amiraali olut

kaljasieppo

Ostin juuri espoon niittykummun k-marketista korillisen amiraali keppanaa hintaan 15€.
Hintaan sisältyi kori pantit.Kyllä nyt naurattaa :-)

16

5353

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

      no onpa uutta, tuliko se vihdoin sinnekin?

    • kaljasieppo

      Myydäänkö tuota muuallakin samaan rahaan?

      • -d-

        kaikissa cassoissa lähtee hintaan 15e ja risat ILMAN koria ja pantteja. en tiedä mikä on hinta veroalennuksen jälkeen.


    • MAISTUU?

      Miltä tuo Amiraali maistuu? Ainakin tuo Hartwallin erikoisolut (4,3%) on aika paskan makuista. Onko Amiraali lähellä esim. KOFFin makua?

      Meinaan, että kannattaako ostaa heti kori vai yksi pullo maistiaisiksi?

      • amiraali

        Ostin kaksi koria Amiraalia ja kaksi koria Light Beeriä. Kummatkin maksoivat 15 euroa pantteineen. Amiraali on ihan hyvän makuista. 43 s/plo. Ihan kilpailukykyistä keski-euroopan merkkioluiden hintojan kanssa.


      • vetistä
        amiraali kirjoitti:

        Ostin kaksi koria Amiraalia ja kaksi koria Light Beeriä. Kummatkin maksoivat 15 euroa pantteineen. Amiraali on ihan hyvän makuista. 43 s/plo. Ihan kilpailukykyistä keski-euroopan merkkioluiden hintojan kanssa.

        Ihan hyvä että hinnat laski, itsekin hain vähän Amiraalia. Maku ei kyllä päätä huimaa. Ei voi sanoa nautinnoksi, mutta ihan hyvä että myös halpaa olutta tarjolla.

        Tuolla hinnalla saa Virosta hieman paremman makuista oluttakin.


      • amiraali
        vetistä kirjoitti:

        Ihan hyvä että hinnat laski, itsekin hain vähän Amiraalia. Maku ei kyllä päätä huimaa. Ei voi sanoa nautinnoksi, mutta ihan hyvä että myös halpaa olutta tarjolla.

        Tuolla hinnalla saa Virosta hieman paremman makuista oluttakin.

        Itse olen tottunut mietoihin oluisiin. Juon pari pulloa I-olutta päivässä. Tuollainen 4%:n keppana on juuri passeli minulle. A-kaljaan tai vahvempaan III:een tottuneelle se maistuu varmasti vetiseltä.


      • kaljasieppo

        että vetistä on.Kesäoluena menettelee...


      • vetistä
        amiraali kirjoitti:

        Itse olen tottunut mietoihin oluisiin. Juon pari pulloa I-olutta päivässä. Tuollainen 4%:n keppana on juuri passeli minulle. A-kaljaan tai vahvempaan III:een tottuneelle se maistuu varmasti vetiseltä.

        Itse nimenomaan juon paljon KOFFin ykköstä, siinä on makua sopivasti, ei prosenteilla niin väliä. Olvin ykkönenkin kelpaa, mutta KOFF on parempaa. Lapin Kulta on ehkä liian makeaa.

        Mutta tuo Amiraali, se ei vaan maistu. Ja sama vika on Erikoisoluessa. Mielelläni halpaa ostaisin. Mutta ennemmin maksan 50 senttiä pullo KOFFin ykkösestä kuin tarjous Amiraalista.

        No, makunsa kullakin meistä.


      • ......

        Ei maistu amiraali koffilta,muistuttaa lähinnä paskan makua,vetistäkin kaiken lisäksi.


      • Kriitikko

        Mielestäni Amiraalin tuoksussa on hieman samanlainen säväys kuin kotioluessa (ennen kuin se on kypsynyt). Nyt ei ole tarkoitus mitenkään mollata olutta, mutta tuoksu on sellainen keskenkäyneen oloinen.

        Saman tyyppinen tuoksu on joskus muunkin merkkisissä kaljoissa ennen suuria juhlapyhiä. Ilmeisesti käymistä on yritetty nopeuttaa tai sitten kyse on vain oluterien eroissa. (en tiedä miten nykyisin käymisprosessit käytännössä toteutetaan). Samantyyppinen tuoksu oli myös Koffin 3 oluessa, jota ostin hetki sitten Itiksen S-marketista. Lisäksi muistan vuosi sitten pääsiäisenä juoneeni Koffin ja Karhun kolmosolutta jossa oli tavallisuudesta poikkeava tuoksu (kesken käynyt). Tuli kuitenkin juotua saunakaljat ;)

        Muuten mielestäni Amiraali maistuu sellaiselta perusoluelta, ehkä hieman miedompi kuin muut kilpailijat. Tuoksua lukuunottamatta edulliseksi olueksi ok.


    • Amiraalista Koffilta tietoa

      AMIRAALI

      Amiraali tuli vuoden vaihteen jälkeen valtakunnalliseen jakeluun. Vuosina 1970-92 Amiraali kuului tamperelaisen Pyynikin panimon valikoimaan. Nyt kuluneen vuoden ajan tamperelainen Koskipanimo Oy on valmistanut lisenssillä Amiraali-olutta. Tammikuusta 2004 Amiraali siirtyy takaisin Oy Sinebrychoff Ab:n olutvalikoimaan ja saatavissa päivittäistavaravalikoimissa 4,3 til-% vahvuisena.

      Koskipanimon panimomestari Sam Viitaniemi on tyytyväinen kuluneen vuoden yhteistyöhön Oy Sinebrychoff Ab:n kanssa ja toteaa, että Amiraalin on purjehtinut Tampereen alueella hyvässä myötätuulessa ja nyt aika jatkaa matkaa eteenpäin.

      Amiraali-olutta pannaan Sinebrychoffilla alkuperäistä reseptiä kunnioittaen ja tuloksena on nautittavanmakuinen Amiraali-olut, joka kohta on kaikkien suomalaisten ulottuvilla.
      Hinnoittelusta päättää viime kädessä kauppa itse. Amiraalia saa ainoastaan yksittäispulloina korissa ja 4,3% alkoholivahvuisena mikä mahdollistaa pienen kustannussäästön.


      Ystävällisin terveisin

      Oy Sinebrychoff Ab
      Kuluttajapalvelu
      Puh. 0800 0 4040 (ark 11-15)
      [email protected]

      • 20 vuotta kaljanjuontia

        Täytyy sanoa, että huonompaa olutta en ikinä ole juonut.


      • kaljamaha
        20 vuotta kaljanjuontia kirjoitti:

        Täytyy sanoa, että huonompaa olutta en ikinä ole juonut.

        kyllä aika pahaa oli!


    • 1ooooooooooooooooooo

      Saako Amiraalia vielä jostain, kun toi viimeinen viesti on on jo kohta 10 vuoden takaa

      • Onneksi ei saa

        Siirry ulkolaisiin niin et tuki suoniasi tärkkelyssotkulla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      30
      5659
    2. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      309
      3834
    3. TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun

      Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.
      Maailman menoa
      37
      2966
    4. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      37
      2919
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle

      Nyt tällä hetkellä?
      Ikävä
      164
      2404
    6. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2066
    7. Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron

      Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun
      Maailman menoa
      122
      1950
    8. Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."

      Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1624
    9. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      5
      1576
    10. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1549
    Aihe