Terveysselvityksessä kysytään:
Onko migreeniä. Jos laittaa rastin ruutun, niin saako silti vakuutuksen? Entä, jos on ylipainoa lisäksi? Muita sairauksia ja/tai vaivoja ko. henkilöllä ei ole.
Entä, jos on kilpirauhasen vajaatoiminta ja lääkitys siihen? Ilmeisesti ainakin Pohjola myöntää vakuutuksen vaikka olisi KR-vajaatoiminta ja Thyroxin-lääkitys. Entäs, jos käyttääkin Thyroxinin tilalla erikoisluvallista Armouria? Muita sairauksia ja/tai vaivoja ko. henkilöllä ei ole.
Onko kokemusta Lähivakuutuksen/Duon käytännöistä? Olen käsittänyt, että Lähivakuutus on muita tiukempi periaatteissaan.
Kyseessä siis kaksi eri henkilöä. Toisella migreeni ja ylipainoa, toisella kilpparin vajis.
Henkivakuutuksen terveysselvitys?
3
2820
Vastaukset
Ei kuulosta henkivakuutuksen myötämisessä pahoilta taudeilta tai vaivoilta. Jos sitä ylipainoa ei ole ihan älyttömästi niin pitäis luonnistua. Painoindeksi raja on kuitenkin päälle 40. En oo kuullu tähän ikään mennessä että kilpirauhasen vajaatoimintaan tai migreeniin vois kuolla tai että niiden lääkitys lisäisi kuolemisen riskiä.
Karkeasti henkivakuuuksen eväämiseksi pitää olla pumpussa, suonissa tai peruselintoiminnoissa jotain merkittävää tai vaikea diabetes tai joku siirrännäinen, ennen kuin hylätään. Äkkiä sen huomaa jos 4 yhtiöstä tulee bumerangina takas!Riskihenkivakuutus tuotteena ei eroa markkinoilla toinen toisistaan. Jokaisessa pitää vakuutetun kuolla ja reunaehtoja on tosi vähän mihin ei saa henkeään antaa. Sota, ydinonnettomuus ja itsemurha ensimmäisen vakuutuskauden aikana.
- tarjouksia
Yhtiöt hinnoittelevat vakuutuksiaan olettamansa riskin mukaan, joten kysy useammasta yhtiöstä. Itse vaihdoin firmaa muutama vuosi sitten, enkä saanut uudesta yhtiöstä henkivakuutusta lainkaan, kun olen eläkkeellä lihastaudin vuoksi.
Sijoitusvakuutusta ei myöskään myyty Nordeasta, mutta Sampossa oli valmis lista tauteja, joissa omaa vaivaani ei mainittu ja kaupat tuli. Että ei voi tietää ennen kuin kysyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221721
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup161422Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR329992- 61990
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen90864- 66841
- 1770
- 46741
Kysyit firman bileissä..
.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta9671Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin
Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta62658