Vettä on tullut oikein huolella. Vaikka mä oon aika makee kundi en ole sulanut enkä liennut, vielä.
Terveisiä Zell am Seestä
7
276
Vastaukset
- Pörrääjä
vettä näkynyt ku järvissä, viimeaikoina aika paljon, niin ja aurinkoa kans :)
Täällä Suomessa jatkuu kelit upeina vielä viikon-kaks, kunnes lomani alkaa, ja sillon säätyyppi muuttuu dramaattisesti. Tämä niinkun vinkkinä kansalaisille.
helteisestä Suomesta :) Kyllä nyt kantsisi olla kotomaan kamaralla...ainakin ilmojen puolesta.
- Adria
Dobbiaco Italia. Cortinan läheisyys antaa ilmeisesti tälle tuon Olympia-nimen. Täällä nyt kakskytviis ja mukavan puolipoutaa. Huomenna Como- tai Gardajärvelle viikoksi-pariksi.
Pörrääjä. Kossunen ja Taikis. Kiitos kommenteistanne.- Pörrääjä
jo takaisin kotosuomeen, helteet on loppumassa. Alkuviikolle lupaili mahdollisia räntäsateita pohjoseen. *voitelee valmiiksi suksenpohjia*
- paskahuussi ja peti
keksintö on nimmarinhaussa helppo
Täällä on kesä parhaimmillaan, vielä kun tuulen saisi puhaltamaan oman maun mukkaan:)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221691
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup161372- 61980
Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR329972- 65826
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen78816- 1770
- 46741
Kysyit firman bileissä..
.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta9671Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin
Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta62658