siis mun mielestä suihinotto on aivan ihanaa.. siis se vaan kiihottaa mua ihan hirveesti kun saan ottaa jäykän ihanan sykkivän...öh.. no sen suuhun.. mä kyllä tykkään ottaa poskeen loppuun asti, mikä sen parempaa. ja sehän virkistää esim. reissulla oloa kun vaikka matkan varrella jossain vähän imuttaa :) nam.. voisin joka päivä...
rakastan ottaa poskeen
72
10869
Vastaukset
- a man
Mahtavaa kuulla tuollaista naisen suusta! Olispa tuollainen nainen itselläkin, joka tykkää ottaa suihin usein ja loppuun asti! =) Tässä ihan kiihottuu....Olet joka miehen unelma....
- kielimiestutkija
Kyllä suihinotto korvaa myös välipalan esim. matkalla, spermasta saat herkullisen energiapaukun ja tarvittaessa myös ihovoiteen - ja vähällä vaivalla, ilmaiseksi.
- ainut vaan
kun et ole mun sannani :)
- toi on
miehen pään sä tollasella käytöksellä sekotat.
:D - sanna25.
heh, just joo...tässähän ihan punastuu :) naispuoliset kaverit kyllä pitää mua taas "outona" kun pidän suihinotosta niin paljon. niiden mielestä se ei ole edes kiihottavaa!! joten olen kai tosi outo, kun itellä kyllä pöksyt kostuu kun pääsen imuttamaan... siis nännit käy näpöttämään ja tulee tosi kiimanen olo. mutta olen ehkä muutenkin aika seksi hullu... heh...ei ole päivää jolloin ei kunnon seksi maistuis tai pikaset keittiön pöydällä.. hih... hyi mua.. oon tuuuuuhma :)
- kateelliseks..
..tässä tulee, mutta on se hyvä, et Sanna sun kaltaisia on olemassa.
Meillä ei emäntä ota suihin, koska pitää touhua huoran hommana. Kuka sitten, jos ei emäntä? Mielelläni pysyisin uskollisena.
Sanna, pistäydytkö joskus tääl Hollolan puolella?
- sanna25.
aina kiinnostaa kuulla miten miehet tykkää suihinotosta. siis esim. miten naisen kielenkäyttö on parasta, eri taktiikoita jne.. siispä voi laittaa lisävinkkejä mulle sähköpostiin: [email protected] ja vain asialliset :)
- yxfan
ei vois kertoo niistä kaikille tällä palstalla?
mix just vain sun pitäis tietää parhaimmat?
en ole saanut kuin jotain 1-5 min per kerta, juuri kun aloin nauttimaan ja tuntemaan
taivaallisen olotilan, muijani lopetti ja aloitti omat touhunsa saaden monta orkkua.
en ole koskaan lauennut suuhun, ei minuutissa kerkiä saada,,,
Tollanen nainen kuin sä olis kyllä mun ihanne.
Eikä nainenkaan nalkuta muna suussa, ennen ja jälkeen kyllä
- Stay up m43w
Sanna olet ihana saisinpa nuolla sulle orkut pusuja sulle
- sanna52
saat tulla nuolemaan mua! Mutta sitten sun kanssa täytyy nuolla eikä selitellä.
ottaisin sulta suihin ja työntäisin samalla sormeni sun peppureikään.
haluutko? - sanna25.
sanna52 kirjoitti:
haluutko?heh...vanhemmalla sannalla52 on kyllä erilaiset mielihalut.. noh, kukin tavallaan :)
- sanna25.
kiitos vain...eikä saa tommosia ehdotuksia tarjota...tiedä vaikka suostuisinkin.hih :)
- viskuri2
sanna52 kirjoitti:
haluutko?mistä olet tulen mielelläni.
- sanna25.
on tonne sähköpostiin sen verran kysymyksiä tullu, että vastaukset yleisimpiin on: olen tällä hetkellä sinkku, olen Lahdesta. olen 167/50 ja saa mun kanssa ihan muutenkin vain kirjoitella kuin suihinotosta.. :) [email protected]
- Teuvo56
mine en ainakkaan tuota suuseksiä ole koskaan koettanu, enkä koko 26 vuotisen avioliiton aikana ole sitä halajannukkaa. mutta ehkä se nykyajan villityksiä? tai sitten en vaan tied jos jostain paetsi jään. tyytyväinen olen kuiteenkin elämööni
- sanna25.
Juu. olen kyllä itsekkin kuullut miehistä joille ei ole tuo suihinotto iskenyt. mutta itse en voisi edes seurustella miehen kanssa joka ei tykkää saada poskihoitoa edes välillä.. mutta kuten jo aikaisemmin olen vastaillut niin jokainen elää tavallaan ja tykkää omista asioistaan. hyvät jatkot :)
- jemmona
Antamaan 21-vuotiaalle miehelle suuseksiä joka asuu lähellä Lahtea? *toiveikas ilme* :D
- sanna25.
Vaikka rakastankin suihinottoa, niin ei se tarkoita että kaikilta jotka sitä heppi ojossa haluaa ottaisin poskeen.. mutta tsemppiä imuttajan etsimiseen ;)
- sanna25.
Kiitoksia kaikille vinkeistä ja muutenkin mukavasta rupattelu seurasta. saa niitä ideoita ja vinkkejä jatkossakin laittaa. Mutta nyt vissiin pitäisi ruveta ettimään sitä harjottelu kumppania jonka kanssa kaiken uuden tiedon voin kokeilla ;) hyvät jatkot kaikille! T.Sanna [email protected]
- sexlover1975
Hi there! wanna suck my cock?
- onneton35..
olispa ihanaa tavata kaltases nainen, oma vaimo kun ei suostuis ottamaan poskeen kuin kovassa kännissä, jos silloinkaan... hänelle seksissä käy vain perinteinen lähetyssaarnaaja, ja näin vuosien jälkeen alkaa jo uuvuttamaan ja tympimään koko seksi. olis kiva kun olis vaihtelua. noh, itehän kärsin. mutta kyllä jotain miestä tulee onnistamaan kun sut saa. oot varmaan muutenkin kokeilunhaluinen ja rohkea kokeilemaan kaikkea kivaa seksin suhteen? noh, onnea sinne kumppanin etsintään.
- mmmmmkk
Kaikki mun kaverit aina kammoaa suihinottoa ja järkyttyy siitä kun sanon että otan loppuun asti ja nielenkin vielä. Hyvä etten oo ainoa ''outo'' nainen tässä maailmassa ;D Voisin myös vaikka joka päivä mutta poikaystävälle riittää vähempikin..namnam!
- noita...
Sannoja löyts enemmänkin,kulli kovana sitä ajattelen tatti punaisena..aah!M40
- 45 v nauttii
itse olen jo 45v ja tykkään suunnattomasti myös hoidella miehen suullani loppuun asti..,,muutenkin on kiva leikitellä rauhassa miehen vehkeellä..nuolla ja imeä...pikkuhiljaa kalua sisään suuhun mahdollisemman syvälle...nam..
- mmmm....
Sama juttu, mikäs sen ihanampaa kuin nuolla ja imeä miestä pitkään ja huolella, ihan loppuun saakka. Vielä kun löytyisi vakkari mies, jonka kanssa voisi leikkiä vaikka aamuun asti.
- FucKari
mmmm.... kirjoitti:
Sama juttu, mikäs sen ihanampaa kuin nuolla ja imeä miestä pitkään ja huolella, ihan loppuun saakka. Vielä kun löytyisi vakkari mies, jonka kanssa voisi leikkiä vaikka aamuun asti.
aaaaah!
- täällä...
kuitenkin joku mies kirjoittanu.
- se 48v-nainen
täällä... kirjoitti:
kuitenkin joku mies kirjoittanu.
Kyllä mä olen ihan oikea, aito suomalainen nainen.
- yxfan
Antaisitkos,,,
lisätietoja, kui sul menee? Onk käyny flaxi?
onkos jo löytynyt seuralainen mieleinen?
