Tuli useampi vuosi ajettua V70 Volvolla ja täytyy sanoa, että jos etsii mahdollisimman pienellä ylläpidolla toimeen tulevaa autoa, niin sitten tuo merkki ei kyllä ole paras mahdollinen valinta.
Positiivista autossa on
- turvallisuus
- tietty "paremman auton" fiilis
- näyttävä ulkonäkö
- tilat ja suorituskyky
eli autona hieno, mutta tekniikkaan en ollut oikein tyytyväinen
Ongelmia oli mm.
- lukkojen kanssa (välillä toimii, välillä ei)
- moottorinohjauselektroniikka (vikavaloja, tehon alenemista ym.)
- alusta (pyörän laakerit, puslat, puoltaminen, täristäminen)
Joku tietysti sanoo että "kuluvia osia", mutta näyttää olevan eroja niiden kestävyydessä merkkien välillä.
Kokemukseni mukaan japanilaisiin autoihin ei ole mitään vastaavia osia (eikä muitakaan) tarvinnut vaihdella niillä kilometreillä, mitä Volvoon piti.
Eli jatkuvaa investontia sinne ja tänne se auto vaatii.
No, elämä on valintoja ja nyt olen taas tyytyväinen japanilaisen omistaja :)
V70 kokemuksia
52
24003
Vastaukset
- Maininnut
Että minkä vuoden mallia sulla V70 oli koska ainakin itselläni -03 mallissa ei ole ollut harmeja.Onhan näitä vikoja muissakin malleissa tietyssä ryhmässä ja ei ne japsit ole sen kummempia sisämelukin on kova niissä.Mutta sulla on nyt vain sattunu huono tuuri.
- Tosiasiaa
Kahdestoista Volvo menossa, V70vm2006. Edellinen V70 vm 2001, toimi kohtuullisesti kahteesataan asti, normaalit kulutusosat vaihdettiin, joku neulaventtiili takkus, remontti 960euroa Käyttöautossa. Muuten ok. Tämä uudempi on ollut ostajille suunnattu nippelitaivas, paljon turhia ostajien rakastamia "ominaisuuksia" mitä
ei kukaan käyttövarmuutta arvostava tarvitse. Nämä halpis tietskarit kun aiheuttavat käsittömättömiä vikoja ja ovat jättäneet Volvon tielle jo kaksi kertaa, siis ei minua. Eka kerran oli mittarissa n. 3000km.
Penkin automaatti säätö päättää minunkin alkaa laihduttaa. Apukuskin ikkuna päättää tuulettaa rankkasateella ovia sulkiessani, avautuu. Takapyörä lukkiutui, päättäen olla pyörimättä. Takaluukun lukko ei toimi. Sadetunnistin kuivauttaa lasia vaikka yhtämittaa kaksi viikkoa helteellä. Bensa loppuu paljon ennen kuin ajotietikoneen mukaan riittäisi vielä parisataa kilometriä. Vakionopeussäädin päättää itse nopeudesta. Päättää olla käynnistymättä jonkun XxxX-vian vuoksi, siis ajotietokone ilmoitti.Turvavyöt esikiristyy silloin tällöin.Oventiivisteet on unohtunut liimata tehtaalla. Lämmityslaite automatiikka huurruttaa lasin kun sen pitäisi kuivata.
Autoa ei voi pestä pakkasella, tekee kaikki mahdolliset temput ja on tekemättä mitä pitäisi.
En nyt heti muistanut kaikkea, surkea laitos, viimeinen Volvo meillä.- tietokoneessa ei vikaa vikaa vikaa
tungetaan sinne autoon sen 15 tietokonetta jotka kukin vuorollaan tekee mitä tietokoneet aina joskus eli sekoilee!
