mitä helvettiä täällä

höpistään?

Luuleeko joku vatipää oikeasti että siellä valtiolla ollaan niin tyhmiä, että sallitaan jotain vitun huumeita??? hahhah!
ei voi olla totta!

Miksi esim. minua ei päästetä sinne töihin??? No, en ole hakenutkaan ja ne paperit mitä minä olen saanut 30 vuotisen elämäni aikana, eivät ole muuta kuin amiksesta saadut tiskarin paperit, siellä tulikin tiskailtua ja pissisten mölinää kuunneltua tarpeeksi, sen jälkeen työkkäriin.

Eikä täällä voi edes rikastua enää ainakaan meikäläinen, ainoastaan pimeillä hommilla :)

Minulla on aina ollut luonteenomaista ajatella järkevästi, olen pitkään jo seurannut yhteiskunnan touhuja sivusilmällä. Ihmetyttää monasti, että minkä helvetin takia alkoholijuomille, tupakalle ei saada mitään kuria ja sitten vielä pähkäillään huumeiden sallimisesta.

Yhteiskunnan terveydenhuoltokuluja lisää se kun läträtään viinalla ja sauhutellaan, ja käyttäjiä riittää. Kunpa saisin itse tilaisuuden koittaa näyttää mihin pystyn ja tukea sitä, että nämä haitalliset myrkyt yritettäisiin poistaa myynnistä, kun siihen ei ole mikään taho tähän mennessä kyennyt.

Ja kannabis lisäisi merkittävästi mielenterveysongelmia, eli ei kannata pojat vetää myrkkyjä.


On se aika monimutkaista. Tulisiko minusta julkkis jos ottaisin ison askeleen tässä asiassa? ja tämä palsta t aitaa olla lähinnä vitsi? "päihdepolitiikka".

mihin päihteitä tarvitsemme? Minä olen tullut toimeen 30 vuotta ilman päihteitä!

- eräs vaan

6

423

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 420

      "mihin päihteitä tarvitsemme? Minä olen tullut toimeen 30 vuotta ilman päihteitä!"

      Onnea valitsemallasi tiellä mutta sinun päihteetön tiesi on tie jota minä en halua kulkea.

      • paremmasta maailmasta

        Niinpä. Entäs kun muutama miljoona muutakin suomalaista ajattelee asiasta samalla tavalla, siis kokee oikeudekseen ajoittain olla päihtyneenä? Entä jos sen haluaa toteuttaa niin, ettei se ketään satuta?

        Miten helvetissä tässä maassa voi olla vielä olemassa joku kannabiksen kieltolaki vaikka kukinnon polttamisessakin kyseessä on selkeästi täysin uhriton rikos?

        Miksi sairaille ihmisille ei myöskään voida myöntää sitä lääkettä, josta sivuvaikutuksena ovat yleisesti lievimmät haitat kuin synteettisistä huumeista joita pidetään lääkkeinä? Ihan hyvin joutaisi alkaa jo viinaa korvata yrtillä, rikostilastot pienenisivät huomattavasti.

        Onhan se hienoa, jos joku pystyy olemaan 100% raivoraitis ja sitä ei kyllä käy moittiminen mutta ihmiskunnalla nyt vain on yleisesti ottaen muutaman vuosituhannen ajan ollut tarve päihtyä, kannabisti haluaa tehdä sen terveellisemmin, missä tuon kiellon järkevät perustelut?

        Hei! kannabis politiikka Suomi, missä olet?


      • kannabisti
        paremmasta maailmasta kirjoitti:

        Niinpä. Entäs kun muutama miljoona muutakin suomalaista ajattelee asiasta samalla tavalla, siis kokee oikeudekseen ajoittain olla päihtyneenä? Entä jos sen haluaa toteuttaa niin, ettei se ketään satuta?

        Miten helvetissä tässä maassa voi olla vielä olemassa joku kannabiksen kieltolaki vaikka kukinnon polttamisessakin kyseessä on selkeästi täysin uhriton rikos?

        Miksi sairaille ihmisille ei myöskään voida myöntää sitä lääkettä, josta sivuvaikutuksena ovat yleisesti lievimmät haitat kuin synteettisistä huumeista joita pidetään lääkkeinä? Ihan hyvin joutaisi alkaa jo viinaa korvata yrtillä, rikostilastot pienenisivät huomattavasti.

        Onhan se hienoa, jos joku pystyy olemaan 100% raivoraitis ja sitä ei kyllä käy moittiminen mutta ihmiskunnalla nyt vain on yleisesti ottaen muutaman vuosituhannen ajan ollut tarve päihtyä, kannabisti haluaa tehdä sen terveellisemmin, missä tuon kiellon järkevät perustelut?

        Hei! kannabis politiikka Suomi, missä olet?

        viinan kanssa voi läträtä huoletta niin paljon kuin jaksaa eikä sitä pidetä mitenkään erityisen pahana. sillä oikein rehvastellaan että joinpa niin ja niin
        paljon enkä oikein muistakkaan mitään. kesälomien jälkeen saamme taas todistaa
        ruuhkaa a-klinikoilla kun paras a-ryhmä palailee töihin.

        mutta poltappa hiukan höpöheinää niin haukutaan rikolliseksi ja narkiksi.
        kaksinaismoralismi elää ja voi hyvin tässä takapajulassa. miksi helvetissä miedoin
        päihde on laiton? en ymmärrä.


      • jummartava
        kannabisti kirjoitti:

        viinan kanssa voi läträtä huoletta niin paljon kuin jaksaa eikä sitä pidetä mitenkään erityisen pahana. sillä oikein rehvastellaan että joinpa niin ja niin
        paljon enkä oikein muistakkaan mitään. kesälomien jälkeen saamme taas todistaa
        ruuhkaa a-klinikoilla kun paras a-ryhmä palailee töihin.

        mutta poltappa hiukan höpöheinää niin haukutaan rikolliseksi ja narkiksi.
        kaksinaismoralismi elää ja voi hyvin tässä takapajulassa. miksi helvetissä miedoin
        päihde on laiton? en ymmärrä.

        Ei narkkarit ymmärrä paljoa muutakaan. Nillähän on aivot jo pienetyneet pössöttelyn takia.


      • kannabisti
        jummartava kirjoitti:

        Ei narkkarit ymmärrä paljoa muutakaan. Nillähän on aivot jo pienetyneet pössöttelyn takia.

        taas yksi holisti joka luulee pössyttelijöitä narkeiksi. oikeasti se viina on kaikkein
        tuhoisin aine niitä aivoja ajatellen. mutta eihän se ajattelu oikein suju kun on
        tarpeeksi tullu liuottimia vedettyä.

        taidat olla sitä a-ryhmää?


    • fbeee

      on jo sallittu päätätuhoovia alkoo tupakka tuhoo kropan muuten neuroleptit saattaa kans olla vaarallisii bentsoista puhumattakaan, masennuslääkkeet voi saada pään segasi kans, kärppäreit vaa kehii sanon minä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Poliisitehtävä alkuviikosta Maisan kotona

      Iltasanomat: Helsingin poliisilaitos vahvistaa, että Vantaalla on ollut poliisitehtävä kyseisenä ajankohtana. Poliisin
      Kotimaiset julkkisjuorut
      89
      2189
    2. Tämä on sinulle vaikka kaikki lukee

      Vaikka kuinka olet viisas ja kaikin puolin velho, niin et tiedä tilanteestani. Senkin takia menetät mielenkiinnon. Eikä
      Tunteet
      11
      1802
    3. Ensitreffit Matti joutuu "ulkoruokintaan" - Väärinymmärrysten suossa Taina-vaimon kanssa: "Oli..."

      No nyt on kyllä väärinymmärrystä kerrakseen… Mitä luulet, pysyykö Taina ja Matti yhdessä vai onko tulevaisuudessa ero ed
      Ensitreffit alttarilla
      3
      1173
    4. T-mies tässä

      Kerro nainen huolesi niin pohditaan yhdessä. 😎
      Ikävä
      102
      1172
    5. Lulu selvityttää Elokapinan lakkautusta

      Persukannattajien mielistely otti Lulu Ranteella aika tavalla runtua, kun hän aikoo selvityttää mahdollisuuksia Elokapin
      Maailman menoa
      359
      1166
    6. Harmi, kun sillä nousi

      kaikki huomio päähän. Vaikutti aluksi niin mukavalta ja vaatimattomalta 😔
      Ikävä
      57
      912
    7. Täytyy sanoa

      Että olit kyllä mielenkiintoisin ja omaperäisin nainen mitä olen koskaan tavannut. Aivan kuin joku olisi tiputtanut sinu
      Ikävä
      21
      859
    8. Miten saisin

      Hurmattua sinut uudelleen,? Pissin omiin muroihini ensinmäisellä kerralla koska olin tyhmä ja liiaksi kiinni menneess
      Ikävä
      31
      817
    9. Persu Meri Valkama kadehtii Sanna Marinin menestystä

      Taas yksi persu tuli nolaamaan itsensä kadehtiessaan menestynyttä Suomen kansan supertähteä Sanna Marinia. https://demo
      Maailman menoa
      239
      755
    10. Raamatun tärkein lause

      Ja Mooses tuli alas vuorilta missä jumala oli, Mooseksen mukaan, ilmoittanut hänelle, että hän ja koko juutalainen väki,
      Hindulaisuus
      369
      747
    Aihe