Mitkä muut laillisesti saatavat mausteet päihdyttävät kuin muskottipähkinät? Ja kuinka suuri annos niitä on otettava, jotta niillä olisi jotain vaikutusta ja millaisia vaikutuksia kyseisillä mausteilla on?
Ja tarkoitan nyt sellaisia mausteita, joita saa tavallisten kauppojen maustehyllyiltä :D
Huumaavia mausteita
10
9035
Vastaukset
- lolololololololgjhjghj
- tunnetuin
on kai salvia. eli ei muuta kun sitä sätkän sekaan, nii johan menee jofa sekasin :S
- catha
Kaupoista kyllä saa salviaa, mutta se on maustesalviaa. Eli siis Salvia Officinalis niminen kasvi.
Tripauttava salvia taas on ns. näkijöiden salvia, eli Salvia Divinorum, jota ikävä kyllä ei löydy maustehyllyltä. Taitaa olla Hollanti lähin paikka josta sitä saa. - ite oon
catha kirjoitti:
Kaupoista kyllä saa salviaa, mutta se on maustesalviaa. Eli siis Salvia Officinalis niminen kasvi.
Tripauttava salvia taas on ns. näkijöiden salvia, eli Salvia Divinorum, jota ikävä kyllä ei löydy maustehyllyltä. Taitaa olla Hollanti lähin paikka josta sitä saa.pajauttanut ihan ikkuna laudalla kasvatettuu salvian lefaa, pärähtää aika vitun hyvin se jo. Itse kukitus on niin vaikeeta että sitä ei ihan niin helposti saa eli "horsekillerii" olin jo lefassta jossain ihan muualla ei se kolahda kuin se 2 minsaa about mut, salvialla on käänteinen se vaikutus eli mitä enemmän poltat niin sitä paremmin kolahtaa.
- catha
Kuten otsikossa mainitsin, niin maustehyllystä on turha etsiä päihdykettä itselleen muskottipähkinän lisäksi.
- mopo käsistä?
Muskottipähkinä? Miten vaikuttaa? Rupeaako mopo keulimaan suuremmilla annoksilla?
- polttelen..
nokkosta, silloin kun ei ole omaa kasvillisuutta, toimii ihan hyvin..
no polteleppa sit kymmeniä grammoja nokkosta veikkaan et kurkku tulee ennemmin kipeeks ennenku olot tulee :D
- -
Salvia on todella pahaa. ostin 15x Salvia Divinorumia ja hajotin bongin kun pelästyin niin maan perkulesti kun tulin alas. Se oli sekopäistä, ei pysty ymmärtämään miten jotkut käyttää sillaisia. Kokeilu mielessä itse sitä otin. Kannabis on ainut mitä voi käyttää. Se on kaikkien Jumalten Jumala. Aamen.
- Anonyymi
En tiiä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123710MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar721944Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421598Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin821243Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671057Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33998Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214898Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60853- 171844
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3778