Meinasin ton V70 2001-2007 mallin ottaa, mutta en nyt uskallakaan, niin paljon siinä on ollu ongelmaa kaikilla jotka tiedän ja nettijutut päälle. Tais olla pienelle tehtaalle liian iso ponnistus tuo malli just sähköpuolen kanssa. Toinen on kuulemma alusta jonka saa laittaa uusiksi 50tkm välein. Ja itte ei enää tollasia korjata, Volvolla taas maksaa kultaa ja mirhamia, ei ei. Harmi koska auto on hyvännäköinen ja tukeva. Tosin noitahan on jo kaikkien kaupungin kerrostalojenkin pihat täynnään, ei enää edes statusta. Ja imeehän ne bensaakin urakalla. - Mörökölli
tietokoneessa ei vikaa vikaa vikaa kirjoitti:
tungetaan sinne autoon sen 15 tietokonetta jotka kukin vuorollaan tekee mitä tietokoneet aina joskus eli sekoilee!
Meinasin ton V70 2001-2007 mallin ottaa, mutta en nyt uskallakaan, niin paljon siinä on ollu ongelmaa kaikilla jotka tiedän ja nettijutut päälle. Tais olla pienelle tehtaalle liian iso ponnistus tuo malli just sähköpuolen kanssa. Toinen on kuulemma alusta jonka saa laittaa uusiksi 50tkm välein. Ja itte ei enää tollasia korjata, Volvolla taas maksaa kultaa ja mirhamia, ei ei. Harmi koska auto on hyvännäköinen ja tukeva. Tosin noitahan on jo kaikkien kaupungin kerrostalojenkin pihat täynnään, ei enää edes statusta. Ja imeehän ne bensaakin urakalla.Itse tulla loikottelin tänään 500km ja peräkärry täynnä romua sekä 3 hlöä autossa nii koko matkan keskikulutus 8,3 litraa (tankattu lähtiessä ja perille päästyä) ja tietsikkakin näytti samoja lukemia. Joten en pidä normaalilla ajotavalla ajettaessa noita lukemia kovana. Tietysti jos pitä olla miljoona vauhtia nii se on eri asia. Itse en ole vielä päässyt moottoritielläkään yli 10 litran. (130KM/H).
Autonani on v70 2,4 vm 2004 aj n160 000km. Edelinen riisseli japsiriisikuppi vei melkein saman verran joten nyt päästään kokoluokkaan nähden pienellä. Tosin meitä on moneen junaan litrakin on jollekin liikaa ja kaks konkurssi.... - Pölyniska
Mörökölli kirjoitti:
Itse tulla loikottelin tänään 500km ja peräkärry täynnä romua sekä 3 hlöä autossa nii koko matkan keskikulutus 8,3 litraa (tankattu lähtiessä ja perille päästyä) ja tietsikkakin näytti samoja lukemia. Joten en pidä normaalilla ajotavalla ajettaessa noita lukemia kovana. Tietysti jos pitä olla miljoona vauhtia nii se on eri asia. Itse en ole vielä päässyt moottoritielläkään yli 10 litran. (130KM/H).
Autonani on v70 2,4 vm 2004 aj n160 000km. Edelinen riisseli japsiriisikuppi vei melkein saman verran joten nyt päästään kokoluokkaan nähden pienellä. Tosin meitä on moneen junaan litrakin on jollekin liikaa ja kaks konkurssi....tykkää ajella maatalouskoneella muuallakin kuin pellolla.
- 234r
Pölyniska kirjoitti:
tykkää ajella maatalouskoneella muuallakin kuin pellolla.
ja paska auto itellä viimeinen volvo v70 -01
160 000km ajettuna sähkövikoja käynti vika joku anturi jota ei osattu korjata?
etupää kolinaa vaihdettiin millon mitäkin, löysä jousitus....
Viimeset volvot oli takavetoja näät uudet on neiti volvoja. - V-Miäs
Mielenkiintoista, ihan kun kirjoittaisit ranskalaisesta tai italialaisesta autosta !
Lähes kaikki luettelemasi ongelmat olen kokenut mainitsemieni autojen kanssa.
Nyt on kolmas Volvo menossa, eikä ole tarvinnut kärsiä mistään mainitsemistasi ongelmista. - Anonyymi
V-Miäs kirjoitti:
Mielenkiintoista, ihan kun kirjoittaisit ranskalaisesta tai italialaisesta autosta !
Lähes kaikki luettelemasi ongelmat olen kokenut mainitsemieni autojen kanssa.
Nyt on kolmas Volvo menossa, eikä ole tarvinnut kärsiä mistään mainitsemistasi ongelmista.Minulla Peugeot 406 1,9 diesel.Ei mitään valittamista 520000 mittarissa.Ei mitään ongelmia.Ihan normi kuluvia osia vaihdettu,todella pienet käyttökustannukset.Kyllä se näin on toiset vaan saavat kaikki rikki.Auton säännöllinen huolto on kaiken A ja O.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla Peugeot 406 1,9 diesel.Ei mitään valittamista 520000 mittarissa.Ei mitään ongelmia.Ihan normi kuluvia osia vaihdettu,todella pienet käyttökustannukset.Kyllä se näin on toiset vaan saavat kaikki rikki.Auton säännöllinen huolto on kaiken A ja O.
en ajas pösöllä vaikka ilmases sais
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
en ajas pösöllä vaikka ilmases sais
Aja rattorilla mie ajan Pösöllä,huippukulkine hiljainen,lämmin talvella ja mukava ajella. 600000km mittarissa normi kuluvia osia vaihd, Vähävikaisin auto mitä on minulla koskaan ollut.1.9 TDI 406.
- Anonyymi
Mörökölli kirjoitti:
Itse tulla loikottelin tänään 500km ja peräkärry täynnä romua sekä 3 hlöä autossa nii koko matkan keskikulutus 8,3 litraa (tankattu lähtiessä ja perille päästyä) ja tietsikkakin näytti samoja lukemia. Joten en pidä normaalilla ajotavalla ajettaessa noita lukemia kovana. Tietysti jos pitä olla miljoona vauhtia nii se on eri asia. Itse en ole vielä päässyt moottoritielläkään yli 10 litran. (130KM/H).
Autonani on v70 2,4 vm 2004 aj n160 000km. Edelinen riisseli japsiriisikuppi vei melkein saman verran joten nyt päästään kokoluokkaan nähden pienellä. Tosin meitä on moneen junaan litrakin on jollekin liikaa ja kaks konkurssi....Oletko jo ajatellut noilla kulutuslukemilla päästä volvolle töihin? Niin paljon paskaa puhut nyt...
- se..
näyttää olevan niin että oikeasti teillä kellään ei ole koskaan Volvoa ollutkaan, persaukiset amispelle karvanoppacorolla luuserit !
- 456
vaan kun haukuin volovoo eihän täällä saa sanoo totuutta.
ostakaa ja kokeilkaa. - Askkaiohi
456 kirjoitti:
vaan kun haukuin volovoo eihän täällä saa sanoo totuutta.
ostakaa ja kokeilkaa.Itelläni on D5:nen -02 ajettu 200 000 km, koiranluut on vaihdettu, muuten ei mitään vikaa. Diisseliä vie sekalaisessa ajossa 5,5-6 litraa, ajotietokone näyttää alle 5,5:tä mut todellinen on muutaman desin korkeempi. Onhan tämä nyt ihan eriluokan auto kun joku japski, meillä on kakkosautona Toyotan Corolla -04 ja ei sillä kyllä mieluusti aja. Nyt ollaankin kateltu c30:stä jos vaihtais toyatsun siihen. =)
- MeneeköMaanantaihin
456 kirjoitti:
vaan kun haukuin volovoo eihän täällä saa sanoo totuutta.
ostakaa ja kokeilkaa.Täytyypä ostaa ja kokeilla. Ovatkohan autokaupat provinssissa auki lauantaisin?
- Ekkuvekku
Minulla oli 2001 D5 jolla ajettu 200.000 ilmastointi hajosi, koiranluita vaihdettiin jatkuvasti. tankin luukku hajosi ja vaikka sun mitä pientä. Lasku oli vuoden huollot n.6000 euroa jomka jälkeen ostin uuden Ford Mondeon joka toiminut nyt moitteetta 2 vuotta. tosin nyt harkitsen vakavasti ostaa uuden V70 koska olen kuullut että nuo " luu" viat olisi korjattu ja onhan siinä uuden takuu. ajettavuus kyllä Volvolla paras jos vertaa muihin autoihin jopa nykyiseen.
- volvo_puranen
En tiedä näistä 70 mitään mutta jos laatu sama kuin 850 niin aika hyviä,kun tässä on 13 v Volvon katsastuskertomus.
Kävin leimassa ja tarkastuskortista luettua tietoa
Tyhjäkäynti:
>Mitattu / Sallittu
>CO:0/ 0,50
>HC: 1/ 100
>Lambda: -
>CO2: 15.40
>O2: 0.10/ 5,00
>
>2000 rpm:
>Mitattu / Sallittu
>CO: 0.01/ 0,30
>HC: 1/ 100
>Lambda: 1.00 / 0,97-1,03
>CO2:15.30
>O2: 0.09 / 5,00
Etuakseli jarrut 3.0 heittoa 0%
Taka-akseli jarrut 2.5 heittoa 0%
Kässäri 2.2 heittoa 5%
Vikoja ja puutteita ei havaittu.
Iskareista alkuperäiset edessä 80% parhain ja huonoin oli 74%
Takana 70% nämät vaihdoin 4 vuotta sitten kun siitä kauluksesta läksi se kumisuojus irti. Mittarissa vasta 275tkm.Kestäviä vehkeitä nämät Volvot .
Alatukivarsiakaan ei ole tarvinnut vaihdella. - Anonyymi
volvo_puranen kirjoitti:
En tiedä näistä 70 mitään mutta jos laatu sama kuin 850 niin aika hyviä,kun tässä on 13 v Volvon katsastuskertomus.
Kävin leimassa ja tarkastuskortista luettua tietoa
Tyhjäkäynti:
>Mitattu / Sallittu
>CO:0/ 0,50
>HC: 1/ 100
>Lambda: -
>CO2: 15.40
>O2: 0.10/ 5,00
>
>2000 rpm:
>Mitattu / Sallittu
>CO: 0.01/ 0,30
>HC: 1/ 100
>Lambda: 1.00 / 0,97-1,03
>CO2:15.30
>O2: 0.09 / 5,00
Etuakseli jarrut 3.0 heittoa 0%
Taka-akseli jarrut 2.5 heittoa 0%
Kässäri 2.2 heittoa 5%
Vikoja ja puutteita ei havaittu.
Iskareista alkuperäiset edessä 80% parhain ja huonoin oli 74%
Takana 70% nämät vaihdoin 4 vuotta sitten kun siitä kauluksesta läksi se kumisuojus irti. Mittarissa vasta 275tkm.Kestäviä vehkeitä nämät Volvot .
Alatukivarsiakaan ei ole tarvinnut vaihdella.850 mallin kannentiivisteviat kyllä jokainen muistaa joten älä viitsi...
- hörz
Kuin junalla ajaisi, eli ei sovellu keskustoihin.
Maalla ja isoilla maanteillä OK.
Diesel alakierroksilla onneton ja nykivä. odotin tuohon hintaan paljon enemmän.
Sisätilat huonosti suunniteltu. V70 - volvoainavolvo
itsellä v70d5 ja en voi moittia,autolla ajettu 320000 itse ajanut nyt noin 20 tkm ja mitään en ole vielä tehnyt autolle muuta kuin tankannut ja öljyt vaihtanut, en todellakaa voi moittia tota mutta saahan auton kuin auton hajalle kun kaasupolkimessa ei ole kuin kaksi asentoa niin hajoaa kaikki varmaan joskus,,kunhan tosta volvosta aika jättää niin ihan varmaan tulee tilalle volvo vieläkin,,nii jäi kertomatta että volvoni vm onn 2003
- Lätkä_60
Meillä oli Irlannin matkalla vuokralla Toyota corolla. Moottoritiellä imi bensaa kun sieni, ja 120km/h nopeudessa rengasmelu kohtuuton.
