Koiraseuran harkkapaikan ovi ja sen

lukitus?

Galluppia pystyyn, onko teidän seurassa avaimet koulutusohjaajilla, kuluvalvonta vai mikä ratkaisu harkkahallin kanssa?

4

121

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yksinkertaisuuteni

mutta mikä on Harkka?

• eli treenipaikan

lukituksesta oli kyse. Millä perusteilla esim. avaimen saa käyttöönsä?

• Meillä harjoitsukenttä on ulkokenttä, joten sinne ei avaimia tarvita. Mutta tarvikevarasto on lukollinen tila kentän laidalla. Tuossa tilassa säilytettään mm. joitakin esteitä yms. koulutustarvikkeita. Avain tilaan on henkilöillä, jotka sieltä useimmin tavaraa tarvitsevat (mm. koulutusohjaajat) sekä osalla hallituksen jäseniä. Tuo järjestely tuntuu toimivan aivan hyvin.

• Yleensä ollut muutamalla hallituksen jäsenellä,riippuen siitä onko itsellä vuoro,siis kenellä on.
      Jos on tarvis ollut,esim.kun olen vetänyt jotain kurssiluonteista,niin tiloihin mihin tarvii,niin saa aina avaimet.
      Ihan hyvin on homma toiminut,ja itse en edes halua mitään vastuuta ottaa mistään avaimista,ellei ole pakko.
      Aikoinaan kun vedin rotuyhdistykseni alaisille roduille koulutusta,niin vain minulla ja toisella vetäjällä oli avainvastuu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      160
      3489
    2. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      61
      2735
    3. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      33
      2120
    4. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      130
      1687
    5. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      80
      1583
    6. Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?

Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?
      Ikävä
      83
      1544
    7. Introverttinä osastolla

Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s
      368
      1472
    8. Kerro mulle mitä pitäs tehdä

Sun mielestä? Anna neuvo?
      Ikävä
      97
      1215
    9. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1125
    10. On tullut aika lukita kaupunginjohtajan ovi, ja hlö pihalle

Ei kahta eikä yhtäkään selitystä, ylimielisyys on kääntyi varomattomuudeksi, ja kaupungin jo ennestään kuihtuva talou
      Pyhäjärvi
      195
      1106
    Aihe