xanor depot 3mg/päivä

nostoko?

elikkä oon kolmisen vuotta ollu xanor depot lääkityksellä ja 3mg ollu päivä annos. pystyny välillä käymää kaupasa kioskilla jne ilmanki lääkkeitä jos ne on ollu melkee tyhjiä. nyt sitte sai hirviät kohtaukset eikä sen jälkee oo lääkkeistäkää ollu enää mitää apua. mistä johtuu ja mitä pitäs tehä?
olisko päivä annoksen nosto sitte edessä vai?
koittanu 4 ja 5 mg annoksella ni ei sekää enää auta ees pikku kioskilla käynnillä. kuin hirviän korkialle sitä ees voi nostaa?
väsymystä tai mitää muutakaan heilumista ei oo xanori mulle koskaa aiheuttanu, pelkästään tuonut normaalimman olon esim kaupassa

5

1796

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jatkuvaan käyttöön,

      mikä peruslääkitys sinulla on tuon rauhoittavan lisäksi?

      Läheskään kaikilla lääkitys EI vie oireilua pois, joten älä nyt sitä rauhoittavaa ala nostelemaan! Sitä peruslääkitystä vaihtamaan jos se ei toimi.

      Helpompi sitten vierottautua siitä Xanorista kun ei nostele sen annosta, jo 3 mg on korkea annos.

      Kait sinulla on terapiaa?

      • mitä lääkkeitä

        eli mulle kokeiltii varmaa 7 eri lääkettä ennen tuota xanoria, viimeisin oli zoloft täydellä annoksella mutta mikää ei toiminu. yks lääkäri sitte keksi jättää muut lääkkeet pois ja laittaa vaan tuon xanorin. sillä on sitte kaikki ollu iha hyvin mutta nyt tuntuu niinku olis toleranssi kolmen vuoden aikana alkanu nousee liikaa tai jotain.
        ja ei oo terapiaa ku en oo saanu siitä koskaa mitää irti


      • tole nousee
        mitä lääkkeitä kirjoitti:

        eli mulle kokeiltii varmaa 7 eri lääkettä ennen tuota xanoria, viimeisin oli zoloft täydellä annoksella mutta mikää ei toiminu. yks lääkäri sitte keksi jättää muut lääkkeet pois ja laittaa vaan tuon xanorin. sillä on sitte kaikki ollu iha hyvin mutta nyt tuntuu niinku olis toleranssi kolmen vuoden aikana alkanu nousee liikaa tai jotain.
        ja ei oo terapiaa ku en oo saanu siitä koskaa mitää irti

        Vain seitsemää? Kokeilemisen arvoisia on kymmeniä.Psykiatriko hoitava lääkärisi on?
        Millaisessa terapiassa olet ollut jos ei ole apua ollut?


      • toiminu
        tole nousee kirjoitti:

        Vain seitsemää? Kokeilemisen arvoisia on kymmeniä.Psykiatriko hoitava lääkärisi on?
        Millaisessa terapiassa olet ollut jos ei ole apua ollut?

        eli mikkää lääke ei toiminu ees maksimi annoksella ja alko menee elämä vaan susille ni siksi ei enää arvottu nittä lääkkeitä. juu psykiatri se mun lekuri taitaapi olla.
        ne mun terapia kokeilut oli semmosta juttelua ja fiiliksien tutkimista. pärjään iha hyvi ilman sitä ku en tykkää puhua vieraille. kavereille purkanu joskus jotain jos siltä tuntunu ni saa se kelvata :)


    • xanortietäjä

      Vanha ketju mutta vastaan tähän silti. Xanor Depotin maksimiannos voi olla 6mg joten tuo on vasta puolet siitä ja pahoissa tilanteissa kokeile puraista halki tabletti.. Vaikuttaa nopeammin ja eritavalla. Sellainen pieni kiinnostava fakta mikä depot tabletissa on että lääkeainetta on vain puolet nopeavaikutteisesta Xanorista eli 1mg depot on vaikutukseltaan 05mg johtuen pitkästä puoliintumisajasta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      276
      19130
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      85
      3539
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      124
      2245
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      196
      1946
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      142
      1850
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      293
      1600
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1352
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      86
      1278
    9. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      148
      1158
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      242
      1059
    Aihe