Sen jälkeen Volvo tuntui tosiaan tankilta, mutta 17v. vanha v70 on maantiellä tosi mukava ja istuin markkinoiden paras. Esim. kaikissa Mersuissa joissa olen istunut, on karsean huono sitsi.
Itse olen digannut Volvoa vuodesta 1970, kun palloilin pikkupoikana autoliikkeessa, jossa oli upouusi Volvo Amazon. Mulla oli pikkujätkänä jo pitkät klabbit, ja se Volvo kolahti heti sieltä Ford cortinan ja anglian seasta. Elegantti ja massiivisen tyylikäs peli.- Anonyymi
amazon hyvä peli, vikaa ei ole kun iso ratti ajanmukaan toki ja huono penkin säätö, paa tyyny perseen alle jos tarvii ja mahtava se vaihekeppi xxxd
- hyvää kyytiä
Minulla on d5 volvo farmari ajettu 562000 ja meno jatkuu,hyvä auto 2003 mallinen.
Eipä ole murheita.- ovlov6005
Mistä kohtaa toi v70 liika kankea on? Opetelkaa ny perkule ajamaan! Kyllä se samasta kulmasta taittuu kun muutkin. Ja jos vehkeillä päästetty sen puoli miljoonaa niin varmasti se volvokin joskus jostain kohtaa hajoaa! Mutta toi huvittaa eniten että se olis niin kankea,ettei sillä tee kaupungissa mitään! Hommatkaa mopoauto jos liika suurelta tuntuu!
- Volvoonhyvä
ovlov6005 kirjoitti:
Mistä kohtaa toi v70 liika kankea on? Opetelkaa ny perkule ajamaan! Kyllä se samasta kulmasta taittuu kun muutkin. Ja jos vehkeillä päästetty sen puoli miljoonaa niin varmasti se volvokin joskus jostain kohtaa hajoaa! Mutta toi huvittaa eniten että se olis niin kankea,ettei sillä tee kaupungissa mitään! Hommatkaa mopoauto jos liika suurelta tuntuu!
Olen kanssasi täysin samaa mieltä. Volvo on hyvä auto
- Anonyymi
Volvoonhyvä kirjoitti:
Olen kanssasi täysin samaa mieltä. Volvo on hyvä auto
Olen samaa mieltä että Volvo V 70 on hyvä ajaa ja on perusvahva, minulla on 2001 mallin V-70 ajettu 510000 km tammikuussa 2020 leimattu.
- v70 classic
V70 on viides Volvoni 2007 ajettu 200000 ja ainoat viat olleet virtalukko (made in Germany) 400€ ja ilmamäärämittari Bosch ( made in germany) Biltemasta 99€.
Takaluukun lukko on kerran kasattu uudelleen , kumma juttu oli myös saksalainen. Kaikki viisi Volvoa olleet todella rahansa arvoisia. - timppanen
Onko kellään kokemuksia "kaasu-volvoista" ?
- MHZ
Minulla on V70 vm. 2000. Autoon ilmaantui kova suhina maantienopeuksissa. Taajuus on todella kiusallinen ja kenkuttaa, kun auto muuten oli aiemmin todella hiljainen. 330 tkm ajettu. Suhina alkoi pesun jälkeen, eikä kukaan tiedä mistä se johtuu. Onko vinkkejä?
- MHZ
Moottori on 2,4 bensa.
- Anonyymi
Minä asun ruotsissa. Tässä saanut seurata noita V70 volvoja jonkin verran.Yleisimpiä vikoja mitä olen nähnyt. Taka-akseli ongelmia aika paljon. Moottorit (bensa) vuotaa öljyä milloin mistäkin. Jäähdytysnestevuotoja. Vaihdelaatikoita hajoillut.
V 50 dieseleitä on jonkin verran palanut , syy kuulemma ERG venttiilin toiminnoissa.
Tässä pari viikkoa katsellut itselle ajokkia. Myyntipalstoilla paljon just V70 volvoja. joissain tarvii vaihtaa moottori, vaihdelaatikkoviallisia jokunen. En viitsi ostaa remppaa itselle joten katselen jotain muuta merkkiä.Joku osti tossa yhden taka-akselivikaisena. Laittoivat uudet puslat ja liikkeessä koettivat saada takapyörien kulmat kohdilleen. Kuukaudessa söi silti uudet takarenkaat pilalle. Sama kaveri osti sit toisen V70.n Ongelmat alkoi jo parin viikon sisällä. Öljyä valui niin että jäi lammikot alle. Vaihdelaatikko kolisi. (automaatti) ja hänen kolmannessa volvossa oli jotain sähköhäikkää sen lisäksi että laturi lopetti lataamasta. Joskus ei saanut lukkoon ovia . sellaista pikkukiusaa.- Anonyymi
Onkohan öljyvuodot yms viat orjaantuneet viimeisissä V70-malleissa?
Vuodet 2015, 2016 ja 2017. Luin jostain, että noiden valmistus loppui v. 2017.
Yleensä autojen mallisarjojen viimeisimmistä on korjattu pois tyyppivikoja.
Kovasti nuo uusimmat vuosimallit, myös vm 2015 maksaa. Joistakin pyydellään 30000€!
Mitä V70 kuluttaa bensiiniä jollain peruskoneella varustettuna?
Minua voisi kiinnostaa kaasu/bensiini kaksikäyttöautot. Niitäon aika paljon Ruotsissa. V70:sta löytyy Suomestakin. Länsi-Suomessa kaasuasemia on turhan harvassa. Näissä autoissa lienee joku pienehkö bensatankki.
- Anonyymi
Aloitukseen? Mitä noin monta vikaa! Minulle on sattunut sitten loistoyksilö koska kytkinasetelma on vaihdettu hieman ennen 300tkm täyttymistä. 170 hv 2000 luvun alun volvo. Polttimoita ja matka jatkuu.
- Anonyymi
Lisäisin aloittajan listaan vielä D5 koneen kansiongelmat.
Nostajat ja keinut joutuu vaihtamaan/kansiremontin tekemään lähes poikkeuksetta ellei sitten halua kuunnella rönksutusta ja säksätystä ja lopulta kone särki.
Myös dieselsuuttimien kiertet korkkaa kannesta, kun vaihdat/putsaat suuttimet ja laitat takaisin kiinni oikeaan momenttiin. Yms. muuta pientä, että halvalla ei selviä. - Anonyymi
-99 mallin volvo lähtee kayntiin hyvin mutta tyhjäkäynti veivaa 1000 - 2000 väliä,noin 3000 ssa tasaantuu, mikähän voisi olla vikana? kiitos.
- Anonyymi
Tarkoittaa että vie jo hajottamoon se.
- Anonyymi
siitä on menossa kaasuläpänsäätö sensori ei ole kallis osa sellainen tulitikkuaskin kokoinen rasia
- Anonyymi
Koo Koo
Minulla V70 vm. 2000 käyntiin tullut häiriöitä, nytkähtelee, sammuu välillä.
PA- suodati ja tulpat vaihdettu. Ei ilmoita mitään vikakoodia (Wetterillä todettiin).
Osaako joku neuvoa?- Anonyymi
Sille pitäisi antaa oikeen huolella hanaa.
Autot tykkää kun niillä ajetaan.
Kokeile.
Oletko kokeillut pa-tankin korkki raollaan?
- Anonyymi
Pihalta löytyy kaksi Volvoa. V70 D5 automaatti vm. 2004, 565 tkm ajettu ja V70 2010 2.0F automaatti 310 tkm ajettu. Molemmissa on alkuperäinen avaamaton vaihteisto ja vanhempaan on vaihdettu venttiilikopan tiiviste moottoriin.
Vikojakin on ollut. Puslia, koiranluita, jarrusatuloita ym. kuluvaa osaa. Tielle ei tosin ole kumpikaan ikinä jättänyt. Uudemmasta tosin hajosi laturi 297 tkm kohdalla, mutta juuri ja juuri sain luruteltua kotipihaan. Hehkuja tuohon D5:een on vaihdettu pari kertaa.
