Dr Pepper

Pepper-hullu

Moi ihmiset! Kuka juo Dr Pepperiä? Minä juon joka päivä. Aivan mahdottoman hyvän makunen juoma :D Maistoin Pepperiä ekan kerran joskus toukokuussa ja yllätyin miten hyvää se oli vaikka suunnilleen kaikki mun kaverit haukku sen juoman ja sanoivat, että älä vaan ikinä osta sitä. Mutta nyt on tullu jo riippuvaiseksi ja joka päivä pitää saada sitä juomaa =P Minusta parempaa ku Coca-Cola tai Sprite! Maailman PARAS juoma!!! Mitäs kokemuksia teillä on Dr Pepperistä? Miellyttääkö maku vai onko liian imelän makusta? Onko liian kallista esim. Cokikseen verrattuna? Kertokaas vähän!

44

10386

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jee jee

      Dr pepper on tosiaan erinomaista. Muutamia vuosia sitten sitä sai vaan harvoista erikoisliikkeistä. Nykyään saa kaikkialta, mutta se on sitä pahan makuista less sugar litkua. Aito pepper hyvää, less sugar pahaa.

    • valinnasta.

      Mä siirryin Dr Pepper faniksi kahdeksankymmenluvun alussa. Sillon sen maku oli erilainen, sellanen kirpeempi. Mä pidin siitä vanhasta mausta enemmän. Nykyinen maku voi olla ehkä vähän liian esenssinen? Mutta ei niin paljon, että n. joka 20-25 pullo ei voisi olla tätä juomaa. Hinta on mielestäni liian kallis.

      • OvelaMaku

        Juu saisi maistua vieläki sellaiselle kirpeelle kun ennen!


    • keikyää sen olla pittää

      mä juon kyl olutta mieluummin.. saa pöntön hyvin sekasin kun juo sen normi 20-24 tölkkiä.. NAM!!

    • tri. pepper

      Joo pepperfani oon. Tykästyin siihen kanssa jo 80 luvulla ja meni varmaan 10 vuotta ennen kuin venäjältä alko saamaan sitä 2L pulloissa. Sitten alko kaupoissa olla tölkissä kiristyshinnalla englantilaista ja vidoin tuli tää puolenlitran vesitetty suomiversio. Onnex tuo iso muovipullo on alkuperäisen makuista - täyssokerista. Nykyisin cittarin ameriikahyllyssa löytyy myös alkuperäistä pepperiä, selä myös kirsikan makuisena - eli pepperin tapauksessa tuplakirsikka --> eri hyvää!
      Kirsikkapohjaiset tuotteet ei oikein menesty täällä suomessa - en ymmärrä tämän kansan makua. Meni paras jäätelö mitä olin maistanut eli ben&jerry cherrygarcia, joka oli/on kirsikkasuklaajädeä.
      Kuhan tää pepper ei vaan antais kohta periksi. Eihän täällä ole edes kirsikka kokista tai pepsiä. Vaniljakokista ja rootbeeriä löytyy tuolta cittarin ameriikahyllyistä - mut suolaset hinnat!

      • missä on se mainos

        "Dr pepper,USA toiset tykkää toiset EI. olen etsinyt sitä nyt 2h ja ei ole tullu vastaan muuta kuin blogi kitjotuksia. laittakaa linkkejä jos tiedätte/löydätte. Kiitos!


      • dr pepper man
        missä on se mainos kirjoitti:

        "Dr pepper,USA toiset tykkää toiset EI. olen etsinyt sitä nyt 2h ja ei ole tullu vastaan muuta kuin blogi kitjotuksia. laittakaa linkkejä jos tiedätte/löydätte. Kiitos!

        oon etsinyt samaa mainosta ei ole löytynyt edes you tubusta


      • nisar
        missä on se mainos kirjoitti:

        "Dr pepper,USA toiset tykkää toiset EI. olen etsinyt sitä nyt 2h ja ei ole tullu vastaan muuta kuin blogi kitjotuksia. laittakaa linkkejä jos tiedätte/löydätte. Kiitos!

        läiskäse tämä "dr pepper usa toiset tykkä toiset ei" youtubeen ja kyllä löytyy


    • tuhteja paukkuja

      peittää hyvin viinan maun.

    • megakingi

      Kauhean makuista. Jos haluatte oksennus taudin juokaa tätä

    • dbdbdbdbddb

      Minä maistoin Dr Pepperia ensimmäisen kerran joskus 35 vuotta sitten, ihan Suomessa. Silloin oli yleistä, että kaupat myivät limsoja koreittain tarjoushintaan, ja tuolloin monet nykyään kalliimmat limut (esim. Pommac, Pepper) olivat samoja limsoja kuin muutkin. Paras puoli tuossa oli, että koriin sai valita yleensä (lähes) koko valikoimasta haluamansa sekoituksen eri limsoja.

