SIISNÄS NÄITTE EPÄILIJÄT!!!

kilk

jokku vielä kehtas epäillä että AC/DC on lopettanu kauan sitten, mut julkasivatpa albumin ja lähtiväppä mailman kiertueelle. JOTEN MENIPÄ TEIDÄN ENNUSTUKSEN PERSEELLEEN.
ja väititte vielä sitäkin että johnssonistä ei enää lähe mitään, JÄLLEEN VÄÄRIN POSERIT. KYLLÄ TUO AC/DC JAKSAA VIELÄ JA TULEVAISUUDESSAKIN.

9

653

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jaksaa!!

      30v olen kuunellut mutta kaikki hyvä loppuu aikanaan.
      Ikävä kyllä.
      Mutta nuo vinyylit,cd:stä en tiedä,ovat aina tallessa.

      Its a long way to the top if ya wanna rock and roll!!!

      • :O

        Oon nyt kuunnellu ac/dc:tä 3 vuotta, en päässyt keikalle ni ois kiva nähä viel yks keikka:D, mut tuskin sitä tulee.....


    • Guitar man got rich

      Kauan ovat jaksaneet heilua ja hyvä niin. Tuskin enää uutta levyä tulee. Itse toivon, että tekisivät vielä jonkun kokoelman Bonin julkaisemattomista kappeleista, tuskin tekevät, mutta aina saa toivoa.

      Nyt vain odottelemaan sitä Bonin leffaa!

      • ETC 1973

        Siis mitä bonin tai bonista kertovaa leffaa?
        Semmoinen tulossa?


      • kilk

        .... heillä on materiaalia seuraavallekkin levylle. mutta veikkaan että kun he sen tekasevat niin jäävät eläkkeelle.
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Black_Ice_(albumi)
        lukekaa tuosta kohta historia, nii sielä lukee siitä seuraavasta albumista. veikkaan että se ilmestyy joskus 2010 kun heidän kiertuensa on loppu tai sitten venyy julkaisu vielä 2011:n puolelle.


      • famous

        The business man got rich.


      • leffasta
        ETC 1973 kirjoitti:

        Siis mitä bonin tai bonista kertovaa leffaa?
        Semmoinen tulossa?

        Jep, siitä oli mm. nelosen tekstitv:ssä juttua (oliskohan ollut alkuvuonna vai viime vuoden lopulla). Elokuva tehdään, mutta valmistelut alkuvaiheessa. Jotenkin ymmärsin, että se tulee ulos joskus 2011???


      • Go down, little girl
        kilk kirjoitti:

        .... heillä on materiaalia seuraavallekkin levylle. mutta veikkaan että kun he sen tekasevat niin jäävät eläkkeelle.
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Black_Ice_(albumi)
        lukekaa tuosta kohta historia, nii sielä lukee siitä seuraavasta albumista. veikkaan että se ilmestyy joskus 2010 kun heidän kiertuensa on loppu tai sitten venyy julkaisu vielä 2011:n puolelle.

        Häh? Ei siinä kyllä puhuta muuta kuin Black Icen teosta. Mistään uudesta levystä ei puhuta. Valitettavasti.


    • Rulettaa aina.....

      Ei sille voi mitään. AC/DC on vaan maailman paras ja tiukin bändi. Asenne.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4071
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3418
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2959
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2901
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2234
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2171
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1935
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1930
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1879
    Aihe