Kokonaisuutena varsin luotettavia autoja. Olen tosin huollattanut molemmat säännöllisesti ja vaihtanut vaihteistoöljyt 80 tkm välein.
Pidosta se on kiinni, ei muusta.- Anonyymi
Ethän sä ole edes ajanut vielä noilla kunnolla...kunhan pääset 980 000 kilometriin niin pääset samaan kastiin mun audi a6 2,5 dieselin kanssa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ethän sä ole edes ajanut vielä noilla kunnolla...kunhan pääset 980 000 kilometriin niin pääset samaan kastiin mun audi a6 2,5 dieselin kanssa...
Audissa viritetty mittari:))
- Anonyymi
Vuosi menty V70 2.4 140hp Volvolla auto on ollut todella hyvällä ylläpidolla ennen meitä. Meidän aikana ei ole muuta remonttia tehty kuin jakopää joka sovittiin kaupan teon yhteydessä että liike maksaa. toki myös on vaihdettu jarrunesteet ja vaihdelaatikon öljyt. Voisin sanoa että paras auto ajaa mitä on ollut
- Anonyymi
Kyllä viimeiset oikeat ja kestävät Volvot,ovat takavetoisia.Näin se vaan on kylmä totuus.
- Anonyymi
Minullakin oli useita V70... yhdessäkään ei mitään ongelmia. Käytätin autot aina merkkihuollossa. Hyviä ja luotettavia talviautoja Suomen olosuhteisiin. Hyvä ajettava ja tavaratila jne. "Yhteityöni" V70:n ja Volvon kanssa loppui siihen, kun niiden valmistus lopetettiin, eikä uutta enää ollut saatavana. Vaihdoin erääseen saksalaismerkkiin, joka oli yhtä hyvä, ehkä vähän parempi. Tuollaisella kun ajaa, ei enää halua vaihtaa, kunnes valmistus loppuu 2035?
- Anonyymi
Mikähän se merkki on?
- Anonyymi
Et vaan voi verrata Volvoa mihinkään japanilaiseen, sillä Japanista ei kait tuoda enää yhtään autoa.
Kaverillani oli V70 ja hän "tuskaili" kanssa sitä, että huolloissa Volvoon vaihdettiin puslia ja tiivisteitä aina kympillä kahdella. Meni sitten vaihtamaan Audiin, ja katui raskaasti, siinä oli niin paljon vikoja mm. vaihteistossa.- Anonyymi
jaa, mikäköhän siinä sitten hajosi? Itsellä yli 500 tuhatta ajettu manuaali ja hyvin pellittää vielä 2000 vuoden peli...
- Anonyymi
Kerroppas missä korjaamossa noin halvoilla työtunneilla pärjää? Volvoa paskempaa kulkinetta saa hakea...fiatin osaa löytyy ainakin konehuoneesta ja sähkövikoja koko ajan oli mallivuosi mikä vaan v70 lahnassa.
- Anonyymi
Ajoin V70 D5 -03 mallin Volvolla13v ja hyvin pelasi kytkimen kaksoismassa alkoi lopussa kettuilemaan mutta meni pitkään enne kuin sen teki.Yli 400000km oli mittarissa kun vaihdoin V60 T4 -12 peliin ja hyvin menee vähemmän alustanosissa ongelmia koska kevyempi auto.Suomen verotus on perseestä sillä vähemmällä ajolla ei enää dieseli kannata.Se kulki ihmeen vähällä vaikka iso ja painava auto ja pärjäsi tiellä hyvin jos verotus olisi järkevämpi ajaisin edelleen dieselillä ja nimenomaan Volvon.
- Anonyymi
Eimikää hyvä auto tuo v70 volovo ko iskän volovo palo noin vuosi sitten Oulussa, lunari kuntoon meni
- Anonyymi
Naapurilla Volvo V70 kovasti kehuu sitä....mutta ajaa sillä sentään 2500km vuodessa....suuttui kun sanoin että taksi tulee halvemmaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161648
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361386Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1601223- 1291165
- 521125
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051064- 571061
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46939Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.109904