PARASTA KUN PUHUMME

MURHEENKRYYNI OLEN

Aina silloin , tällöin
kun elämässä on -muka- joutilasta aikaa
avaan näitä “keskustelu-sivuja”

Klikkaan auki muutaman keskustelu-ketjun
- ja lähes masennun

Vierailuni jälkeen päätän, että menköön taas tovi ja toinenkin ennenkuin seuraavan kerran….

Tällä viestilläni lyön itseäni poskelle
- koska -
Tämä on nyt sävyltään ja viesti-sisällöltään
samanlainen kuin juuri ne, joita lukiessa mieli muuttuu murheesta mustaksi

Ehkäpä tämä “tuntemattomuus” saa aikaiseksi sen, että ihmisen sisäinen
- voisiko sanoa “pahansuopaisuus” saa ikään kuin luvan tämäntapaiseen ilmaisuun.

Normaalissa kanssakäymisessä pitää muistaa edes jonkinlaiset käyttäytymissäännöt, mutta täällä toisen ihmisen ulkoiseen olemukseen ym. lähes asiattomalla tavalla puuttuminen
- ja ilkeästikin toisista ihmisistä puhuminen muuttuvatkin lähes hyväksyttäviksi

Välillä kyllä ajattelen että -onneksi - jonkun henkilön kohdalla tietyt kärjistetyt mielipiteet ovat toisten provosoinniksi tarkoitettua
-Eivät ko.henkilön “oikeita” ajatuksia

Se, että mitä tämä taas ihmisestä kertookaan no, tästä viestistäni tulisi loputon jos sitä alkaisin miettimään.

Onneksi
Täällä aina välillä on myös mielenkiintoisa ja ajatuksia avartavia keskusteluja
- Sääli, että ne usein hukkuvat kaiken muun alle

Nyt varsinkin!!

Tässä nykyisessä muodossaan
Tätä on entistä vaikeampi lukea silloin, kun haluaisi seurata itselle mieleistä keskusteluketjua

Tämähän ei toki kirjoittajien syytä
Vaan
Tämän palstan ulkoinen rakenne ja asettelu
on nykyisin todella huonosti suunniteltu

Lopuksi pyydän anteeksi , tämän viestini sisältämää masentavaa sisältöä
Haluaisin toivottaa teille kaikille kirjoittajille Hyvää Kesää

Ja jatkakaa kirjoitteluanne ( ja tietysti jatkatte - ette te siihen minun lupaani tarvitse)

Parasta on kuitenkin se, että “puhumme”

- Kaiketi :)

18

289

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Meitä kirjoittajia on monenlasia ja niin myös lukijoitakin. Jokin viesti ehkä harmittaa, mutta tuskin sentään nämä kirjoitukset masentavat ketään suhtkoht normaalissa tasapainossa olevaa.

Joskus täällä on aika negatiivisia juttuja useitakin peräkkäin, mutta mielentilastani riippuen hyppään joko yli tai lähetän jonkin, omastamielestäni piristävän, mutta onkin toisen mielestä ehkä vieläkin negatiivisemman heh heh...

Aina täällä on välillä hauskojakin ja iloisia sekä naurettaviakin juttuja seassa, mutta niitä täytyy varmaan vaan sitkeästi silloin etsiä, kun on sillä huumorituulella. Niin minä ainaskin teen.

Hauskaa päivää vaan sinulle ja toivonpa että niitä, hymyä-suupieleen-pukkaavia tekstejä löytäisit.

• MURHEENKRYYNI OLEN

No, lähinnä tarkoitin näitä "toisen ihmisen ulkoisiin ym. liittyviä viestejä"
        kun asian näin esille otin

Kuten sanoinkin, vierailen täällä niin vähän, etten jaksa (lue : ehdi)
        lukea kuin muutaman viestin sieltä täältä

Kiitos hyvän päivän toivotuksesta

Hyvää Kesää Sinulle

• hälläväliä*

Ajatteleppa jos olisit kirjoittanut tunnettuna jotain noin masentavaa mielipidettä näistä keskusteluista, niin sinut lyötäisiin orrelta alta aikayksikön. Siksipä taitaakin olla parempi kirjoitella niistä hyvistä ja iloisista asioista tunnettuna, ja masentavista asioista sitten vähemmän tunnettuna. Näin pysyy henkilökemiat suhtkoht kasassa.

• kiinnosta,,,

Oletteko huomanneet jos naapuri kysyy sinun kuulumisia , sinä kerrot mukavista tapahtumista iloisena . Huomaat ettei se kiinnosta . Mutta kerroppas
        vastoinkäymisistä ja kurjista tapahtumista niin jo herätät kysymyksiä ,
        Kanssaeläjät ovat kiinnostuneita vain draamasta

• ei voisi

mikään enemmän ärsyttää, kuin tuo ainainen janke, nimimerkillä vai puskasta.
        Meillä jokaisella on syymme siihen, miten kirjoitamme.
        Kuka meistä muutenkaan "tuntee" rekattujakaan ihmisiä?

