Suomessa kilpiin. Elikkä olen aikeissa ostaa auton britanniasta. Auto on muutoskatsastettu ja hyväksytty liikenteeseen britanniassa, mutta nämä muutokset jotka ovat tehty autoon ei olisi mahdollista muutoskatsastaa Suomessa lailliseksi. Eli onnistuuko tälläinen että autoa ei tarvitsisi enää muutoskatsastaa Suomessa?
Muutoskatsastus ulkomailla
saako...
2
398
Vastaukset
- Hedsi
Muutoskatsastus ei Suomessa onnistu, ellei auto ole Suomessa rekisterissä.
Muualla tehdyt muutoskatsastukset eivät vaikuta suomessa tehtäviin hyväksyntiin, eli muutokset täytyy olla myös hyväksyttävissä suomen katsastus sääntöjen puitteissa.
Kannattaa varmistua että tehdyt muutokset voidaan hyväksyä suomessa tehtävässä rekisteröinti katsastustuksessa tai yksittäishyväksynnässä.
Muuten voi olla että joutuu muuttamaan alkuperäiseksi tai jää auto ilman kilpiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671222- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että335685- 51661
- 51638
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 99622
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76582
- 56574