V70 kokemuksia

kalle33

Tuli useampi vuosi ajettua V70 Volvolla ja täytyy sanoa, että jos etsii mahdollisimman pienellä ylläpidolla toimeen tulevaa autoa, niin sitten tuo merkki ei kyllä ole paras mahdollinen valinta.

Positiivista autossa on

- turvallisuus
- tietty "paremman auton" fiilis
- näyttävä ulkonäkö
- tilat ja suorituskyky

eli autona hieno, mutta tekniikkaan en ollut oikein tyytyväinen

Ongelmia oli mm.

- lukkojen kanssa (välillä toimii, välillä ei)

- moottorinohjauselektroniikka (vikavaloja, tehon alenemista ym.)

- alusta (pyörän laakerit, puslat, puoltaminen, täristäminen)

Joku tietysti sanoo että "kuluvia osia", mutta näyttää olevan eroja niiden kestävyydessä merkkien välillä.
Kokemukseni mukaan japanilaisiin autoihin ei ole mitään vastaavia osia (eikä muitakaan) tarvinnut vaihdella niillä kilometreillä, mitä Volvoon piti.

Eli jatkuvaa investontia sinne ja tänne se auto vaatii.

No, elämä on valintoja ja nyt olen taas tyytyväinen japanilaisen omistaja :)

50

21959

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maininnut

      Että minkä vuoden mallia sulla V70 oli koska ainakin itselläni -03 mallissa ei ole ollut harmeja.Onhan näitä vikoja muissakin malleissa tietyssä ryhmässä ja ei ne japsit ole sen kummempia sisämelukin on kova niissä.Mutta sulla on nyt vain sattunu huono tuuri.

    • Tosiasiaa

      Kahdestoista Volvo menossa, V70vm2006. Edellinen V70 vm 2001, toimi kohtuullisesti kahteesataan asti, normaalit kulutusosat vaihdettiin, joku neulaventtiili takkus, remontti 960euroa Käyttöautossa. Muuten ok. Tämä uudempi on ollut ostajille suunnattu nippelitaivas, paljon turhia ostajien rakastamia "ominaisuuksia" mitä
      ei kukaan käyttövarmuutta arvostava tarvitse. Nämä halpis tietskarit kun aiheuttavat käsittömättömiä vikoja ja ovat jättäneet Volvon tielle jo kaksi kertaa, siis ei minua. Eka kerran oli mittarissa n. 3000km.
      Penkin automaatti säätö päättää minunkin alkaa laihduttaa. Apukuskin ikkuna päättää tuulettaa rankkasateella ovia sulkiessani, avautuu. Takapyörä lukkiutui, päättäen olla pyörimättä. Takaluukun lukko ei toimi. Sadetunnistin kuivauttaa lasia vaikka yhtämittaa kaksi viikkoa helteellä. Bensa loppuu paljon ennen kuin ajotietikoneen mukaan riittäisi vielä parisataa kilometriä. Vakionopeussäädin päättää itse nopeudesta. Päättää olla käynnistymättä jonkun XxxX-vian vuoksi, siis ajotietokone ilmoitti.Turvavyöt esikiristyy silloin tällöin.Oventiivisteet on unohtunut liimata tehtaalla. Lämmityslaite automatiikka huurruttaa lasin kun sen pitäisi kuivata.
      Autoa ei voi pestä pakkasella, tekee kaikki mahdolliset temput ja on tekemättä mitä pitäisi.
      En nyt heti muistanut kaikkea, surkea laitos, viimeinen Volvo meillä.

      • tietokoneessa ei vikaa vikaa vikaa

        tungetaan sinne autoon sen 15 tietokonetta jotka kukin vuorollaan tekee mitä tietokoneet aina joskus eli sekoilee!

        Meinasin ton V70 2001-2007 mallin ottaa, mutta en nyt uskallakaan, niin paljon siinä on ollu ongelmaa kaikilla jotka tiedän ja nettijutut päälle. Tais olla pienelle tehtaalle liian iso ponnistus tuo malli just sähköpuolen kanssa. Toinen on kuulemma alusta jonka saa laittaa uusiksi 50tkm välein. Ja itte ei enää tollasia korjata, Volvolla taas maksaa kultaa ja mirhamia, ei ei. Harmi koska auto on hyvännäköinen ja tukeva. Tosin noitahan on jo kaikkien kaupungin kerrostalojenkin pihat täynnään, ei enää edes statusta. Ja imeehän ne bensaakin urakalla.


      • Mörökölli
        tietokoneessa ei vikaa vikaa vikaa kirjoitti:

        tungetaan sinne autoon sen 15 tietokonetta jotka kukin vuorollaan tekee mitä tietokoneet aina joskus eli sekoilee!

        Meinasin ton V70 2001-2007 mallin ottaa, mutta en nyt uskallakaan, niin paljon siinä on ollu ongelmaa kaikilla jotka tiedän ja nettijutut päälle. Tais olla pienelle tehtaalle liian iso ponnistus tuo malli just sähköpuolen kanssa. Toinen on kuulemma alusta jonka saa laittaa uusiksi 50tkm välein. Ja itte ei enää tollasia korjata, Volvolla taas maksaa kultaa ja mirhamia, ei ei. Harmi koska auto on hyvännäköinen ja tukeva. Tosin noitahan on jo kaikkien kaupungin kerrostalojenkin pihat täynnään, ei enää edes statusta. Ja imeehän ne bensaakin urakalla.

        Itse tulla loikottelin tänään 500km ja peräkärry täynnä romua sekä 3 hlöä autossa nii koko matkan keskikulutus 8,3 litraa (tankattu lähtiessä ja perille päästyä) ja tietsikkakin näytti samoja lukemia. Joten en pidä normaalilla ajotavalla ajettaessa noita lukemia kovana. Tietysti jos pitä olla miljoona vauhtia nii se on eri asia. Itse en ole vielä päässyt moottoritielläkään yli 10 litran. (130KM/H).
        Autonani on v70 2,4 vm 2004 aj n160 000km. Edelinen riisseli japsiriisikuppi vei melkein saman verran joten nyt päästään kokoluokkaan nähden pienellä. Tosin meitä on moneen junaan litrakin on jollekin liikaa ja kaks konkurssi....


      • Pölyniska
        Mörökölli kirjoitti:

        Itse tulla loikottelin tänään 500km ja peräkärry täynnä romua sekä 3 hlöä autossa nii koko matkan keskikulutus 8,3 litraa (tankattu lähtiessä ja perille päästyä) ja tietsikkakin näytti samoja lukemia. Joten en pidä normaalilla ajotavalla ajettaessa noita lukemia kovana. Tietysti jos pitä olla miljoona vauhtia nii se on eri asia. Itse en ole vielä päässyt moottoritielläkään yli 10 litran. (130KM/H).
        Autonani on v70 2,4 vm 2004 aj n160 000km. Edelinen riisseli japsiriisikuppi vei melkein saman verran joten nyt päästään kokoluokkaan nähden pienellä. Tosin meitä on moneen junaan litrakin on jollekin liikaa ja kaks konkurssi....

        tykkää ajella maatalouskoneella muuallakin kuin pellolla.


      • 234r
        Pölyniska kirjoitti:

        tykkää ajella maatalouskoneella muuallakin kuin pellolla.

        ja paska auto itellä viimeinen volvo v70 -01
        160 000km ajettuna sähkövikoja käynti vika joku anturi jota ei osattu korjata?
        etupää kolinaa vaihdettiin millon mitäkin, löysä jousitus....

        Viimeset volvot oli takavetoja näät uudet on neiti volvoja.


      • V-Miäs

        Mielenkiintoista, ihan kun kirjoittaisit ranskalaisesta tai italialaisesta autosta !
        Lähes kaikki luettelemasi ongelmat olen kokenut mainitsemieni autojen kanssa.

        Nyt on kolmas Volvo menossa, eikä ole tarvinnut kärsiä mistään mainitsemistasi ongelmista.


      • Anonyymi
        V-Miäs kirjoitti:

        Mielenkiintoista, ihan kun kirjoittaisit ranskalaisesta tai italialaisesta autosta !
        Lähes kaikki luettelemasi ongelmat olen kokenut mainitsemieni autojen kanssa.

        Nyt on kolmas Volvo menossa, eikä ole tarvinnut kärsiä mistään mainitsemistasi ongelmista.

        Minulla Peugeot 406 1,9 diesel.Ei mitään valittamista 520000 mittarissa.Ei mitään ongelmia.Ihan normi kuluvia osia vaihdettu,todella pienet käyttökustannukset.Kyllä se näin on toiset vaan saavat kaikki rikki.Auton säännöllinen huolto on kaiken A ja O.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla Peugeot 406 1,9 diesel.Ei mitään valittamista 520000 mittarissa.Ei mitään ongelmia.Ihan normi kuluvia osia vaihdettu,todella pienet käyttökustannukset.Kyllä se näin on toiset vaan saavat kaikki rikki.Auton säännöllinen huolto on kaiken A ja O.

        en ajas pösöllä vaikka ilmases sais


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        en ajas pösöllä vaikka ilmases sais

        Aja rattorilla mie ajan Pösöllä,huippukulkine hiljainen,lämmin talvella ja mukava ajella. 600000km mittarissa normi kuluvia osia vaihd, Vähävikaisin auto mitä on minulla koskaan ollut.1.9 TDI 406.


    • se..

      näyttää olevan niin että oikeasti teillä kellään ei ole koskaan Volvoa ollutkaan, persaukiset amispelle karvanoppacorolla luuserit !

      • 456

        vaan kun haukuin volovoo eihän täällä saa sanoo totuutta.
        ostakaa ja kokeilkaa.


      • Askkaiohi
        456 kirjoitti:

        vaan kun haukuin volovoo eihän täällä saa sanoo totuutta.
        ostakaa ja kokeilkaa.

        Itelläni on D5:nen -02 ajettu 200 000 km, koiranluut on vaihdettu, muuten ei mitään vikaa. Diisseliä vie sekalaisessa ajossa 5,5-6 litraa, ajotietokone näyttää alle 5,5:tä mut todellinen on muutaman desin korkeempi. Onhan tämä nyt ihan eriluokan auto kun joku japski, meillä on kakkosautona Toyotan Corolla -04 ja ei sillä kyllä mieluusti aja. Nyt ollaankin kateltu c30:stä jos vaihtais toyatsun siihen. =)


      • MeneeköMaanantaihin
        456 kirjoitti:

        vaan kun haukuin volovoo eihän täällä saa sanoo totuutta.
        ostakaa ja kokeilkaa.

        Täytyypä ostaa ja kokeilla. Ovatkohan autokaupat provinssissa auki lauantaisin?


    • Ekkuvekku

      Minulla oli 2001 D5 jolla ajettu 200.000 ilmastointi hajosi, koiranluita vaihdettiin jatkuvasti. tankin luukku hajosi ja vaikka sun mitä pientä. Lasku oli vuoden huollot n.6000 euroa jomka jälkeen ostin uuden Ford Mondeon joka toiminut nyt moitteetta 2 vuotta. tosin nyt harkitsen vakavasti ostaa uuden V70 koska olen kuullut että nuo " luu" viat olisi korjattu ja onhan siinä uuden takuu. ajettavuus kyllä Volvolla paras jos vertaa muihin autoihin jopa nykyiseen.

      • volvo_puranen

        En tiedä näistä 70 mitään mutta jos laatu sama kuin 850 niin aika hyviä,kun tässä on 13 v Volvon katsastuskertomus.

        Kävin leimassa ja tarkastuskortista luettua tietoa
        Tyhjäkäynti:
        >Mitattu / Sallittu
        >CO:0/ 0,50
        >HC: 1/ 100
        >Lambda: -
        >CO2: 15.40
        >O2: 0.10/ 5,00
        >
        >2000 rpm:
        >Mitattu / Sallittu
        >CO: 0.01/ 0,30
        >HC: 1/ 100
        >Lambda: 1.00 / 0,97-1,03
        >CO2:15.30
        >O2: 0.09 / 5,00


        Etuakseli jarrut 3.0 heittoa 0%
        Taka-akseli jarrut 2.5 heittoa 0%
        Kässäri 2.2 heittoa 5%

        Vikoja ja puutteita ei havaittu.
        Iskareista alkuperäiset edessä 80% parhain ja huonoin oli 74%
        Takana 70% nämät vaihdoin 4 vuotta sitten kun siitä kauluksesta läksi se kumisuojus irti. Mittarissa vasta 275tkm.Kestäviä vehkeitä nämät Volvot .
        Alatukivarsiakaan ei ole tarvinnut vaihdella.


      • Anonyymi
        volvo_puranen kirjoitti:

        En tiedä näistä 70 mitään mutta jos laatu sama kuin 850 niin aika hyviä,kun tässä on 13 v Volvon katsastuskertomus.

        Kävin leimassa ja tarkastuskortista luettua tietoa
        Tyhjäkäynti:
        >Mitattu / Sallittu
        >CO:0/ 0,50
        >HC: 1/ 100
        >Lambda: -
        >CO2: 15.40
        >O2: 0.10/ 5,00
        >
        >2000 rpm:
        >Mitattu / Sallittu
        >CO: 0.01/ 0,30
        >HC: 1/ 100
        >Lambda: 1.00 / 0,97-1,03
        >CO2:15.30
        >O2: 0.09 / 5,00


        Etuakseli jarrut 3.0 heittoa 0%
        Taka-akseli jarrut 2.5 heittoa 0%
        Kässäri 2.2 heittoa 5%

        Vikoja ja puutteita ei havaittu.
        Iskareista alkuperäiset edessä 80% parhain ja huonoin oli 74%
        Takana 70% nämät vaihdoin 4 vuotta sitten kun siitä kauluksesta läksi se kumisuojus irti. Mittarissa vasta 275tkm.Kestäviä vehkeitä nämät Volvot .
        Alatukivarsiakaan ei ole tarvinnut vaihdella.

        850 mallin kannentiivisteviat kyllä jokainen muistaa joten älä viitsi...


    • hörz

      Kuin junalla ajaisi, eli ei sovellu keskustoihin.

      Maalla ja isoilla maanteillä OK.
      Diesel alakierroksilla onneton ja nykivä. odotin tuohon hintaan paljon enemmän.

      Sisätilat huonosti suunniteltu. V70

    • volvoainavolvo

      itsellä v70d5 ja en voi moittia,autolla ajettu 320000 itse ajanut nyt noin 20 tkm ja mitään en ole vielä tehnyt autolle muuta kuin tankannut ja öljyt vaihtanut, en todellakaa voi moittia tota mutta saahan auton kuin auton hajalle kun kaasupolkimessa ei ole kuin kaksi asentoa niin hajoaa kaikki varmaan joskus,,kunhan tosta volvosta aika jättää niin ihan varmaan tulee tilalle volvo vieläkin,,nii jäi kertomatta että volvoni vm onn 2003

    • Lätkä_60

      Meillä oli Irlannin matkalla vuokralla Toyota corolla. Moottoritiellä imi bensaa kun sieni, ja 120km/h nopeudessa rengasmelu kohtuuton.

      Sen jälkeen Volvo tuntui tosiaan tankilta, mutta 17v. vanha v70 on maantiellä tosi mukava ja istuin markkinoiden paras. Esim. kaikissa Mersuissa joissa olen istunut, on karsean huono sitsi.

      Itse olen digannut Volvoa vuodesta 1970, kun palloilin pikkupoikana autoliikkeessa, jossa oli upouusi Volvo Amazon. Mulla oli pikkujätkänä jo pitkät klabbit, ja se Volvo kolahti heti sieltä Ford cortinan ja anglian seasta. Elegantti ja massiivisen tyylikäs peli.

      • Anonyymi

        amazon hyvä peli, vikaa ei ole kun iso ratti ajanmukaan toki ja huono penkin säätö, paa tyyny perseen alle jos tarvii ja mahtava se vaihekeppi xxxd


    • hyvää kyytiä

      Minulla on d5 volvo farmari ajettu 562000 ja meno jatkuu,hyvä auto 2003 mallinen.

      Eipä ole murheita.

      • ovlov6005

        Mistä kohtaa toi v70 liika kankea on? Opetelkaa ny perkule ajamaan! Kyllä se samasta kulmasta taittuu kun muutkin. Ja jos vehkeillä päästetty sen puoli miljoonaa niin varmasti se volvokin joskus jostain kohtaa hajoaa! Mutta toi huvittaa eniten että se olis niin kankea,ettei sillä tee kaupungissa mitään! Hommatkaa mopoauto jos liika suurelta tuntuu!


      • Volvoonhyvä
        ovlov6005 kirjoitti:

        Mistä kohtaa toi v70 liika kankea on? Opetelkaa ny perkule ajamaan! Kyllä se samasta kulmasta taittuu kun muutkin. Ja jos vehkeillä päästetty sen puoli miljoonaa niin varmasti se volvokin joskus jostain kohtaa hajoaa! Mutta toi huvittaa eniten että se olis niin kankea,ettei sillä tee kaupungissa mitään! Hommatkaa mopoauto jos liika suurelta tuntuu!

        Olen kanssasi täysin samaa mieltä. Volvo on hyvä auto


      • Anonyymi
        Volvoonhyvä kirjoitti:

        Olen kanssasi täysin samaa mieltä. Volvo on hyvä auto

        Olen samaa mieltä että Volvo V 70 on hyvä ajaa ja on perusvahva, minulla on 2001 mallin V-70 ajettu 510000 km tammikuussa 2020 leimattu.


    • v70 classic

      V70 on viides Volvoni 2007 ajettu 200000 ja ainoat viat olleet virtalukko (made in Germany) 400€ ja ilmamäärämittari Bosch ( made in germany) Biltemasta 99€.
      Takaluukun lukko on kerran kasattu uudelleen , kumma juttu oli myös saksalainen. Kaikki viisi Volvoa olleet todella rahansa arvoisia.

    • timppanen

      Onko kellään kokemuksia "kaasu-volvoista" ?

    • MHZ

      Minulla on V70 vm. 2000. Autoon ilmaantui kova suhina maantienopeuksissa. Taajuus on todella kiusallinen ja kenkuttaa, kun auto muuten oli aiemmin todella hiljainen. 330 tkm ajettu. Suhina alkoi pesun jälkeen, eikä kukaan tiedä mistä se johtuu. Onko vinkkejä?

      • MHZ

        Moottori on 2,4 bensa.


    • Anonyymi

      Minä asun ruotsissa. Tässä saanut seurata noita V70 volvoja jonkin verran.Yleisimpiä vikoja mitä olen nähnyt. Taka-akseli ongelmia aika paljon. Moottorit (bensa) vuotaa öljyä milloin mistäkin. Jäähdytysnestevuotoja. Vaihdelaatikoita hajoillut.
      V 50 dieseleitä on jonkin verran palanut , syy kuulemma ERG venttiilin toiminnoissa.
      Tässä pari viikkoa katsellut itselle ajokkia. Myyntipalstoilla paljon just V70 volvoja. joissain tarvii vaihtaa moottori, vaihdelaatikkoviallisia jokunen. En viitsi ostaa remppaa itselle joten katselen jotain muuta merkkiä.Joku osti tossa yhden taka-akselivikaisena. Laittoivat uudet puslat ja liikkeessä koettivat saada takapyörien kulmat kohdilleen. Kuukaudessa söi silti uudet takarenkaat pilalle. Sama kaveri osti sit toisen V70.n Ongelmat alkoi jo parin viikon sisällä. Öljyä valui niin että jäi lammikot alle. Vaihdelaatikko kolisi. (automaatti) ja hänen kolmannessa volvossa oli jotain sähköhäikkää sen lisäksi että laturi lopetti lataamasta. Joskus ei saanut lukkoon ovia . sellaista pikkukiusaa.

      • Anonyymi

        Onkohan öljyvuodot yms viat orjaantuneet viimeisissä V70-malleissa?
        Vuodet 2015, 2016 ja 2017. Luin jostain, että noiden valmistus loppui v. 2017.
        Yleensä autojen mallisarjojen viimeisimmistä on korjattu pois tyyppivikoja.

        Kovasti nuo uusimmat vuosimallit, myös vm 2015 maksaa. Joistakin pyydellään 30000€!
        Mitä V70 kuluttaa bensiiniä jollain peruskoneella varustettuna?
        Minua voisi kiinnostaa kaasu/bensiini kaksikäyttöautot. Niitäon aika paljon Ruotsissa. V70:sta löytyy Suomestakin. Länsi-Suomessa kaasuasemia on turhan harvassa. Näissä autoissa lienee joku pienehkö bensatankki.


    • Anonyymi

      Aloitukseen? Mitä noin monta vikaa! Minulle on sattunut sitten loistoyksilö koska kytkinasetelma on vaihdettu hieman ennen 300tkm täyttymistä. 170 hv 2000 luvun alun volvo. Polttimoita ja matka jatkuu.

    • Anonyymi

      Lisäisin aloittajan listaan vielä D5 koneen kansiongelmat.
      Nostajat ja keinut joutuu vaihtamaan/kansiremontin tekemään lähes poikkeuksetta ellei sitten halua kuunnella rönksutusta ja säksätystä ja lopulta kone särki.
      Myös dieselsuuttimien kiertet korkkaa kannesta, kun vaihdat/putsaat suuttimet ja laitat takaisin kiinni oikeaan momenttiin. Yms. muuta pientä, että halvalla ei selviä.

    • Anonyymi

      -99 mallin volvo lähtee kayntiin hyvin mutta tyhjäkäynti veivaa 1000 - 2000 väliä,noin 3000 ssa tasaantuu, mikähän voisi olla vikana? kiitos.

      • Anonyymi

        Tarkoittaa että vie jo hajottamoon se.


      • Anonyymi

        siitä on menossa kaasuläpänsäätö sensori ei ole kallis osa sellainen tulitikkuaskin kokoinen rasia


    • Anonyymi

      Koo Koo
      Minulla V70 vm. 2000 käyntiin tullut häiriöitä, nytkähtelee, sammuu välillä.
      PA- suodati ja tulpat vaihdettu. Ei ilmoita mitään vikakoodia (Wetterillä todettiin).
      Osaako joku neuvoa?

      • Anonyymi

        Sille pitäisi antaa oikeen huolella hanaa.
        Autot tykkää kun niillä ajetaan.
        Kokeile.
        Oletko kokeillut pa-tankin korkki raollaan?


    • Anonyymi

      Pihalta löytyy kaksi Volvoa. V70 D5 automaatti vm. 2004, 565 tkm ajettu ja V70 2010 2.0F automaatti 310 tkm ajettu. Molemmissa on alkuperäinen avaamaton vaihteisto ja vanhempaan on vaihdettu venttiilikopan tiiviste moottoriin.

      Vikojakin on ollut. Puslia, koiranluita, jarrusatuloita ym. kuluvaa osaa. Tielle ei tosin ole kumpikaan ikinä jättänyt. Uudemmasta tosin hajosi laturi 297 tkm kohdalla, mutta juuri ja juuri sain luruteltua kotipihaan. Hehkuja tuohon D5:een on vaihdettu pari kertaa.

      Kokonaisuutena varsin luotettavia autoja. Olen tosin huollattanut molemmat säännöllisesti ja vaihtanut vaihteistoöljyt 80 tkm välein.

      Pidosta se on kiinni, ei muusta.

      • Anonyymi

        Ethän sä ole edes ajanut vielä noilla kunnolla...kunhan pääset 980 000 kilometriin niin pääset samaan kastiin mun audi a6 2,5 dieselin kanssa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ethän sä ole edes ajanut vielä noilla kunnolla...kunhan pääset 980 000 kilometriin niin pääset samaan kastiin mun audi a6 2,5 dieselin kanssa...

        Audissa viritetty mittari:))


    • Anonyymi

      Vuosi menty V70 2.4 140hp Volvolla auto on ollut todella hyvällä ylläpidolla ennen meitä. Meidän aikana ei ole muuta remonttia tehty kuin jakopää joka sovittiin kaupan teon yhteydessä että liike maksaa. toki myös on vaihdettu jarrunesteet ja vaihdelaatikon öljyt. Voisin sanoa että paras auto ajaa mitä on ollut

    • Anonyymi

      Kyllä viimeiset oikeat ja kestävät Volvot,ovat takavetoisia.Näin se vaan on kylmä totuus.

    • Anonyymi

      Minullakin oli useita V70... yhdessäkään ei mitään ongelmia. Käytätin autot aina merkkihuollossa. Hyviä ja luotettavia talviautoja Suomen olosuhteisiin. Hyvä ajettava ja tavaratila jne. "Yhteityöni" V70:n ja Volvon kanssa loppui siihen, kun niiden valmistus lopetettiin, eikä uutta enää ollut saatavana. Vaihdoin erääseen saksalaismerkkiin, joka oli yhtä hyvä, ehkä vähän parempi. Tuollaisella kun ajaa, ei enää halua vaihtaa, kunnes valmistus loppuu 2035?

      • Anonyymi

        Mikähän se merkki on?


    • Anonyymi

      Et vaan voi verrata Volvoa mihinkään japanilaiseen, sillä Japanista ei kait tuoda enää yhtään autoa.
      Kaverillani oli V70 ja hän "tuskaili" kanssa sitä, että huolloissa Volvoon vaihdettiin puslia ja tiivisteitä aina kympillä kahdella. Meni sitten vaihtamaan Audiin, ja katui raskaasti, siinä oli niin paljon vikoja mm. vaihteistossa.

      • Anonyymi

        jaa, mikäköhän siinä sitten hajosi? Itsellä yli 500 tuhatta ajettu manuaali ja hyvin pellittää vielä 2000 vuoden peli...


    • Anonyymi

      Ajoin V70 D5 -03 mallin Volvolla13v ja hyvin pelasi kytkimen kaksoismassa alkoi lopussa kettuilemaan mutta meni pitkään enne kuin sen teki.Yli 400000km oli mittarissa kun vaihdoin V60 T4 -12 peliin ja hyvin menee vähemmän alustanosissa ongelmia koska kevyempi auto.Suomen verotus on perseestä sillä vähemmällä ajolla ei enää dieseli kannata.Se kulki ihmeen vähällä vaikka iso ja painava auto ja pärjäsi tiellä hyvin jos verotus olisi järkevämpi ajaisin edelleen dieselillä ja nimenomaan Volvon.

    • Anonyymi

      Eimikää hyvä auto tuo v70 volovo ko iskän volovo palo noin vuosi sitten Oulussa, lunari kuntoon meni

    • Anonyymi

      Naapurilla Volvo V70 kovasti kehuu sitä....mutta ajaa sillä sentään 2500km vuodessa....suuttui kun sanoin että taksi tulee halvemmaksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      957
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      714
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe