Hei te ihanat härkämiehet. Onko teille tärkeää olla joka asiassa oikeassa ja mitä teidän egolle tekee jos nainen on se joka tekee aloitteen, oli nyt sitten kysymys mistä asiasta
tahansa, kun olen huomannut että Härkämiehen aloitekyky on hiukan hitaalla pohjalla.
Itse olenoinas eli siis minä teen ensin ja mietin sitten vasta. Ei sekään oikein järkevältä tunnu, mutta olen hermostunut tähän härkään joka miettii monta päivää että tekisikö vai ottaisiko päiväunet,
Ei silti ei tätä auta yleistää. Kyllä siihen sortuu varmaan moni muukin horoskooppimerkki, ja ei voi elää pelkästään horoskooppien varassa.
Mutta jos joku toinenkin härkä tunnistaa nämä piirteet itsestään olisi kiva tietää.
Muuten ihan kiva ihminen tämä on . Vaikka onkin Härkä
Hitaanpuoleinen
8
1223
Vastaukset
ei hitaus häpeä ole. olen itse härkämies ja tunnustan että jotkut asiat vaatii "pohdiskelua" pitempään kuin muut ainakin asiat jotka eivät tahdo mielyttää tai jos tämä asia on tällaista p"pakko pullaa" niin ei sitä heti jaksa ruveta tekemään... :D myö härät ny ollaan pikkasen hitaita, mut monesti olen huomannu että se on ihan hyvästä... tosin kyllä nopeuttakin löytyy jos vain tarvis vaatii esim akuuteissa hommissa härkä on monesti paras tekemään juuri ne toimenpiteet mitä siihen kulloiseenkin asiaan kuuluu. monesti myös olen huomannut ett'ä härät eivät ole kovin pikkutarkkoja vaan jotkin asia tehdään suurpiirteisesti, mutta kolikon toisella puolella on joskus liiallinenkin tarkkuus. härkä ihmiset ei sovi pikkutarkkoihin töihin vaan esimerkiksi juuri ammatit jotka vaatii luovuutta on härälle juurikin ne oikeat alat. esim toimisto työ yms ovat härkälle varsin vastenmielisiä mutta rakennus puolella tai johtotehtävät soveltuvat härän ruumiillista työtä vaativalle kropalle todella hyvin!
että semmosta tulikohan liian pikkutarkasti kirjotettua. :D hyvää kesää...- hitaus,
Aloitin luontaisterapeutin opinnot vuonna 1989, Luontaislääketieteen Instituutti Kaironissa. Opiskelin ihmisen hoitamista kutakuinkin kymmenisen vuotta, ja ainahan käy niin, että jää koukkuun opintoihin, joten ne jatkuvat jatkuvasti, tavalla tai toisella
Teen pitkiä hoitoja, koska olen hidas. Mutta, asiakkaalle, hoidettavalle se on vain eduksi, hän voi hengittää syvään ja rentoutua.
Neptunus minussa tekee lymfaterapian omakseni, kuljettaa nesteitä.
Kun vanhenen ja yhä enemmän ymmärrän ihmistä, "Haavoittuneen Parantajan" ansiosta minussa, kiinalainen lääketiede tulee yhä mieluisemmaksi. Siinä hoitaminen aloitetaan aina katsomalla hoidettavaa silmiin. Kun sielut yhtyvät, parantuminen alkaa.
Ystävälläni on vatsa kipeä, toisessa kaupungissa, ja minä poden samaa vaivaa ja valvon. Koska en osaa suojat itseäni huonoilta energioilta. Vai olisiko se sittenkin empatiaa?
