SIISNÄS NÄITTE EPÄILIJÄT!!!

kilk

jokku vielä kehtas epäillä että AC/DC on lopettanu kauan sitten, mut julkasivatpa albumin ja lähtiväppä mailman kiertueelle. JOTEN MENIPÄ TEIDÄN ENNUSTUKSEN PERSEELLEEN.
ja väititte vielä sitäkin että johnssonistä ei enää lähe mitään, JÄLLEEN VÄÄRIN POSERIT. KYLLÄ TUO AC/DC JAKSAA VIELÄ JA TULEVAISUUDESSAKIN.

9

732

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jaksaa!!

30v olen kuunellut mutta kaikki hyvä loppuu aikanaan.
      Ikävä kyllä.
      Mutta nuo vinyylit,cd:stä en tiedä,ovat aina tallessa.

Its a long way to the top if ya wanna rock and roll!!!

• :O

Oon nyt kuunnellu ac/dc:tä 3 vuotta, en päässyt keikalle ni ois kiva nähä viel yks keikka:D, mut tuskin sitä tulee.....

• Guitar man got rich

Kauan ovat jaksaneet heilua ja hyvä niin. Tuskin enää uutta levyä tulee. Itse toivon, että tekisivät vielä jonkun kokoelman Bonin julkaisemattomista kappeleista, tuskin tekevät, mutta aina saa toivoa.

Nyt vain odottelemaan sitä Bonin leffaa!

• ETC 1973

Siis mitä bonin tai bonista kertovaa leffaa?
        Semmoinen tulossa?

• kilk

.... heillä on materiaalia seuraavallekkin levylle. mutta veikkaan että kun he sen tekasevat niin jäävät eläkkeelle.
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Black_Ice_(albumi)
        lukekaa tuosta kohta historia, nii sielä lukee siitä seuraavasta albumista. veikkaan että se ilmestyy joskus 2010 kun heidän kiertuensa on loppu tai sitten venyy julkaisu vielä 2011:n puolelle.

• famous

The business man got rich.

• leffasta
        ETC 1973 kirjoitti:

Siis mitä bonin tai bonista kertovaa leffaa?
        Semmoinen tulossa?

Jep, siitä oli mm. nelosen tekstitv:ssä juttua (oliskohan ollut alkuvuonna vai viime vuoden lopulla). Elokuva tehdään, mutta valmistelut alkuvaiheessa. Jotenkin ymmärsin, että se tulee ulos joskus 2011???

• Go down, little girl
        kilk kirjoitti:

.... heillä on materiaalia seuraavallekkin levylle. mutta veikkaan että kun he sen tekasevat niin jäävät eläkkeelle.
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Black_Ice_(albumi)
        lukekaa tuosta kohta historia, nii sielä lukee siitä seuraavasta albumista. veikkaan että se ilmestyy joskus 2010 kun heidän kiertuensa on loppu tai sitten venyy julkaisu vielä 2011:n puolelle.

Häh? Ei siinä kyllä puhuta muuta kuin Black Icen teosta. Mistään uudesta levystä ei puhuta. Valitettavasti.

• Rulettaa aina.....

Ei sille voi mitään. AC/DC on vaan maailman paras ja tiukin bändi. Asenne.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      108
      1446
    2. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      103
      928
    3. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      47
      921
    4. MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(

MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku
      Maailman menoa
      86
      835
    5. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      57
      747
    6. Pelkäätkö häntä?

👍
      Ikävä
      64
      612
    7. Minä vuonna kaivittusi on syntynyt?

Vastausta tässä kaivataan.
      Ikävä
      42
      601
    8. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      191
      579
    9. Olit mulle tärkeä...

😭
      Ikävä
      34
      577
    10. 48
      547
    Aihe