Terveysselvityksessä kysytään:
Onko migreeniä. Jos laittaa rastin ruutun, niin saako silti vakuutuksen? Entä, jos on ylipainoa lisäksi? Muita sairauksia ja/tai vaivoja ko. henkilöllä ei ole.
Entä, jos on kilpirauhasen vajaatoiminta ja lääkitys siihen? Ilmeisesti ainakin Pohjola myöntää vakuutuksen vaikka olisi KR-vajaatoiminta ja Thyroxin-lääkitys. Entäs, jos käyttääkin Thyroxinin tilalla erikoisluvallista Armouria? Muita sairauksia ja/tai vaivoja ko. henkilöllä ei ole.
Onko kokemusta Lähivakuutuksen/Duon käytännöistä? Olen käsittänyt, että Lähivakuutus on muita tiukempi periaatteissaan.
Kyseessä siis kaksi eri henkilöä. Toisella migreeni ja ylipainoa, toisella kilpparin vajis.
Henkivakuutuksen terveysselvitys?
3
2795
Vastaukset
Ei kuulosta henkivakuutuksen myötämisessä pahoilta taudeilta tai vaivoilta. Jos sitä ylipainoa ei ole ihan älyttömästi niin pitäis luonnistua. Painoindeksi raja on kuitenkin päälle 40. En oo kuullu tähän ikään mennessä että kilpirauhasen vajaatoimintaan tai migreeniin vois kuolla tai että niiden lääkitys lisäisi kuolemisen riskiä.
Karkeasti henkivakuuuksen eväämiseksi pitää olla pumpussa, suonissa tai peruselintoiminnoissa jotain merkittävää tai vaikea diabetes tai joku siirrännäinen, ennen kuin hylätään. Äkkiä sen huomaa jos 4 yhtiöstä tulee bumerangina takas!Riskihenkivakuutus tuotteena ei eroa markkinoilla toinen toisistaan. Jokaisessa pitää vakuutetun kuolla ja reunaehtoja on tosi vähän mihin ei saa henkeään antaa. Sota, ydinonnettomuus ja itsemurha ensimmäisen vakuutuskauden aikana.
- tarjouksia
Yhtiöt hinnoittelevat vakuutuksiaan olettamansa riskin mukaan, joten kysy useammasta yhtiöstä. Itse vaihdoin firmaa muutama vuosi sitten, enkä saanut uudesta yhtiöstä henkivakuutusta lainkaan, kun olen eläkkeellä lihastaudin vuoksi.
Sijoitusvakuutusta ei myöskään myyty Nordeasta, mutta Sampossa oli valmis lista tauteja, joissa omaa vaivaani ei mainittu ja kaupat tuli. Että ei voi tietää ennen kuin kysyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6517133Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?414904HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa3002758- 1482072
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1321617- 171567
Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon3981544Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki251514Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E101313mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k111273