- on
näistä Häristä, ja etenkin hitaanpuolisuudesta sekä siitä ottaako niiden tunteista nyt selvää vai ei. Oma tarinani menee näin: itselläni on ollut reilun kuukauden ajan "juttua" härkämiehen kanssa. Kaikki alkoi siitä kun hän ITSE teki aloitteen, ja pikkuhiljaa alkoi avautumaan enemmän tunteistaan, tyyliin "ajattelen sinua koko ajan", "olet niin suloinen" jne. ja jatkuvaa yhteydenpitoa (useita kertoja päivässä hänen puolelta, sekä myös minun). Vastasin näihin lempeisiin viesteihin yhtä lempeästi, ja kaikki näytti sujuvan paremmin kuin hyvin kunnes tämä paljon täällä puhuttu "jääkausi" alkoi härän puolelta.
Yhteydenpidot jäivät vähemmälle, vastasi kyllä jos esim. kirjoitin hänelle jotain. Mutta vastaukset alkoivat viivästymään ja olivat jotenkin "tylyjä" aikaisempaan verrattuna. Itse myös, oinasnaisena, olen aika malttamaton niin että tämä alkoi jo häiritsemään ja vaivaamaan suunnattomasti. Sitten "tartuin härkää sarvista", ja laitoin viestin että onko hän vielä kiinnostunut näkemään niinkuin ollaan jo sovittu ja osoitin että itse kyllä olen. Viestistä on nyt jo kohta vuorokausi eikä vastausta tullut. Suoraan sanottuna kivi vierähti sydämeltäni! Eipähän tarvitse enää päätänsä vaivata asialla onko härkä kiinnostunut vai ei, koska kyllähän tuossa alkuvaiheessa huomasi miten hän kiinnostuksensa osoittaa.
Syytä tähän kylmentymiseen en tiedä - olenko ollut hänen mielestään liian hyökkäävä (omasta mielestäni kyllä en), olenko tehnyt hänet tahattomasti mustasukkaiseksi tapaamalla miespuolisia YSTÄVIÄNI, onko hänellä edelleen juttua tai (liiankin) läheiset välit exänsä kanssa vai sitten jo joku ihan muu kiikarissa.
Mutta jos heti "suhteen", jos sitä voi siksi kutsua, alkuvaiheessa alkaa häiritä nämä tietyt asiat, kannattaa ottaa selvää ennenkuin polttaa pahemmin näppinsä. Kieltämättä ensimmäiset 12 tuntia kyttäsin kännykkää kuin kissa kuumaa puuroa - mutta nyt koko tilanne alkaa valjeta minulle.
Tämän jälkeen hän ja hänen kaverinsa pitävät minua varmaan takertuvana, kyselevänä, ahdistavana jne. ihmisenä eikä härkä nyt etenkään halua olla missään tekemisissä, mutta enpähän enää joudu elämään "pelossa" ja epätietoisuudessa - ja tämä on ihanaa! Ja onneksi olen varustettu suhtkoht hyvällä itsetunnolla ja kyvyllä nauraa myös itselleni, joten tämä "tiedustelun/roikkumisen" aiheuttama nolaus ei hetkauta minua mihinkään suuntaan.
Harmi sinänsä, erittäin mukava ja komea mies oli, ja jotain olisi ehkä voinut syntyäkin.. ken tietää. Lyhyesti pääteltynä saatoin menettää todella hyvän miehen, mutta toisaalta menetti hänkin myös hyvän naisen;)
Mutta fakta nyt vain on, että kyllä ihmisestä huomaa onko se kiinnostunut vai ei, ja jo pelkät epäilyt yleensä osoittavat pelot todeksi.
Mutta on häristä hyviäkin kokemuksia, sellaisen kanssa seurustelin aikanaan 1,5 v. ja todella ihana mies oli! Ja hänestä NÄKI että on VARMASTI kiinnostunut, tosin itse piti se aloite tehdä. Suhde päättyi loppujen loppuksi minun vapaudenkaipuuseni (huom. ei pettämiseen) ja härän mustasukkaisuuteen kotona viihtymiseen, mutta kaiken kaikkiaan en kadu sitä suhdetta.
Toivotavasti tästä oli jotain apua, näin oinaan näkökulmasta... kun kärsivällisyys ei riitä niin se ei vaan riittänyt. Toivotan parempaa tulevaisuutta teille, ja olisi mukava kuulla miten tilanne siellä kehkeytyy:)
t. Helpottunut Oikku-nainenheheheh , jotenkin tuttua... tohon asiaan sanon vaan että jos se ei 24 tunnissa ole vastannut niin tällä miekosella on ollu monta rautaa tulessa, ja joku muu on kerinny ensin vastaamaan... härät on ehkä hitaita, mutta kun saavat johonkin asiaan päätöksen niin pitävät sen vaikka hamaanloppuun asti!
älä petä härkää 1 kertakin riittää hänen luottamuksen menettämiseen...- puhuu omasta puolestaan
Alari kirjoitti:
heheheh , jotenkin tuttua... tohon asiaan sanon vaan että jos se ei 24 tunnissa ole vastannut niin tällä miekosella on ollu monta rautaa tulessa, ja joku muu on kerinny ensin vastaamaan... härät on ehkä hitaita, mutta kun saavat johonkin asiaan päätöksen niin pitävät sen vaikka hamaanloppuun asti!
älä petä härkää 1 kertakin riittää hänen luottamuksen menettämiseen...Voi p.... joo härkää ei saa pettää mut sillä saa olla eriikästä joita kiertää,,, Myös sellainen asia herrahärästä se laittaa omaan päähän että kyllä tuo mua pettää.. ei usko vaikka nainen kuinka hyvä uskollinen... selvisi siitä minulle lohduttaa itseään tällä ajatuksella että saa käydä viruttamas iteään sielä sun täälä.... tämä on härän maailma ja vain nainen joka osaa olla yhtä kiero edespäin ja takana päin pettää salaa sellaiset vain pärjää härkien kanssa kiltit tytöt ei pärjää koska herrahärkä tekee niistä huoria mielessään.....
- reiluako
Ihan kuullostaa tutulta, ei sanonut ettei kiinnosta kun rupesin piirittämään, oli mukana jutuissa ja kuvittelin jo että jotain tästä tulee vaikkakin hitaasti, välillä meni pitkiä aikoja ettei kuulunut mitään jne. Nyt ilmeisesti hänellä uusi naisystävä eikä voinut edes vihjata moisesta, näin yllättäin heidät. Nyt olen tietysti sekaisin kun seinäkello, kestihän tämä kissa ja hiiri leikki muutamia kuukausia. Ei tämmöstä täys järkinen kestä.
puhuu omasta puolestaan kirjoitti:
Voi p.... joo härkää ei saa pettää mut sillä saa olla eriikästä joita kiertää,,, Myös sellainen asia herrahärästä se laittaa omaan päähän että kyllä tuo mua pettää.. ei usko vaikka nainen kuinka hyvä uskollinen... selvisi siitä minulle lohduttaa itseään tällä ajatuksella että saa käydä viruttamas iteään sielä sun täälä.... tämä on härän maailma ja vain nainen joka osaa olla yhtä kiero edespäin ja takana päin pettää salaa sellaiset vain pärjää härkien kanssa kiltit tytöt ei pärjää koska herrahärkä tekee niistä huoria mielessään.....
itse henk. kohtaisesti en koskaan ole naisiani pettänyt , enkä petä! seurustelin takavuosina oinaan kanssa yhden vuoden ja tämä nainen oli aivan petturi monta kertaa jäi kiinni pettämisestä ja silti annoin anteeksi , mutta pohja se on kaikkien säkissä... nykyisen kanssa yhteis elo sujuu todella harmonisesti vaikka. hän onkin "yltiö" mustasukkainen...
- näinköhän...
"petin" härkämiehen luottamuksen, poistin koko tyypin puhelinnumeroita myöten mun elämästä, ja jos (toivottavasti ei!) satutaan törmäämään kadulla, katuu että on ikinä edes tutustunut muhun;)! ..Katohan oinaat ei tällasta pelleilyä&kieroilua kattele - sitä saa mitä tilaa --> 1000 x kertaa pahemmin takaisin..>:D
t. Onnellinen Oikku-nainen :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3026907Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151297- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541076Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982