Oon kävelymatkan päästä Lahdesta ja täytyy kyllä sanoa, että kyllä teki mieli
aivan helkatisti, kun luin sun juttuja,,,nöpöttävät nännit ja kostuminen.
Mienasin tulla hulluksi.
nyt oon jo hieman rauhoittunut ja miettinyt, olis ollut aika hassua tutustua suhun, kun olis aina seksi mielessä.
Huh huh! onneksi pääsin siitä yli!
Huokaus- Real man
Voi teitä säälittäviä runkkaajia. Sanna25 on mies, joka naureskelee, kun saa tuollaiset reppanat kiihottumaan. Itse panin äsken vaimoani kovaa suuhun ja hän nieli kaiken.
- yxfan
Real man kirjoitti:
Voi teitä säälittäviä runkkaajia. Sanna25 on mies, joka naureskelee, kun saa tuollaiset reppanat kiihottumaan. Itse panin äsken vaimoani kovaa suuhun ja hän nieli kaiken.
muijjaansa suuhun panee!
hyi sinua törkimys!
Ettäs kehtaat!
Sehän on sun aviovaimosi!
No voi herranjumala mitä sä olet mennyt tekemään,,,
ei ei kuule! Eihän tästä tule yhtään mitään! - homotutka
Real man kirjoitti:
ja nieli koko lastin hyvä juttu
- sanna25.
Huh huh...vai olen nyt mies :) hmm...kyllä tossa ihan suihkussakin käydessä tissit ja poslari pimpinkin pesin... hmmm..ja kerta mulla tommoset on niin olen kai sitten kuitenkin nainen :) joo ja kuulumiset.. enpä ole vielä vapaaehtoista kokelasta löytänyt jolla imutekniikoita voisin kokeilla. mutta ihan mukavaa kirjottelu seuraa on löytynyt..
- Ticce
oot muuten kauhea härnäri. Mulla seisoo pelkästään, että luen näitä sun vastauksiasi ja kommenttejasi. Vaikutat ihanalta naiselta. Teet monet miehet onnellisiksi tuolla asenteella. Toivottavasti poskihoidettavia löytyy :) :)
- Annikatyttönen
Ticce kirjoitti:
oot muuten kauhea härnäri. Mulla seisoo pelkästään, että luen näitä sun vastauksiasi ja kommenttejasi. Vaikutat ihanalta naiselta. Teet monet miehet onnellisiksi tuolla asenteella. Toivottavasti poskihoidettavia löytyy :) :)
Moi.
Tätä ketjua on ollut ihanaa lukea.
Sanna oot mainio likka, pidän sinusta jo nyt. Olet aivan samanhenkinen kuin itsekin. Olen aina silloin tällöin tännekin kirjoittanut jotain kokemuksiani.
Olen itsekin aika seksihullu. Tykkään kovasti ottaa suihin ja loppuun asti. Pidän myös sellaisesta jutusta josta harva nainen todellakin pitää. Nimittäin siitä että lauetaan mun kasvoille. Sekin on aivan mahtavaa. Olen eläessäni kokenut sen lukuisia kertoja ja se on ihanaa joka kerta. Suihinotto kiihottaa minua aivan hurjasti. Se vaan tuntuu upeelta. Ja minä katson "uhria" silmiin. Olen kokeillut aivan kaikenlaisia seksijuttuja eläessäni ja kaikki on ollut ihanaa. Ihmiset, rohkeasti vaan kokeilemaan kaikkea uutta. Seksi on mahtavaa!
Ja Sanna 25 v:lle Minuakin on monta kertaa luultu mieheksi, älä siis välitä. Täällä on näitä jotka herjaavat ja yrittävät lyödä kaiken läskiksi. Heistä en pidä ja sen yleensä kerronkin.
Laitanpa sinulle Sannaseni viestiä jos sopii? Vaikka olenkin nainen ja et voi ottaa minulta suihin - ainakaa kalua, niin silti. vaihdellaan kokemuksia. Kirjoitan mielellään näistä jutuista, sekin pitää mielen kiihkeänä ja virkeänä.
terv:
Annika - kaunistyttönen
Annikatyttönen kirjoitti:
Moi.
