Tässä vertailuja tehtyäni olen huomannut että mitä laihempi nainen niin sitä löysempi pimppa, en tiedä johtuuko tämä siitä, että rasvakudosta on vähemmän myös alakerrassa, mutta niin veikkaan. Ei tule mieleen mitään muuta luonnollista syytä.
Laihoilla löysempi pimppa
9
1003
Vastaukset
- just noin.
Anorektikoilla kuiva nahkatuppi ilman fylliä. Tietty löysä. Vaan kun on fylliä, on tiukkuuttakin ja pehmeää lämpöä.
- läskit
taas selittelee jotain satuja että hekin saisivat joskus :D
- heillä on
aikaa enemmän. Uuden tutkimuksen tuloksia on, että laihat kuolevat nuorempina ja ne läskit elävät pisimpään.
- aika hidas?
Siis ei kukaan niit läskejä haluu panna, niin niillä on tiukka, mut taas laihoilla on seksielämääkin niin niillä vähän löysistyy.
Yksinkertaista?- virkistää.
Vaihtelu virkistää ja samalla saa vertailupohjaa asiasta ;-) Ehdottomasti parhaat pimpsat on vähän pyöreämmillä tytöillä :D ON jopa sitä kosteuttakin eikä tarvii käyttää liukuvoidetta jatkuvasti...
- Anonyymi
Aloin etsimään asiasta tietoa niin tämä ketju tuli vastaan. Oon pannut n. 50 eri naista, kevyin vähän yli 40kg ja painavin n. 130kg. Oon huomannut et mitä laihempi sen löysempi. Ihan poikkeksetta. Painavimmalle en saanut ees sisään kun sormen, saatto kyllä olla neitsyt vielä.
En oikeen keksi muutakuin että se rasva sielä piparin sisäpuolella vaikuttaa. Otanta (50kpl) on tietysti vähän pieni mutta täläinen havainto. - Anonyymi
Kokemusta liki parista sadasta naisesta, ja sama tuntemus, laihalla on väljempi. Pullukalta saa paremman tuntuman pilluun.
- Anonyymi
Laiha tuntuu silti paremmalta jostain syystä
- Anonyymi
Pitää paikkansa
Exällä(100 kg)oli tiukempi emätin ja lyhyempi kuin nykyisellä vaimolla(50 kg).
Exä 15cm pidempi kuin nykyinen
M48v
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää2562667puukkotappelu-keskella-tieta
https://www.paivanlehti.fi/puukkotappelu-keskella-tieta-kohta-toinen-miehista-makasi-elottomana-maassa/ Poliisi sai klo312353Missä Martina miehineen?
Onko tämä v. 2009 Turhin julkkis unohdettu nyt vallan? Mistä nyt tulee rahaa, kun ketään ei kiinnosta? Tähänkö päättyi M2581660Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.571601- 711518
- 771334
- 701133
Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul431105Miten pääsisin vielä tutustumaan sinuun?
Tekisi mieli etsiä sinut facebookista ja laittaa viestiä, se vaan olisi vähän noloa mutta silti haluaisin kokeilla. Siel391105Skandaali on persujen vaaliromahdus, ei jonkun metsän kaataminen
Huvittaa kuinka persut yrittävät saada heidän omasta skandaalistaan huomion aivan toisaalle. Persut ovat huonoja häviäm3201085