      Pepper oli ainakin silloin aivan mainiota, samoin Coke Cherry ja Olympia (se alkuperäinen passiohedelmän makuinen).

      Nykyään ostan vain halpalimuja.

    • pepperme

      Pakko saada pullo viikossa tai muuten tulee vieroitusoireita!

    • testaajamiro

      Joo. Dr pepper on iha hyvää ite sanoisin 3/5 ei voita sprite zeroa tai pepsi maxia :D mutta yks lempilimsoistani on :::DD

    • hyvän makusta :P

      Dr Pepper on paras limu mitä tiedän. Aina ei tietenkään raaski ostaa kolmea euroa hipovaa limppariupulloa vaan tyydyn euron kokiksiin. nyt olen kuitenkin rahoissa joten oon ostanut aitoja merkkejä. dr pepper muistuttaa kyllä yllättävän paljon kirsikkakokista, joka myös on yksi suosikeistani mutta sitä on aika harvassa

      • rffrf

        Coka Cola Zero on pahinta colaa.


      • rffrf
        rffrf kirjoitti:

        Coka Cola Zero on pahinta colaa.

        Anteeksi, tämän piti mennätestaajamirolle.

        Samoin kaikki zero tuotteet on hirveän makuisia.

        Pepperi ja cherry Cokis on parhaat.


    • Hyvää on

      Dr.Pepperiä sai suomessa jo 80-luvun alussa, mutta sitten se katosi pitkiksi ajoiksi kauppojen hyllyiltä.
      Sen aikainen Dr.Pepper oli hieman voimakkaamman makuista kuin tämä nykyinen ja pidin siitä vanhasta versiosta enemmän.
      En ole asiasta aivan varma, mutta muistelen että olisi siihen aikaan ollut ulkomailla tehtyä.

      Amerikassa tuli maisteltua sikäläistä Dr.Pepperiä joskus 90-luvulla ja se maistui yhtä hyvältä kuin täällä 80-luvullakin myyty juoma.

      Nykyiseen Dr.Pepperiin kaipaisin lisää kirsikkaista kirpeyttä, sellaista kuin siinä ennenvanhaan oli.

    • dr pepper

      dr pepper on sairaan hyvää!! viikon loppusin juon sitä jotain 3 litraa :D. dr pepper cherry on todella hyvää mut huono juttu näis peppereis on se että ne on aika kalliita :/

    • dr pepper

      kylmänä pepper on taivaallista ja juon sitä tälläkin hetkell' :).

    • es jonne

      es on parempaa.

    • DrPepperi
    • Hyi saatana

      Ostin tuossa puolen litran pullon Dr. Pepperiä, jossa tietysti kehuttiin että alkuperäinen maku. Ensimmäistä kertaa maistoin tätä tuotetta.

      Parin kulauksen maistamisen jälkeen kaadoin epäröimättä pullon viemäriin. Aivan kamalan makuista paskaa! Ällöttävä kirsikkaesanssin maku, hyi helvetti! En juo enää koskaan vaikka aseella uhattaisiin!

      • asdddddddddddddd

        Kirsikka limsat on juurikin PARASTA MITÄ MAAILMASTA SAA


    • hbjloki¨öå

      En tiedä tavallisesta, mutta ainakin light-versio maistuu aivan oudolle. Ei oikein tiedä onko hyvää vaiko pahaa, mutta tuskin ostan toista kertaa......

      • OvelaMaku

        Diet pepperi on kyllä 5/5 !


      • asd4

        ei Diet versiot voikkaan olla yhtä hyviä! Mutta hei siinä on tasan 0 kaloria!


    • Suomesta Tohtoria

      Ostin tuolta verkkokauppa.com:sta juuri viime viikolla 12x355ml dr.pepper made in Usa. Voin kyllä ihan rehellisesti sanoa, että verrattuna suomalaiseen oli maku aivan liian makea ja mauton. Amerikan versioon on lisätty selvästi enemmän sokeria ja vielä "high fructose syrup" muodossa...

      • Ei voi kuin ...

        high fructose syrup - on juuri se ylijäämä maissista kehitetty fruktoori jota syytetään jenkkien ja monen muunkin kansan tolkuttomasta lihomisesta. Erittäin ikävä tuote ihmiselle, tästä löytyy tieteellistäkin näyttöä. Perustiedot tästäkin löytyy http://en.wikipedia.org/wiki/High_fructose_corn_syrup sivulta. Etsimällä löytyy yliopistotasoisia tutkimuksia jota eivät todellakaan suositte ko tuotteen käyttämistä missään elintarvikkeissa. Jenkeissä tätä tököttiä on liki kaikkialla. Äärettömän halpa ja monikäyttöinen. Juomat, einekset, leivonnaiset, makeiset, ruuat lista on todella pitkä. Pepperiä en juoma - enkä Jenkki Pepsiä tai Colaa.


