Voi Ismo hyvä,toivottavasti luet tämän viestini sinulle.....kävin googlettamassa sua eikä löytynyt mitään sellaista osiotetta,mihin olisin Sinulle voinut laittaa viestiä....
Olet ollut jo vuosikymmenet mun idoli,ei sen takia mitä teet vaan sen takia joka olet,vanha viisas sielu ja tunnen sua kohtaan valtavaa kemiaa ja energiaa....aivan kuin olisimme tunteneet aina.....no joo, joo....kaikki ajattelee,että voi voi....miten vanha ja inflaation kärsinyt fraasi...mutta no hätä,koska mä itse tiedän missä mennään...se on se pääasia ja tärkein asia ;))
Eli,sä olet aivan mahtavan käsittömän ihana ihiminen joka on kuolemassa sukupuuttoon,eihän tollasia ihmisiä enää edes valmisteta!!!! Olet vaan niin ihana ja joka ikinen sun biisi saa mut aina kyyneliin......mistä ne kaikki laulusi sanat tulee ja syntyy,olet nero!!! Mun lemppari on ehdottomasti LUOTSIVENE....ja sitten tulee niin paljon muita,mutta raikas tuulahdus oli viimekesän hitti MEIDÄN KESÄ johon rakastuin heti ja ihmettelenpä vaan miksi sitä ei ole soitettu tänä kesänä radiossa...edes Novassa joka aina tukee suomalaisia artisteja....no mutta kaipaan sua ihan hirveesti sielun tasolla ja tiedän,että sä olet juuri se oikea mun mies!!!! Usko vaan,me vielä kohtaamme..........I LOWE YOU
ETSIN SUT....
SIELUNKUMPPANISI <3
1
422
Vastaukset
- ;)
Luotsivene on kyllä neljän ruusun ja Kesä meidän Ilkka Alangon, joten taisit nyt sotkea veljekset :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo665864Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512976- 312163
- 121765
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto191763- 171697
- 181509
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus121486- 481476
- 91433