Moni meistä haluaa Vain sanoa sanottavansa, ja se siitä.

• kirjoittanut ..

tänne pian kolme vuotta, sekä rekattuna, että näin.
        KOSKAAN en ole saanut negatiivista palautetta, koskaan en ole ketään haukkunut, koskaan en ole ottanut yhteen kenenkään kanssa.
        Eriäviä mielipiteitä olen saanut ja antanut, kuten kunnon keskusteluun kuuluukin.

Muutenkin sanon saman, jonka olen sanonut monta kertaa, täällä saa ihan vain sitä, mitä muille antaa.

Moni on varmasti luopunut rekatusta nikistään, kuka milläkin perusteella, joita ei tarvi muille luetella.

• aivan selvästi
        kirjoittanut .. kirjoitti:

KOSKAAN en ole saanut negatiivista palautetta, koskaan en ole ketään haukkunut, koskaan en ole ottanut yhteen kenenkään kanssa.
        Eriäviä mielipiteitä olen saanut ja antanut, kuten kunnon keskusteluun kuuluukin.

Muutenkin sanon saman, jonka olen sanonut monta kertaa, täällä saa ihan vain sitä, mitä muille antaa.

Moni on varmasti luopunut rekatusta nikistään, kuka milläkin perusteella, joita ei tarvi muille luetella.

valhetta, ei täällä saa sitä mitä antaa. Sydämen kyllyydestä suu puhuu ja mitä suu puhuu se on palautteenantajasta kertovaa tosi tarinaa.

• sure,

kuuntele, katsele, kevättä.

Ei minulla kovinkaan iso lanttu nenään mennyt, ja nyt jo tuli pois.
        Varmaan ikiaikainen kysymys tuo rekattu/puska, mutta pitäähän täällä jotain olla mietittävää, ja kirjoitettavaa. :))
        Se on varmaan ainainen aihe.

• MURHEENKRYYNI OLEN

...siis tuntematon näillä sivuilla

- Ei ole minulla "nimeä" täällä

Ps.Kiitos palautteestasi

• MURHEENKRYYNI OLEN
        kiinnosta,,, kirjoitti:

Oletteko huomanneet jos naapuri kysyy sinun kuulumisia , sinä kerrot mukavista tapahtumista iloisena . Huomaat ettei se kiinnosta . Mutta kerroppas
        vastoinkäymisistä ja kurjista tapahtumista niin jo herätät kysymyksiä ,
        Kanssaeläjät ovat kiinnostuneita vain draamasta

Niinpä
        missähän lieneekään
        ja mistä tullut
        Tämä ihmisen ajatus, että hyviä uutisia ei sitten oikein haluttais....:)

Mielenkiintoinen näkökulma "keskusteluun" - Kiitos

• MURHEENKRYYNI OLEN

Sanoinkin jo tuossa aiemmassa viestissäni
        ettei ole minulla nimeä
        - siis näille sivuille luotua

Tuskinpa täällä juurikaaan kukaan omalla nimellänsä kirjoittaa
        siksipä minäkin olen vain pelkkä murheenkryyni

Hyvää kesää "nimellisille ja nimettömille"

• hyvin sanoit,
        MURHEENKRYYNI OLEN kirjoitti:

Sanoinkin jo tuossa aiemmassa viestissäni
        ettei ole minulla nimeä
        - siis näille sivuille luotua

Tuskinpa täällä juurikaaan kukaan omalla nimellänsä kirjoittaa
        siksipä minäkin olen vain pelkkä murheenkryyni

Hyvää kesää "nimellisille ja nimettömille"

"Tuskinpa täällä juurikaaan kukaan omalla nimellänsä kirjoittaa"

Näin on, turha asiasta enemmän jurnuttaa.

• MURHEENKRYYNI OLEN
        kirjoittanut .. kirjoitti:

Tänne varmaan useatkin kirjoittaa välillä rek.nimimerkillä,
        välillä taas muuten

Sinä olet jaksanut "pitkään" kirjoitella
        - minä en ollut vielä kolme vuotta sitten kertaakaan käynyt näillä sivuilla

Tsemppiä kirjoitteluusi

• MURHEENKRYYNI OLEN
        hyvin sanoit, kirjoitti:

"Tuskinpa täällä juurikaaan kukaan omalla nimellänsä kirjoittaa"

Näin on, turha asiasta enemmän jurnuttaa.

