, se 'alkujännityksen' poistaminen. ja onhan sekin totta, että odotan samaa mieheltäni...kun puheeksi tuli, niin eipä ole herra hirveästi edes aikonut kielellään minua yrittää tyydyttää...pitänee ottaa puheenaiheeksi :)

        entinen oli kuulemma esim. auton takapenkillä ottanut suihin kun oli kaverit kuskina, vähän tämmösiä näkee/ei näe paikkoja, vissiin muitakin, mutta herran ilmeestä päätellen en niin halua välttämättä niistä tietääkään :)

        kurlaaminen oli vain oma lisä, sillä niin täydelliseltä sen naisen suihinottotaidot tuntuvat olevan :) suihinotossa ei niin ihmeelistä sinällään, mutta itseltäni ei se nieleminen vielä ole oikeen onnistunut niin 'himokkaasti' kuin pitäisi...näet tulee välitön oksennusrefleksi, no good I know :) vaikka senhän voi 'korvata' antaa miehen laueta kasvoille/rinnoille...kyllä sitä treenattu on ja ihan ok olen omasta mieletäni, en vaan usko että millään yltäisin samalle tasolle entisen kanssa ja mahdollinen tuleva vertailu meidän välillä pistää vaan miettimään...ja mitä sanoit että kun olen 25-vuotias niin olisin jo mestari...sanotaan että jos 26-vuotiaana olisin jo mestari kun 25-vuotta täytin just pari viikkoa sitten :)

        miehet on monimutkaisia...mutta tuntuu että me naiset ollaan vielä monimutkaisempia :)

        Äijäs on itsekäs paskianen kun ei anna sulle vastavuorosesti suuhoitoa. Sehän on parasta lääkettä ton himokkuudenkin lisäämiseksi.

        Tekis mieli tulla näyttämään kunnon toimintaa, niin voisit kertoo tollaselle että miten pitää homma hoitaa kielellisesti oikein ;-)


    • Täydellinen

      Sanopa miehelles joskus sopivassa arkisessa tilanteessa, että "voi kun joskus sais isoa aisaa". Efekti on taattu, toimii varmasti, eikä tarvi sitten ihmetellä miksi hänelläkin alkaa suoritus tökkiä.

      Toi toimis, mutta jos miehestäs välität, niin jätä tekemättä ja anna elää siinä uskossa, että koolla ei oo merkitystä.

      Sinällänsä kyllä todella tökeröä ja törkeää käytöstä ukoltasi moinen... oisit samantien saanu lyödä sitä ja haistattaa pitkät, että miehelle nyt olis tullu kerrasta selväksi, ettei parisuhteessakaan ihan mitä tahansa passaa sanoa.

      t: Itsekin mies

    • ile

      Entäpä, jos susta löytyy niin upeita puolia, ettei sanojan mielestä jonkun helvetin suihinoton mainitsemisen luulisi ilmentävän kovin suurta osaa hänen arvostuksessa suo kohtaan ?

      Tietysti jos tavotteesi on perustaa suhde seksiin, niin asiat on ehkä huonommin.

    • Caisa

      Siis aivan käsittämätöntä mikä törppö äijä sulla!?! Sano sinä sille, että SUN entiselläs oli muuten maailman mahtavin kyrpä, sellanen, joka meni pimpistä sisään, sieltä suuhun asti, ja sitä kautta vielä suolistoa pitkon perseestäs ulos. Sano sille, et eksäkin viittis käyä vähän plastiikkakirurgilla Suomenlahden takana niin sais taas pitkästä aikaa kunnon munaa tollasen itsi-bitsi-tiini-wiini-prinssinnakin sijaan?

      Hitto mä heivaisin tollasen ukon mäkeen, niin et viuhuis! On äijällä otsaa.

      • huh huh..

        siis sä kattelet ja kuuntelet tollasta mikä kehuu jotai exääs sulle koko ajan?! joo hohhoijaa ja onnea elämään. mä kuuntelisin tollasta tasan 1 kerran ja morjes!


    • Anonyymi

      Täytyy niellä ja kurlaa ainakin mun oma.

      • Anonyymi

        Siis kurkkupaskaa pihalle .. yööök.


    • Anonyymi

      Itselläni paras suihinottaja oli ex-tyttöystävä parikymppisenä, joka nieli aina. Oma vaimoni ja oppinut ajan myötä taitavaksi suihinottajaksi. Ainoa miinus ollut aina suuhun laukeaminen ts. lopettaa heti, kun tulee spermaa suuhun. Jos sanon, että tulen ihan just, niin hän lopettaa ennen laukeamista ja hoitaa kädellä loppuun, minkä vuoksi en yleensä varoitan, jotta saan ainakin vähän lauettua suuhun. Muutaman kerran on kokeiltu niin, että laukeamisen aikana pitää kalua suussaan ja ottaa kaikki spermat suuhun ja sylkee vasta lopuksi ne. Syntymäpäiväni kunniaksi pyysin "lahjaksi", että nielisi edes kerran ja tämän hän toteutti suihkussa.

    • Anonyymi

      Ei mieheltä ole pakko ottaa suihin lainkaan, ellei halua. Ei ole pakko niellä jos ei halua.

      Kyllä se mies löytää naisen, joka haluaa imeä kyrpää ja niellä intohimolla lastit. Ennemmin tai myöhemmin. Jos jätät koko homman hoitamatta se jossain vaiheessa juoksee nussimassa ja nuolemassa kylällä muita pilluja.

      Vaimo ei ole imenyt vuosiin. Nuolen kyllä mielelläni. Jännä juttu, että naisia joita ei nuolla om paljon, vaihtokauppa on poikaa.

    Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      430
      3065
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      106
      2421
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      367
      2217
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      158
      2005
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1827
    6. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1257
    7. 166
      1255
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1176
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1082
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      957
    Aihe