Kertokaas miehet kuinka paksu kalunne on erektiossa ja löysänä?
Miehelläni on erektiossa noin 12cm paksu, liekkö ihan normi?
Kalunne ympärys mitta
46
5713
Vastaukset
- normi??
EU on poistanut kurkulta ja muiltakin kasveilta/vihanneksilta direktiivin(esim. kurkun käyryys) ja en ole koskaan kuullut, että kalulle olisi kukaan mitään normia kehitellyt, jokainen on yksilöllinen siinä suhteessa, vähän niinkuin sormenjäljet, jokaisella omansa, kuten itselläni löysänä 12cm ja kovana 15,5cm, ei siis kovin suurta kasvamista paksuudessa ja pituudessa 16cm levossa ja kovana 21,5cm, pituutta olen saanut "kasvattamalla" 3,5cm, mutta paksuutta ei ole tullut lisää.
- ---
Koulut alkaa kohta ,niin jää unelmille vähempi aikaa!!!
- kuuleppas
sinä voisit keskittyä mittaileen niitä omia tissejäs ja pilluas, ja miettiä onko ne normaaleja.
- ohut itsekkin
Normaali paksuus pyörii siinä 13.5-14cm paikkeilla ja oikeaoppinen mittaus tapahtuu uskokaa tai älkää peniksen keskeltä varresta. Eli wc-paperihylsy paksuus. Jos siitin ei mahdu hylsyyn, niin on jo normaalia paksumpi.
Tosin jos mies on muuten hyvä, niin sinuna suosittelisin jumppaamaan alapäätäsi
jos tuntuu liian ohkaselta. Tarvittaessa pystyy aina sinun tiukkuuttasi parantamaan myös leikkauksella. Mies kun ei pysty tekemään koolleen oikeastaan mitään, mutta nainen pystyy halutessaan kyllä. Miehen siittimen paksuuden lisäys leikkauksella voi johtaa imopotenssiaan ja täysin tuntoherkkyydeen kadotukseen. Olen perehtynyt aiheeseen.
Tosin yksi mahdollisuus on jelq tekniikka, mutta kyseinen tekniikka lisää enemmän pituutta kuin paksuutta ja pitkällä ajanjaksolla. Tulokset eivät tule hetkessä. lisäksi harjoituksella on huonot puolensa. Vie kyllä seksuaalista aktiivisuutta mennessään.
Itse en ole parisuhteessa ja enkä masturboi, kun jelqaan. Turruttaa sen verta että ettei edes masturboiminenkaan kiinosta. - 4-6cm
paksu ja pituutta 14-17cm.
- nuupo
ittellä erektiossa 13cm pitkä ja 11cm paksu...
- jämykalu
nuupo kirjoitti:
ittellä erektiossa 13cm pitkä ja 11cm paksu...
jotkut sanoo ainakin saavansa tällä andropenis laitteella myös paksuutta lisää, kuin myös pituutta...
- m33v
Moro!
Mulla on paksuus 13,5 cm ja pituus erektiossa 14,5 cm...hyvin on tuolla "pärjännyt" ja vieläpä isäksikin päässyt... - heserg
16cm ja 11cm paksu.
- ihan
perus patukkaa.
- riittävän kookas =)
14,5cm ja n.16cm pitkä.
- normaali.
No se normaali ympärysmitta on ilmeisesti sitä 12.5cm luokkaa, että ihan normaali se miehesi kalu on, keskittykää johonkin tärkeämpään asiaan seksissä.
- Tanassa
on 15,5 cm pitkä ja 11,5 cm paksu, vissiin ihan normi. Jos ei kelle kelpaa niin kyynel.
Mut tuol edel mainittiin tosta andropeniksest, niin onx kellään kokemust et tuleex sillä paksuutta myös lisää, kun tuosta on hieman ristiriitaista tietoa?
- Ohuenpuoleinen
Erektiossa ympärys 10 cm.
- ---
Meleko paksuja kankeja kun paksuus alkaa olla enenpi ku pituus.Saa olla tosi nainen joka ottaa sisäänsä 13,5 cm paksun kalun ,joten jos pilejä pitää mitata niin ympärys ja paksuus on eri asia!
- hartsa70
--- kirjoitti:
Meleko paksuja kankeja kun paksuus alkaa olla enenpi ku pituus.Saa olla tosi nainen joka ottaa sisäänsä 13,5 cm paksun kalun ,joten jos pilejä pitää mitata niin ympärys ja paksuus on eri asia!
lepotilassa n.10cm paksu ja 13cm pitkä. tomerana on 14cm paksu ja 18cm pitkä
- missDD
--- kirjoitti:
Jos näin yhden naisen kulmast katsotaan, niin kyllä se paksu on hyvä, pituudella ei niinkään väliä...
- Selittäjä
missDD kirjoitti:
Jos näin yhden naisen kulmast katsotaan, niin kyllä se paksu on hyvä, pituudella ei niinkään väliä...
Kyllä sinä sen 18 senttisen valitsisit sen 13 senttisen sijaan aivan varmasti, paksuuden ym. tekijöiden pysyessä muuttumattomina.
- oikein----
Selittäjä kirjoitti:
Kyllä sinä sen 18 senttisen valitsisit sen 13 senttisen sijaan aivan varmasti, paksuuden ym. tekijöiden pysyessä muuttumattomina.
Pitkiä vetoja ei vedellä lyhyellä, joten pituuskin on tärkeää. Näin sanon, kun asiasta kiinnostuin. Mun ukkelilla 18 cm pitkä ja 14 cm paksu patukka. Se on sopiva. Monia mulkkuja olen nähnyt, ihan laidasta laitaan. Tämä aihe on saanut valtavat mittasuhteet............ makunsa kullakin. Yritetään sit kummiski hyväksyä itsemme ja toisemme, kaikille parempi.
- olemista
mulla 19sm pitkä ja paksuutta 14sm onko normaali va pien tösin ei ole ollu käyttöä moneen vuoteen kun ei löyvä naista
- entinen tyttö
menee hyvä mulkku hukkaan vaan mitä on mulkun yläpäässä, mies vai jotaan muuta
- jaa
entinen tyttö kirjoitti:
menee hyvä mulkku hukkaan vaan mitä on mulkun yläpäässä, mies vai jotaan muuta
mulkun päässä on harteikas,roteva 51v mies suhkoot komea joka ei käy paareissa naisia etsimässä
- puutteessa oleva
jaa kirjoitti:
mulkun päässä on harteikas,roteva 51v mies suhkoot komea joka ei käy paareissa naisia etsimässä
tuohon etelliseen lisäys että kuvakin löytyy iskurinpalstalta semmonen kun... kesä mies niminerkillä
- Anonyymi
Kiinnostaako miesten keskinen erotiikka?
Kookas oot ja aika sopiva moneen menoon uskoisin.
Varttuneempi kookas mies fyysisesti on kiinnostava!
Namm.
- PaksuKalu71
Mulla on lyhyt, mutta paksu. pituutta 14 ja paksuutta 15 :) Ja iso nuppi päässä.
- molemmat__
14 cm eikä isompaa tarvitte
- jgapgojagj
molemmat__ kirjoitti:
14 cm eikä isompaa tarvitte
En nyt varsinaisesti paksuutta ole mitannut,mutta sellaisen huomion tehnyt että normi kortsut eivät meinaa sopia päälle,joten olen joutunut hankkimaan Pasanten XXL kumeja joissa on sitten kokoa tuo 60 mm. Pituutta sitten olenkin mittaillut ja sitä on siunattu hieman vähemmän,himpun reilut 16 senttiä...
- mulla.
Eli ihan asialliselta miehesi kalu kuulostaa, kelpaisi se ylim. sentti mullekin!
- Jeppiss
Minulla ympärys 15cm ja pituus reilu 17cm :)
- tfft
ympärys mitta 17cm...
- peniksenpienennysleikkau
Penikseni ympäryysmitta on 14cm (pituus 17cm) ja EI OLE KIVAA, koska tyttöystävä on pienikokoinen! :/
- jortikkaperkele
Mulla kans melko iso, jossa haittana mm. ettei saa suusseksi, kun ei mahu naisen suuhun (pitäs vissiin hakea jostain isosuinen hampaaton mummeli). No, kai se nyt mahtuu mutta selkeesti hankalaa touhua, ei edes tunnu hyvältä.
Plussana on ettei tartte olla edes kunnolla jäykkä, kun voi ujuttaa sen koneeseen lämpeämään ja turpoamaan..
Kortsujen kanssa ei tule mitään, veri ei kierrä - ei seiso kunnolla, jotta huorat jää muille, pitää olla vakisuhde jne. perinteistä turvajuttuu.
Normikalu on varmaan käytännössä paras jos itsetunto kohdallaan.
- pienikaluinen
Kaluni paksuus on erektiossa 10 cm ja lepotilassa 8 cm eli pieni.
- ehkä normi peli
pituus löysänä 14,5 cm ja ympärymittaa en oo mitannu mut 5cm ja stondarissa 19cm ja 7,5cm
- toimii hienosti
pituus seisokissa 17 paksuus 13,5
- mittani
ympärysmitta varren puolivälissä 16 cm, terska tietenkin paksumpi noin 17 cm.
- Ostettua kullia
Ostin siistin, kestävän ja juuri tuollaisen yli 16 cm paksun kullin seuralainen sivustolta. Ei jäänyt viimeiseksi kerraksi.
- -heh-
Ostettua kullia kirjoitti:
Ostin siistin, kestävän ja juuri tuollaisen yli 16 cm paksun kullin seuralainen sivustolta. Ei jäänyt viimeiseksi kerraksi.
Se jo tuntuu miehen pepussa varmaan isolta, muista että sitä värkkiä ei ole tehty panemista varten vaan kakkaamiseen.
- tosi on
Levossa 20 cm pitkä ja 15 cm paksu, jäykkänä 26 cm pitkä ja 20 cm paksu!
- päärynä,,,
Löysänä on PÄÄRYNÄN MUOTOINEN, ohut varsi(3,5cm) ja pullea nuppi(5cm). Parhaassa kunnossa varsi on 5,8(ympärys18,3cm) ja nuppi aavistuksen isompi(18,5) ja pituus19,5. Kaksi lasta.
- samanlaine..
mut viel puolet isompi nääs heheheh
- salon kolli
Nyt sekin on mitattu. pituus in 18,7cm ja ympärysmitta 14,4cm.
Näköjään normia isompi, kun katsoo tuolta:
http://gamma.nic.fi/~populus/koko.html
No en valita. - jj
Jessica kyseli kullien mittoja! tässä omat mittani:levossa ympärys 11 ja pituus 10-11 cm , erektiossa 14,5 ja 18 cm. Ja iältäni olen 42 joten minkäänlaiseen huiputtamiseen ei ole enää tarvetta.
- poitsu 32v
mulla pituus 18cm ja paksuus 15.5 cm
- jaksuu1213
mulla 18 pitkä ja ympärys 20cm että aika paksu ainaki nii on kuultu joka naiselta :D
- Anonyymi
Minulla ympärysmitat erektiossa 15,5cm levossa 15,5cm tykätty
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi3403044Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä662740- 1241756
- 1181470
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461390Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://301303PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1511250- 691100
- 741089
- 701030