Onko maauimala uintikelpoinen nyt, kun RMJ ei enää ole kaupungissa? Onko siellä myös jokin systeemi, että arvotavarat saa jonnekin säilytykseen, vai pitäisikö mukana olla joku kaveri niitä vahtimassa. Vai pitäisikö suosiolla tulla pelkät uimakamppeet paikalle, jottei tavatoita varastettaisi?
Rauman maauimala
8
1050
Vastaukset
- plits pläts vesi loiskuu
Alkukantaisille raumlaissille riittää Otanlahden uimaranta. Menee vaan rahaa tommosen laitoksen ylläpitämiseen.
- makis>Fani>
Minun mielestä maauimalaaa pitäisi vain hieman kunnostaa, muuten se on ihana paikka : D Se on lapsille ja aikuisille hyvä paikka viettää aikaa yhdessä.
- otanlahden pytinki
makis>Fani> kirjoitti:
Minun mielestä maauimalaaa pitäisi vain hieman kunnostaa, muuten se on ihana paikka : D Se on lapsille ja aikuisille hyvä paikka viettää aikaa yhdessä.
Asiantuntijoina pitämieni tahojen mukaan ihan pieni "meikkaaminen" ei maauimalaa pelasta. Se on ongelmallinen ylläpidettävä koska se on alunperin rakennettu ihan väärin ja väärään paikkaan.
- Raumaäm30v
Ei ole ainakaa ranta. Tänään olin siellä satojen muiden joukossa, eikä meressä uinut kuin yksi ja hänkin ulkomaalainen. Pikkulapsia oli kyllä kahlaamassa. Polakit potki sen verran rajunnäköisesti paljain varpain nahkaista jalista, että piti lähteä kun pallo muutaman kerran meitä kohti tuli. Sitten tulikin jo teinit joskus neljän jälkeen kaljoineen hiekalle. Likainen pohja meressä, mutta nyt kun oli kyse maauimalasta, se taitaa olla hyvä paikka, mutta oli se RMJ:sta huolimattakin, sillä se oli juhlien aikaan katettuna. Eikä muuten tänään näkynyt joka kesäistä masturboijaakaan. Taitaa se vaalea mies Merskan puskissa ollut. Että terkkuja vaa hänellekin. Eipä kovin kummonen vehkees ole.
- vaalea mies?
Onhan se pienempi kuin enoni puutarha, mutta isompi kuin setäni kypärä.
"Kylän suurin kypärä ja letku lehkeä"
- Bonttooni
Eiköst teil mahd riittä se liekanjoki, yletty jalakki pohjaha ast.
- Huollon Mies
..Rauman hienointa paikkaa. Olen koko työikäni uhrannut maauimalan kehittämiselle ja ylläpidolle. Lukemattomia ovat ne tunnit jotka Veken kanssa olemme ihan osin talkoovoiminkin tehneet maauimalan eteen. Siksi on järkyttävää lukea moista tekstiä siitä tällä palstalla.
- On tehnyt
Huollon Mies kirjoitti:
..Rauman hienointa paikkaa. Olen koko työikäni uhrannut maauimalan kehittämiselle ja ylläpidolle. Lukemattomia ovat ne tunnit jotka Veken kanssa olemme ihan osin talkoovoiminkin tehneet maauimalan eteen. Siksi on järkyttävää lukea moista tekstiä siitä tällä palstalla.
Huonoa työtä koko ikänsä koska maauimala ränsistyy vuosi vuodelta enemmän.
Se pitäisi hävittää ja suunnitella koko Fåfengan alueelle nykyaikainen virkistysalue
kaiken ikäisille.
Räsänen voisi antaa vinkkejä tai hoitaa homman,luulisin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 854568
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺864416Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433759Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163493Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402977Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102764En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä212701IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392093Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581758Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1061307