Laihoilla löysempi pimppa

mävaan-

Tässä vertailuja tehtyäni olen huomannut että mitä laihempi nainen niin sitä löysempi pimppa, en tiedä johtuuko tämä siitä, että rasvakudosta on vähemmän myös alakerrassa, mutta niin veikkaan. Ei tule mieleen mitään muuta luonnollista syytä.

11

1268

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • just noin.

Anorektikoilla kuiva nahkatuppi ilman fylliä. Tietty löysä. Vaan kun on fylliä, on tiukkuuttakin ja pehmeää lämpöä.

• läskit

taas selittelee jotain satuja että hekin saisivat joskus :D

• heillä on

aikaa enemmän. Uuden tutkimuksen tuloksia on, että laihat kuolevat nuorempina ja ne läskit elävät pisimpään.

• aika hidas?

Siis ei kukaan niit läskejä haluu panna, niin niillä on tiukka, mut taas laihoilla on seksielämääkin niin niillä vähän löysistyy.

Yksinkertaista?

• virkistää.

Vaihtelu virkistää ja samalla saa vertailupohjaa asiasta ;-) Ehdottomasti parhaat pimpsat on vähän pyöreämmillä tytöillä :D ON jopa sitä kosteuttakin eikä tarvii käyttää liukuvoidetta jatkuvasti...

• Anonyymi

Aloin etsimään asiasta tietoa niin tämä ketju tuli vastaan. Oon pannut n. 50 eri naista, kevyin vähän yli 40kg ja painavin n. 130kg. Oon huomannut et mitä laihempi sen löysempi. Ihan poikkeksetta. Painavimmalle en saanut ees sisään kun sormen, saatto kyllä olla neitsyt vielä.
      En oikeen keksi muutakuin että se rasva sielä piparin sisäpuolella vaikuttaa. Otanta (50kpl) on tietysti vähän pieni mutta täläinen havainto.

• Anonyymi

Kokemusta liki parista sadasta naisesta, ja sama tuntemus, laihalla on väljempi. Pullukalta saa paremman tuntuman pilluun.

• Anonyymi

Laiha tuntuu silti paremmalta jostain syystä

• Anonyymi

Pitää paikkansa

Exällä(100 kg)oli tiukempi emätin ja lyhyempi kuin nykyisellä vaimolla(50 kg).

Exä 15cm pidempi kuin nykyinen

M48v

• Urbaani lehenda. Olen hoikka ja mieheni täyttää minut kokonaan. Höpöhöpö

• Anonyymi

Rumapainoisella on läskiä kaikissa sisäelimissäänkin. Tavara ei ole tiukka kun se on turvoksissa läskiä, niin että lemmentunnelin lihasten puristelu ja kouristelu tunnu, vaan se on kuin laardituubi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      64
      3305
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      3127
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      43
      2508
    4. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      110
      2404
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1933
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1820
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1626
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      85
      1435
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1300
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      82