Huomaatko saman kuin minä

Olen yrittänyt jokaiselle vastata
        Ja missä vastaukseni onkaan

Eipähän ainakaan sen viestin perässä mihinkä olen yrittänyt tarkoittaa

Surkeata tekniikkaa....

• susa51
        MURHEENKRYYNI OLEN kirjoitti:

...siis tuntematon näillä sivuilla

- Ei ole minulla "nimeä" täällä

Ps.Kiitos palautteestasi

Olisin vielä takertunut tuohon, että ihmisistä ei muka muuten uskalleta puhua pahaa. Ei tarvitse mennä kuin naisvaltaisille työpaikoille, siellä kyllä puhutaan pahaa. Yleensä takana, mutta aivan edessäkin välillä sanotaan mitä sylki suuhun tuo. Se on vain niin, että jos ei naama satu miellyttämään tai tyyli, jostain syystä.
        Kyllä minä kirjoitan yleensä rekatulla nimmarilla, ei minulla ole pelättävää.
        Onhan tässä elämäss jo nähnyt yhtä, jos toista.
        En muuten itsekään ymmärrä, että puututaan palstallakaan, kunkin ihmisen yksityiseen kirjoitustyyliin tai muuhun vastaavaan.
        Aurinkoista kesää vain sinullekin:)

• MURHEENKRYYNI OLEN
        susa51 kirjoitti:

Olisin vielä takertunut tuohon, että ihmisistä ei muka muuten uskalleta puhua pahaa. Ei tarvitse mennä kuin naisvaltaisille työpaikoille, siellä kyllä puhutaan pahaa. Yleensä takana, mutta aivan edessäkin välillä sanotaan mitä sylki suuhun tuo. Se on vain niin, että jos ei naama satu miellyttämään tai tyyli, jostain syystä.
        Kyllä minä kirjoitan yleensä rekatulla nimmarilla, ei minulla ole pelättävää.
        Onhan tässä elämäss jo nähnyt yhtä, jos toista.
        En muuten itsekään ymmärrä, että puututaan palstallakaan, kunkin ihmisen yksityiseen kirjoitustyyliin tai muuhun vastaavaan.
        Aurinkoista kesää vain sinullekin:)

En osaa tässä viidakossa sanoa, onko viestisi minulle

Vadtaan kuitenkin

Pakko on myöntää sinun olevan oikeassa
        Me naiset -niin mukavat ja empaattiset ihmiset muuten -
        muutumme samassa työpaikassa ollessamme hyvinkin ilkeämielisiksi
        voi, voi ja Huh,huh

Joihinkin ns.kirjoitusvirheisiin -kielioppivirheisiinyms. takertuminen on mielestäni turhaa
        Kunhan viestin sisältö tulee ymmärretyksi
        Eikö sen pitäisi olla tärkeintä
        -ei sillä onko sana kunpi vai kumpi :) :) :)

Iloista ja Mukavaa Kesää Sinulle

• Me essolaiset olemme höveleitä miehiä, ja siksi emme koskaan tarkoituksellisesti loukkaa ketään. Joskus tietenkin vähemmän simpsakat neidot hieman hermostuvat, jos pyöriskelemme liian innokkaasti baarissa olevien simpsakampien neitojen ympärillä. Tämä on kuitenkin ihan tahatonta kiusantekoa.

• MURHEENKRYYNI OLEN

Jassos
        Vai että höveleitä

Mikäs se on semmoinen vähemmän simpsakka neito ??
        Eihän sellaista olekaan

On vain miehiä joilla on turhamaisuudesta silmälasit taskussa :D

Mitenkähän järkytyt kun sanon, että joskus naisihmisenä huokasee helpotuksesta kun huomaa joidenkin isäntämiehien pyörivän aivan toisten "neitosten" ympärillä

Siinä voi katsos silloin vapahasti iskeä kalskeampien isäntien kylkehen :)
        Silleen sutjakkaasti, ettei ne tahattomalla kiusanteolla liikkeellä olevat ehi edes kunnolla huomata

Eikäs kuule aina ne kalskeatkaan pysy mukana -nauran-
        Yht´äkkiä saavat vaan huomata , että se on menoa nyt -enää ei auta edes vikistä :)

Se kun on sillälailla, että emäntä-ihmiset kun laittaa tuulemahan, niin isännät ei uskalla muuta kun mukana pysytellä

Tämän annan neuvoksi sinne Essollekin

Hauskaa Kesää Sinulle

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      196
      1512
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      140
      944
    3. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      58
      931
    4. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      85
      902
    5. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      53
      816
    6. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      719
    7. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      10
      710
    8. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      338
      671
    9. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      58
      664
    10. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      74
      646
    Aihe