Mainostakaa hyvät ihmiset!

Närkästynyt

Mainostakaa hyvät ihmiset niitä tallejanne!
Ei ole kiva lukea niitä samoja mainoksia tuhansia kertoja!
Esim. ratsutilarosea, siittola siementä, kiahantallia, windyntallia, santiaqia, yms....
Listaa voisi jatkaa vielä loputtomiinkin mutta en nyt jaksa kirjoittaa kaikkia talleja.
Eli: Jos sinulla on oma uusi tai vähän vanhempikin virtuaalitalli mitää et ole täällä vielä mainostanut niin mikä estää mainostamasta?
Ei mikään! Vai etkö sitten halua tallillesi kävijöitä?
Sekin on sellainen juttu johon luulen että aika moni vastaisi että "tottakai haluan tallilleni kävijöitä".
Siis mainostakaa ihmeessä!
Monikaan teistä ei ole varmaan kuullut vielä marjukkal tallista joka kaipaa kipeästi hoitajia?
Ei, koska hän ei ole mainostanut eikä moni muukaan talli.
Eriasia tietysti on jos tallin on suurella tauolla.
Ja sitten palaisin vielä tällaiseen asiaan:
Minkä ihmeen takia te mainostatte silloin tallejanne kun tiedätte että kohta alkaa innostus lopahtaa ja lopetan koko tallin. Sellaisiin olen monesti törmännyt esim osoitetta www.geocities.com/kultaniitty05 tallia on mainostettu AINAKIN 3 kertaa täällä suomi 24 sivustolla mutta kun linkin laittaa osoitekenttään ei tulekkaan mitään.
Ja tiedoksenne nyt vain että jos haluatte sivut/olette tehneet sivut firmalaan,urliin tai groupsiin niin jos ette ole vielä lopettaneet sivujanne niin lopettakaa nyt koska kun sinne tekee sivut niin ne ei näy! Ja sama on expagella!
Tuli aika paljon tekstiä, kiitän nyt tässä vaiheessa jo jos jaksoit lukea kaiken tämän tekstin.
Ja pyydän sitä KOMMENTTIA tulemaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

5

147

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mörkö-

      Itselläni on talli http://pientallielola.webs.com/ ja olen siitä tänne yhden mainoksen laittanutkin, vaan eipä ole kommenttia herunut. Luettu juu, noin parisen kymmentä kertaa, mutta kommentointi uupuu. Että tervetuloa sinnekin vaan :D

      • Närkästynyt

        Sanoit, että olit mainostanut Pientalli Elolaa kerran muttet saanut siitä yhtään kommenttia. Hyvä ihminen! Katso nyt hieman muitakin mainoksia! Suurimmassa osassa niissäkään ei ole laitettu kommenttia muuta kuin jos osoite puuttuu mainoksesta niin joku saattaa tästä asiasta huomauttaa. Siis yleensähän näihin mainoksiin ei siis kommentoida ellei sitten itse laita viestin perälle että kommentoikaa tätä viestiä. Silloin alkaa yleensä kommenttia tulla.
        Vai mitä mieltä itse olet?
        Ja muutkin rohkeasti KOMMENTOIMAAN!


      • Mörkö-
        Närkästynyt kirjoitti:

        Sanoit, että olit mainostanut Pientalli Elolaa kerran muttet saanut siitä yhtään kommenttia. Hyvä ihminen! Katso nyt hieman muitakin mainoksia! Suurimmassa osassa niissäkään ei ole laitettu kommenttia muuta kuin jos osoite puuttuu mainoksesta niin joku saattaa tästä asiasta huomauttaa. Siis yleensähän näihin mainoksiin ei siis kommentoida ellei sitten itse laita viestin perälle että kommentoikaa tätä viestiä. Silloin alkaa yleensä kommenttia tulla.
        Vai mitä mieltä itse olet?
        Ja muutkin rohkeasti KOMMENTOIMAAN!

        No sori nyt vaan, jos olen vähän tietämätön. Ja mikä into sinulla on saada muita mainostamaan? Jos eivät mainosta niin eivät mainosta.


      • Ricky Liinaharjan om.
        Mörkö- kirjoitti:

        No sori nyt vaan, jos olen vähän tietämätön. Ja mikä into sinulla on saada muita mainostamaan? Jos eivät mainosta niin eivät mainosta.

        Hei kaikki te heppahöperöt ,haluatteko itsellenne hoitsun ??Tai vaan ratsastamaan ,entä kiinnostaako kesäleiri ???Kaikki löytyy Liinaharjasta !!Liinaharja kaipaa taas uusia ja ahkeria hoitajia .Vaikka kyllä niitä onkin jo))) Mutta silti !Hevosia on tulossa VÄHINTÄÄN 30 .Ja hoitajia on vasta 4 ja tallityttöjä/Poikia on 1 .Siis rohkeati viekkuun kirjoittelemaan !!Ja hauskaa kesää .
        -Ricky


      • Närkästynyt
        Mörkö- kirjoitti:

        No sori nyt vaan, jos olen vähän tietämätön. Ja mikä into sinulla on saada muita mainostamaan? Jos eivät mainosta niin eivät mainosta.

        Mörkö:

        Tottakai nyt haluan että muidenkin tallit menestyy kuin vain omani!!
        Olen mainostanut kyllä omaa sivustoani mutta ole nyt ns. piilonimellä tätä kirjoittamassa! Vai olisiko sinusta parempi niin että kukaan ei mainostaisi? Silloin tuskin olisi hoitajiakaan enää, vai?

        Ricky joka mainosti Liinaharjantallia:

        Noin sitä pitää xD


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      127
      1694
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      101
      1219
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1078
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1015
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      911
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      843
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      804
    8. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      52
      802
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      50
      793
    10. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      793
    Aihe