ETSIN SUT....

SIELUNKUMPPANISI <3

Voi Ismo hyvä,toivottavasti luet tämän viestini sinulle.....kävin googlettamassa sua eikä löytynyt mitään sellaista osiotetta,mihin olisin Sinulle voinut laittaa viestiä....

Olet ollut jo vuosikymmenet mun idoli,ei sen takia mitä teet vaan sen takia joka olet,vanha viisas sielu ja tunnen sua kohtaan valtavaa kemiaa ja energiaa....aivan kuin olisimme tunteneet aina.....no joo, joo....kaikki ajattelee,että voi voi....miten vanha ja inflaation kärsinyt fraasi...mutta no hätä,koska mä itse tiedän missä mennään...se on se pääasia ja tärkein asia ;))

Eli,sä olet aivan mahtavan käsittömän ihana ihiminen joka on kuolemassa sukupuuttoon,eihän tollasia ihmisiä enää edes valmisteta!!!! Olet vaan niin ihana ja joka ikinen sun biisi saa mut aina kyyneliin......mistä ne kaikki laulusi sanat tulee ja syntyy,olet nero!!! Mun lemppari on ehdottomasti LUOTSIVENE....ja sitten tulee niin paljon muita,mutta raikas tuulahdus oli viimekesän hitti MEIDÄN KESÄ johon rakastuin heti ja ihmettelenpä vaan miksi sitä ei ole soitettu tänä kesänä radiossa...edes Novassa joka aina tukee suomalaisia artisteja....no mutta kaipaan sua ihan hirveesti sielun tasolla ja tiedän,että sä olet juuri se oikea mun mies!!!! Usko vaan,me vielä kohtaamme..........I LOWE YOU

1

422

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ;)

Luotsivene on kyllä neljän ruusun ja Kesä meidän Ilkka Alangon, joten taisit nyt sotkea veljekset :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      66
      5864
    2. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      51
      2976
    3. Mikä ihme sai sut käyttäytymään

Niin helvetin törkeästi mua kohtaan, jos kerta olet ihastunut?
      Ikävä
      31
      2163
    4. Tiedät etten tiedä

Mitä pitäisi tehdä.
      Ikävä
      12
      1765
    5. Osuuspankki Kuhmo!

Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto
      Kuhmo
      19
      1763
    6. Voi helvetti

Mihin olet mut ajanut.
      Ikävä
      17
      1697
    7. hyvää yötä.

toivottavasti sulla oli kiva jouluaatto. 🤍
      Ikävä
      18
      1509
    8. Rakkaalleni!

Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus
      Tunteet
      12
      1486
    9. Työttömyys kasvaa

Onneksi persujen kannatus ei kasva.
      Perussuomalaiset
      48
      1476
    10. Hyvää joulua!

Naiselle. Tänä vuonna tutustuttiin ❤️
      Ikävä
      9