Sanna oot mainio likka, pidän sinusta jo nyt. Olet aivan samanhenkinen kuin itsekin. Olen aina silloin tällöin tännekin kirjoittanut jotain kokemuksiani.
Olen itsekin aika seksihullu. Tykkään kovasti ottaa suihin ja loppuun asti. Pidän myös sellaisesta jutusta josta harva nainen todellakin pitää. Nimittäin siitä että lauetaan mun kasvoille. Sekin on aivan mahtavaa. Olen eläessäni kokenut sen lukuisia kertoja ja se on ihanaa joka kerta. Suihinotto kiihottaa minua aivan hurjasti. Se vaan tuntuu upeelta. Ja minä katson "uhria" silmiin. Olen kokeillut aivan kaikenlaisia seksijuttuja eläessäni ja kaikki on ollut ihanaa. Ihmiset, rohkeasti vaan kokeilemaan kaikkea uutta. Seksi on mahtavaa!
Ja Sanna 25 v:lle Minuakin on monta kertaa luultu mieheksi, älä siis välitä. Täällä on näitä jotka herjaavat ja yrittävät lyödä kaiken läskiksi. Heistä en pidä ja sen yleensä kerronkin.
Laitanpa sinulle Sannaseni viestiä jos sopii? Vaikka olenkin nainen ja et voi ottaa minulta suihin - ainakaa kalua, niin silti. vaihdellaan kokemuksia. Kirjoitan mielellään näistä jutuista, sekin pitää mielen kiihkeänä ja virkeänä.
terv:
AnnikaNautin suunnattomasti suhinotosta ja voísin thedä sitä ikuisesti.Miehet yllättyneet positiivisesti , tuntuu että tiedän juuri oikean tekniikan ja keksin lisää,hitaasti kiduttaen ja nopeammin.Vakiokumppani ei halunnut koska olin vakava seurustelusuhde(tarkoittiko lie häne kulttuurissaan ei tapahdu).Nyt olen sinkku ja tiedän että ku on oma rakas teen hänet todella onnelliseksi.........
nainen81
- sais metsäpolull
mutta eipä sentään naiset niin rohkeita ole.
- sanna25.
ei se mun mielestä mitenkään mahotonta ole että vaikka kesken luonto reitin pieni poskihoito onnistuis :) siis kaikki muistakaa että vaihtelu virkistää!
- näköistä..
sanna25. kirjoitti:
ei se mun mielestä mitenkään mahotonta ole että vaikka kesken luonto reitin pieni poskihoito onnistuis :) siis kaikki muistakaa että vaihtelu virkistää!
kun naiset ottaa poskeen. Miksi ne silmät täytyy pitää kiinni ?? Ja se poski...heh hehh...siinä kun kulli liikkuu ja pullistaa poskea, niin kyllä naiset on todella huvittavan näköisiä...heh hhehh.... eikä sitä kyllä poskeen vedetä, se kulli pitää imaista syvälle suoraan nieluun...ja kermat kans...
- sanna25.
näköistä.. kirjoitti:
kun naiset ottaa poskeen. Miksi ne silmät täytyy pitää kiinni ?? Ja se poski...heh hehh...siinä kun kulli liikkuu ja pullistaa poskea, niin kyllä naiset on todella huvittavan näköisiä...heh hhehh.... eikä sitä kyllä poskeen vedetä, se kulli pitää imaista syvälle suoraan nieluun...ja kermat kans...
no voin sanoa että en minä ainakaan silmiä kiinni pidä..ja poskihoidonpa otit kirjaimellisesti ;) se on vain kauniimpi ilmaisu suihinotolle..itsekkään en tuota poskeen työntämistä oikein ymmärrä, kun siinä oikein innostuksissaan voisi keskenkaiken hampaisiin esim. osua..ja luulisi jos tarpeeksi pahasti osuu niin siinä jo lörpähtääkin.. :) mut kiitos kommentista.
- Ticce
sanna25. kirjoitti:
no voin sanoa että en minä ainakaan silmiä kiinni pidä..ja poskihoidonpa otit kirjaimellisesti ;) se on vain kauniimpi ilmaisu suihinotolle..itsekkään en tuota poskeen työntämistä oikein ymmärrä, kun siinä oikein innostuksissaan voisi keskenkaiken hampaisiin esim. osua..ja luulisi jos tarpeeksi pahasti osuu niin siinä jo lörpähtääkin.. :) mut kiitos kommentista.
ihaninta on se,että katsotaan silmiin kun otetaan suihin. Se lisää nautintoa hirveästi
- Annikatyttönen
Ticce kirjoitti:
ihaninta on se,että katsotaan silmiin kun otetaan suihin. Se lisää nautintoa hirveästi
Moi.
terv:
Annika - Ticce
Moi.
terv:
AnnikaVaikea kuvitella sitä nautintoa kun saisin laskea oikein ison lastin paksua, lämmintä spermaa kasvoillesi. Noin rohkea nainen varmasti pelottaa miehiä ja jos joku nainen puhuu noin suoraan omista haluistaan, tulee nopeasti näillä palstoilla leimatuksi trolliksi. Suorastaan hirveätä, että siellä jossain on noin upeita naisia kuin sinä ja Sanna :)
Moi.
terv:
Annikamua kiihottaa suihinotto, tunnen olevani pihdeissä kun mun kulli on naisen suussa ja pallit tiukasti käsissä ja viel jos nainen puhuu sen aikana välil tuhmia nii tulisin hulluksi. Suostuisipa joku siihen oikeasti, ehkä joskus
- xxl
Mä kiihotun myös kovin kun otan suihin(pano valmis).Tykkään ottaa kauan ja huolella suikkiin, syvälle kurkkuun.Vielä kun saa mällin nieltäväksi niin sessio on täydellinen.
- Ticce
yhtään pelota millasella paineella lasti lähtee. Siinä voi huonolla tuurilla olla kitalaki kipeänä :) Aivan ihanaa. Mistä teitä naisia oikein löytyy... Mä haluan samalla kosketella naisen pillua. Levittää jalat oikein levälleen, jolloin mulla on esteetön pääsy sormeilemaan ihanan märkää pillua. nam, nam
- sliper
tykkään iha vitusti suihinotosta,ja haluaisin hoitaa kielellä sun peppua. Levitän pakaroita takaa,ja nuolen,nain ja herkuttelen sun perserei`ällä. Laukeat ihanasti kun nuolen sun analia takaapäin...,nam
- suckers
hei namia. luonnossa suihin otto on tosi ihanaa.ja jos saan antaa naiselle kielihoitoa takaa,esim.auton konepellillä,ja nuolen persettä,kunnes orgasmi vavisuttaa.... jos kinnostaa,ni olen vapaana yms....
- 18v_tyttönen
Minäkin rakastan ottaa suihin! Se on aivan mieletöntä tuntea kova muna suussa, ja parasta on se kun mies ottaa hiuksista kiinni loppuvaiheilla ja työntää syvemmälle, ja kuulee sen huokailut ja tuntee ton sykkivän suussa.. Wow. Ja kyllä nielen. Aivan ihanaa. Haluttaa kun edes ajattelen tuota.
- yxjone
mitäs mieltä naiset on miesten vehkeen hajusta? siis kun sen tossa suihinotossa varsinkin huomaa..niin eikö se ole etovaa ottaa toiselta suihin jos on kauhean hajuinen ja makuinen?
- sanna25.
no kyllähän nyt luulisi miestenkin pitävän hygieniasta huolta että ei nyt niin likainen ja haiseva ole... mutta kyllähän se stoppaa halut ottaa suihin jos boxereita raottaessa jo tulisi "vahva aromi" vastaan.. ja olen kyllä joiltain likka kavereilta kuullut että ovat melkein oksentaneet hajusta.. mutta ainakin tuo karvojen ajelu myös miehillä pitää paikat helpommin puhdistettavina :)
- mitään
sanna25. kirjoitti:
no kyllähän nyt luulisi miestenkin pitävän hygieniasta huolta että ei nyt niin likainen ja haiseva ole... mutta kyllähän se stoppaa halut ottaa suihin jos boxereita raottaessa jo tulisi "vahva aromi" vastaan.. ja olen kyllä joiltain likka kavereilta kuullut että ovat melkein oksentaneet hajusta.. mutta ainakin tuo karvojen ajelu myös miehillä pitää paikat helpommin puhdistettavina :)
vaan kurkkuun niin että kutitus saa liikkeelle ja sitten huulilla etenemälllä ees taas sekä kieli alle ja kutittelemalla vallihautaaa. kuten heather hän se on joka osaa.
- meikäläinen tässä vain
eipä meillä kotona vaimo noin ajattele, ei oo ikinä kai tykännyt ottaa suihin multa.
olen kateellinen. Mahtavaa Sanna - Kaikkiin kolmeen
Itsekin olen oppinut nauttimaan suihinotosta aivan valtavasti! Parasta on kun mies tavallaan panee minua suuhun, eli saan ohjata häntä pitäen pakaroista kiinni ja välillä sorminkin miestä sivellen itse maaten sellällään ja mies polvillaan mun edessä. Suihin ottan mieluiten loppuun asti, mutta mausta en pidä joten monesti en kuitenkaan tavaraa niele. Tästä on sitten miehen vuorostaan hyvä jatkaa kun molemmat ollaan vauhdissa!
- N30
todellakin on ihanaa! Mä kiihotun siitä kans valtavasti, on mahtavaa saada kova kulli suuhun ja nähdä, kuulla sekä tuntea, kuinka mies nauttii! Ihanaa! Mielelläni otan suihin loppuun asti ja lastin nielen, tottakai.
Hmm, kiimainen olo... Onkohan miehellä kiireinen työpäivä, niin kävis morjestamassa lounastauolla... ;)- M22/Jäke
Miksi ihmeessä minä en törmää tällaisiin naisiin koskaan? :/ Varmaan pyörin väärissä paikoissa tai jotain. :P Nykyisen mielestä touhutipat ei ole hyvän makuisia niin aika vähälle jää poskihoidot meirän suhteessa.
- Nautinto.
M22/Jäke kirjoitti:
Miksi ihmeessä minä en törmää tällaisiin naisiin koskaan? :/ Varmaan pyörin väärissä paikoissa tai jotain. :P Nykyisen mielestä touhutipat ei ole hyvän makuisia niin aika vähälle jää poskihoidot meirän suhteessa.
Empä uskonut että tänne kirjoittelisin..mutta halut on niiiin kovat että oli pakko! Olen oppinut nykyisen, pitkäaikaisen mieheni kanssa nauttimaan suihinotosta..olen oppinut mikä hänestä tuntuu..ja näyttää hyvältä..on ihanaa nähdä kuinka mieheni nauttii kun hoitelen ja palvon hänen ihanaa kaluansa. Välillä mieheni kiusoittelee minua ottamalla kalunsa pois niin että minun täytyy anella ja hamuta huulillani sitä..villi nuoleminen on aaaaah...pian mieheni pääsee kotiin töistä, nam nam. ;) Taitaa olla suihinoton aika.
- KOHTA PIMPSAAN ....................................
Nautinto. kirjoitti:
Empä uskonut että tänne kirjoittelisin..mutta halut on niiiin kovat että oli pakko! Olen oppinut nykyisen, pitkäaikaisen mieheni kanssa nauttimaan suihinotosta..olen oppinut mikä hänestä tuntuu..ja näyttää hyvältä..on ihanaa nähdä kuinka mieheni nauttii kun hoitelen ja palvon hänen ihanaa kaluansa. Välillä mieheni kiusoittelee minua ottamalla kalunsa pois niin että minun täytyy anella ja hamuta huulillani sitä..villi nuoleminen on aaaaah...pian mieheni pääsee kotiin töistä, nam nam. ;) Taitaa olla suihinoton aika.
aamulla vaimokin otti kalun hellästi suuhunsa ja nuoli sitä nautinnolla viimeistä pisaraa myöden.
- panna
M22/Jäke kirjoitti:
muita tavallisii ihmisii. oi sanna sanna anna jo
- palvelia
Moi sanna25 Laita tulemaan mailia suoraan ([email protected]) olen kaivannut sinulaista ihanaa naista, saisit imuttaa mua niin paljon kuin vain jaksat. ps.minulla on posliinipallitkin joten hm..
- yxfan
No, kui sul nykyään menee?
Onko jo löytynyt oma kulta kupperoinen?
Jos muistat, olen myös täältä Lahden seudulta ja aikaisemmin olisin halunnut sinua hyvinkin paljon.
Minulla ei ole tuo rakkaus-elämä onnistunut ollenkaan, olen yrittänyt toipua erosta.
Olen ihastunut yhteen nettitreffi-palstalla olevaan naiseen, hän on vaan niin kaukana.
Pitäisikö minun kertoa se hänelle?
Olisin halukas tutustumaan häneen, mutta en ajattele mitään seksiä hanen kanssaan, vähiten suuseksiä.
Olisi vain hienoa tuntea toinen ihminen paremmin.
Pitäisikö minun kertoa, etten halua suuseksiä hänen kanssaan tässä vaiheeessa?
Tai yleensä seksiä? Loukkaantuuko naiset, jos en heti halua seksiä?
Pitäisikö minun valehdella, että haluan seksiä, vaikka vain haluaisin tutustua häneen?. - weirdoette
itsekin tykkään ihan älyttömästi ottaa suihin! tiedän, että monet naiset eivät tykkää siitä, mutta itse pidän enemmän suuseksin antamisesta kuin vastaanottamisesta.
- kaisu85
Ja mä kun oon ajatellut olevani hieman outo,kun tykkään ottaa suihin,niellä ja antaa laueta naamalle tai rinnoille :D oma mies nauttii suuresti suihinotoista ja parasta on ottaa kun mies on seisaaltaan ja pitää kunnolla tukasta kiinni ja käytännössä "panee" suuhun...;)
tänään yllätän rakkaani töistä tullessaan sitomalla sänkyyn ja kiusoittelen kaikin mahdollisin keinoin ja pitkään kunnes loppujen lopuksi otan kalun suuhun ja hoidan homman loppuun asti...:)
ja itsekin siinä touhussa kieltämättä kiihottuu....;) - 16v poika
kaisu85 kirjoitti:
Ja mä kun oon ajatellut olevani hieman outo,kun tykkään ottaa suihin,niellä ja antaa laueta naamalle tai rinnoille :D oma mies nauttii suuresti suihinotoista ja parasta on ottaa kun mies on seisaaltaan ja pitää kunnolla tukasta kiinni ja käytännössä "panee" suuhun...;)
tänään yllätän rakkaani töistä tullessaan sitomalla sänkyyn ja kiusoittelen kaikin mahdollisin keinoin ja pitkään kunnes loppujen lopuksi otan kalun suuhun ja hoidan homman loppuun asti...:)
ja itsekin siinä touhussa kieltämättä kiihottuu....;)Löytyiskö täältä kokeneempaa naista, jota kiinnostais ottaa suihin nuorelta pojalta ja opettaa poikaa nuolemaan itseään? Jos jotakuta kiinnosti, niin laita rohkeesti viestiä osotteeseen [email protected] , niin kerron enemmän.
- police55
16v poika kirjoitti:
Löytyiskö täältä kokeneempaa naista, jota kiinnostais ottaa suihin nuorelta pojalta ja opettaa poikaa nuolemaan itseään? Jos jotakuta kiinnosti, niin laita rohkeesti viestiä osotteeseen [email protected] , niin kerron enemmän.
vietiin pakkohoitoon
- PS
kaisu85 kirjoitti:
ja itsekin siinä touhussa kieltämättä kiihottuu....;)Nainen. Moni avioero olisi vältetty jos naiset olisivat kuin Kaisu 85. Jatka samaan malliin.
- tipu83
tykkään tosi paljon ottaa suihin! Otan suihin sekä mieheltäni että rakastajaltani, molempien kanssa touhu on aivan ihanaa. Ikävä kyllä mieheni ei enää nykyään anna minun tehdä sitä ihan niin usein kuin haluaisin :( Tottakai nautin myös yhdynnästä ja siitä kun pilluani nuollaan. Joku siinä suihinotossa kuitenkin viehättää yli kaiken, kun yleensä itsetyydyttäessänikin siitä haaveilen.
Parasta on, jos saan itse avata miehen housut ja ottaa upeana seisovan munan esiin. On ihana tuntea (puhtaan!) munan kiimainen tuoksu. Yleensä tykkään aloittaa suihinoton hyvin kiusoittelevasti, koskettelen munaa ensin hyvin kevyesti käsilläni ja huulillani ja katson sitä himoiten. Sitten suutelen ja nuolen sitä kauttaaltaan (palleja unohtamatta) hivuttaen kieltäni pikkuhiljaa kohti terskaa. Nuolen miehen touhutipat ja muutenkin terskaa ja pyörittelen kieltäni sen ympärillä. Pikkuhiljaa alan imeä hitaasti nauttien ja upottaen munaa koko ajan syvemmälle ja syvemmälle. Välillä imen nopeammalla temmolla ja hieman kovempaa, välillä hitaasti ja hyvin hellästi.
On aivan mahtavaa katsella miehen nautintoa, jonka hänelle aiheutan! Rakastajani kanssa se on erityisen ihanaa, koska hänellä on tapana huokailla hyvinkin äänekkäästi, kun otan häneltä suihin. En tosiaan tiedä mitään niin kiihottavaa! Loppuhuipennus on tietenkin paras, kun tunnen miten muna sykähtelee suussani ja tiedän miehen lähestyvän orgasmia. Imen entistä halukkaammin, kunnes tunnen miten lämmin sperma suihkuaa suuhuni. Nielen kaiken ja lopuksi nuolen orgasmin jäljiltä ihanan herkän munan nautiskellen puhtaaksi ja katson miestä samalla silmiin. Aaah, niin ihanaa..
Ei siinä mielestäni pitäisi olla mitään outoa tai ällöttävää, jos haluaa tehdä hyvää jollekulle, josta välittää.- nainen----------
on kirjoittanut mies ;)
- tipu83
nainen---------- kirjoitti:
on kirjoittanut mies ;)
ole mies! Usko huviksesi. Satun vaan kiihottuun siitä, kun näen miehen kiihottuvan siitä mitä hänelle teen. Enkä tekisi tota kenelle tahansa. Vain sellaiselle miehelle, jota rakastan. Ja tällä hetkellä satun rakastamaan kahta..
- sperma parasta
ottaa myös suihin mielellään. Mikä todellakaan ihanampaa ku imuttaa jäykkää, suonikasta, ponnekasta kullia. Imeä loppuun asti ja niellä joka ikinen pisara, mikä kullista lähtee. Aah, ku sais nyt suihin
- tarvittaessa
ja ehkäpä jo tänään? Kuullostiko hyvältä, oletko pääkaupunkiseudulta? Ota yhteyttä: [email protected]
- Anonyymi
Yllättävä kysymys; saanko imee sua? Siis mitä? Ottaa suihin? Of course! Kyllä niin höpö kokemus,ei hän jättänyt hommaa kesken ei tauotellut,otteet oli sitä luokkaa,että kyllä tuntu.No,rasvat suuhun.Oli kyllä ihan huippua.Kysyin sitten,saanko tehdä sulle jotain hyvää? No,siitä sitten lipomaan.3 orggua hänelle,sit pääsi pissu mun naamalle.Eipähän toi haitannut vaikka en siitä oikein tykännyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631483Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä261348Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701298Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2161170- 1271096
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3201031Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271027- 42959
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että281942IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel306934