    • Pepperiä 30 vuotta

      Voi kun saisi vielä vanhaa Pepperiä lasipullossa.... Mikään ei voita sitä.

      Nyt saa sodastremilta Dr Peteä joka on kohtuu hyvä, varsinkin kun laitta 3/4 mittaa ja hieman sitruuna esanssia. Kunhan vesi on hyvää mistä teet.

    • asd4

      DrPepper ja DrPepper Cherry on kyllä parasta! Mutta en koukussa sentään ole! :D ja kyllä tämä TOP 5 listaan pääsee!

    • Dr. Medipekt

      No Dr. Pepperhän maistuu suunnilleen aivan yskänlääkkeeltä. En oikein muista, miltä se aiemmin (80-luvulla) maistui, mahdollisesti hiukan paremmalta. Viime kesinä erehtynyt pariin kertaan nostalgiahengessä ostamaan, ja pahaahan tuo on.

    • TohtoriPippuri

      Ihmisen maistamisen ja haistamisen fysiologiaan vähäisesti perehtyneenä pidän täysin mahdottomana väitettä että pystyisi sanomaan että 80 luvun limppari maistui erilaiselta kuin nyt 2000 luvulla kaupoissa myytävä. Ihmisen makumuisti on vain niin lyhyt se ei ole edes 24 tuntia, saati sitten vuosikymmeniä.
      Uskoisin että ihmisen aisteissa tapahtuu enemmän muutoksia tuossa ajassa ikääntymisen takia kun limpparin reseptiikassa.

      Itsekkin 80 luvulla DrPepperiin hurahdin ja täysin mahdoton on minun sanoa onko nykyinen versio erilaista kuin ennen. Hyvää se on jokatapauksessa.

    • rrst

      Ei kiitti, se maistuu siltä kuin litkisi pullollisen lääkettä kitusiin.

    • yber limppari

      noin kahdeksan litraa menee viikossa.....

    • agrgth

      juon kivennäisvettä koska sokerilimut lihottivat meikää 10 kg.

    • viiskakskol

      Terveys ja hampaat siinä menevät, te te te terveys ja hampaat siinä menevät.

    • PohtoriTippuri

      Dr Pepper on ihan hyvää, mutta Coca-Cola on ehdottomasti parempaa. Jälkimmäistä voi mennä viikonloppuna peräti kolme litraa, Dr Pepperiä korkeintaan puolitoista litraa.

      • PohtoriTippuri

        Nuorena olin ihastunut Dr Pepperiin... ostin sitä aina kun mahdollista ja vähän pienempänä olin aina kinuamassa vanhemmilta Pepperiä. En nyt sanoisi aivan varmasti että se oli ennen parempaa, mutta tenavana pidin jostain syystä siitä enemmän kuin nykyään. Nykyään vedän lähinnä kalliinta mahdollista kokista sekä omenamehua, Pommaccia ja erinäisiä puolisen vuotta vanhoja oluita joita jääkaapin perältä sattuu löytymään.
        PT


    • DRPEPPERFAN

      Dr Pepper ja Coca-Cola ovat PARHAITA!!!

    • Anonyymi

      Yäk!

    • Anonyymi

      Dr Pepperin makuaineet ovat, ainakin yhtiön väitteen mukaan, samat kuin ennenkin. Sen sijaan siinä käytettävä sokeri taisi alunperin olla ruokosokeria, myös Suomeen 80-luvulla tuodussa. Sittemmin Amerikassa siirryttiin halvempaan maissisiirappiin ja Euroopassa valmistetussa lähinnä sokerijuurikkaaseen. Nämä eri sokerit vaikuttavat yllättävän paljon makuun. Siitä on kyllä nykään myynnissä myös "retro" ruokosokeriversio. Aivan eri makuinen.

    • Anonyymi

      Paras juoma mitä on koskaan valmistettu. Huhtikuun alussa kävin Haaparannassa hakemassa kahdeksan lavaa ja nyt kuukausi myöhemmin jäljellä on enää kuusi... Ruotsin Dr Pepper maistuu reilusti paremmalta, kun Suomen puolen litran pulloissa oleva Pepper. Amerikan tölkit maistuu kyllä kans todella hyviltä. Harmi, kun Suomesta saa vaan muovipulloista.

      Terveisin Dr Pepper fanaatikko Oulusta.

    • Anonyymi

      Maistuu omasta mielestäni ihan paskalle. Saat toki tykätä mistä haluat.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1896
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1648
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe