Stop cover-jauhannalle!

kaveripiiriläinen

On tämä ihme keskustelupalsta! Täällä vaahdotaan Hurriganes-COVERbändeistä. Tai siitä, oliko Hurriganes coverbändi. Ei voisi vähempää kiinnostaa niitä, jotka oikeasti diggaavat Hurriganesia. Sama se, toimiiko Roadrunner vai Bourbon street, kunhan kuulostaa hyvältä HURRIGANESILTA.

Olen joidenkin linkkien kautta käynyt tsekkaamassa noita Hurriganes-henkisiä peesaajia ja ihmettelen, että ihanko tosissanne te luulette kuulostavanne hyviltä. Siinä ei sinänsä ole mitään pahaa, että trion musiikkia jammailee, mutta jonkinlainen itsekritiikki olisi ehkä paikallaan, silloin kun niitä päästetään muiden kuultaviksi. Luvalla sanoen suoritukset ovat "persoonallisia" sanan ei niin hyvässä mielessä. Jos ei kulje, niin ei kulje. Löytyisipä jostain edes kunnon laulaja!

Mutta ei siinä mitään, saattehan te täällä minun puolestani jatkaa aiheesta. Itsekin varmaan vierailen silloin tällöin jos täällä olisi vaikka palattu oikeiden asioiden äärelle. Mutta jätän suosiolla väliin kaikki keskustelut, joissa viitataankin covereihin.

5

634

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rock&Roll

Totta puhut! Huvittavinta vielä se, kun yritetään olla niin kuin Hurriganesin jäsenet olivat ja elivät. Tiikeritakkia ja muuta rekvisiittaa, sekä ollaan niin cooleja, että.. ;) Tosiaan ehkä itsekritiikkikiä heillä ei ole sen takia, kun humppabändikin lopussa soitettuaan "getoon beibi, getoon", saa humalaisen jengin liikkeelle, vaikka muuta tunnistettavaa/verrattavaa Hurriganesin alkuperäiseen Get On:iin ei ole. Luullaan, että mehän ollaan tosi staroja.. Tai sitten vaan olla muuten vajavaisia. Kuten aiempaan mainitsemaasi vielä, niin noissa humppabändeissä taitaa laulajat olla parempia.. ;)

Hyviä kuunteluhetkiä sulle aidon Hurriganesin merkeissä! itse pistin just 10/80 kuulumaan..

• pedruska

Kunnon keskustelua itse bändistä kaipaisin enkä coverbändien edesottamuksista. Kerran oli yks hyvä coverbändi, nykyään ei ykskään kolahda. Mä laitan Hangerin soimaan...

• kaljataiteilija

Levylautasella pyöriny ahkerasti Hot Wheels ja Tsugu Way

• Parempaa
        kaljataiteilija kirjoitti:

Levylautasella pyöriny ahkerasti Hot Wheels ja Tsugu Way

Nyky päivän soittajat monet soittaa paremmin kuin ganes on ikinä soittanu, enkä tarkoita niitä jotka yrittää hakea saamaa habitusta kun Remu ja muu jengi kun osaa soittaa hyvää musaa niin mit sitten ...

• parempaa
        Parempaa kirjoitti:

Nyky päivän soittajat monet soittaa paremmin kuin ganes on ikinä soittanu, enkä tarkoita niitä jotka yrittää hakea saamaa habitusta kun Remu ja muu jengi kun osaa soittaa hyvää musaa niin mit sitten ...

Juu niin, tähän ed. kirjoitukseeni pienenä lisäyksenä... Ei tarvitse kenenkään imitoida ketään, pidän itsekin Hurriganesista (levyjä löytyy vino pino). Kunhan biisit esitetään omalla persoonallisella tavallaan ja hyvät biisit kunniaan. Ja apinointi pois niin hyvin menee....Ei tarvitse kenenkään yritää näyttää/ kuulostaa Remulta tai Cisseltä. Kaikki imitointi on säälittävää... Näitä apinoijia on kuultu liikakin, mutta on sentään olemassa bändejä/muusikoita, jotka kunnioittavat alkuperäistä ja ovat ammattimuusikoita, jotka coveroivat myös Hurriganesia, mutta soittavat samalla myös omaakin musiikkia... Kaikki kunnioitus alkuperäistä Hurriganesia kohtaan kuitenkin...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      103
      1655
    2. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      127
      1432
    3. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      82
      1260
    4. Nyt on aika laittaa parit selkoon.

Onko pareja täällä. Laita kirjaimet kuka tykkää kenestäkin ?
      Ikävä
      62
      1153
    5. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      10
      1038
    6. Saran ökytyyli käänsi katseita.

On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      111
      999
    7. Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä

Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall
      Maailman menoa
      213
      806
    8. Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta

Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht
      Ikävä
      57
      773
    9. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      122
      743
    10. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      20
      708
    Aihe