Autoon on asennettu vetokoukku,takasumuvalo ei toimi.Mistä sen pitäisi ottaa virtansa? Toinen auto samanlainen jossa toimii,mutta kun laittaa kärryn pistokkeen kiinni niin syttyy takasumuvalo:Mistä lähteä vikaa hakemaan?
takasumuvalo-vetokoukku
5
1196
Vastaukset
- c52007
sähkövikaa.
- ProTB
Ei ole sähkövika. Sumuvalo vain kytkemättä eli sähkösarjan sininen (yleensä) johto vain auton sumuvalo pistokkeeseen kiinni ja toimii.
- BIASON
ProTB kirjoitti:
Ei ole sähkövika. Sumuvalo vain kytkemättä eli sähkösarjan sininen (yleensä) johto vain auton sumuvalo pistokkeeseen kiinni ja toimii.
Takasumuvalo on suomessa kielletty.
Siis perävaunussa. - duusson
BIASON kirjoitti:
Takasumuvalo on suomessa kielletty.
Siis perävaunussa.Minulla on perävaunussa takasumuvalo.
Eipä ole kukaan tullut sanomaan että, se olisi kielletty.
Tokkopa kukaan tuleekaan. Vaan, voipihan joku hassu kommentoida ihan provomielessä. - TW
duusson kirjoitti:
Minulla on perävaunussa takasumuvalo.
Eipä ole kukaan tullut sanomaan että, se olisi kielletty.
Tokkopa kukaan tuleekaan. Vaan, voipihan joku hassu kommentoida ihan provomielessä.Kaikissa uusissa kärryissä on sumuvalo (pakollinen) :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1322973- 71376
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2201316Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701181- 441140
- 371011
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381001Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133957- 47944
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36877