silloin kaikki oli parempaa,,,,,,,,,,,,,,,,, puoli-karkeat vähnäjauhotkin olivat karkeimpia ---kuin nyt !
MINULLA ON IKÄVÄ 50-LUVULLE
18
395
Vastaukset
- samat sanat ,
mäkin tykkäsin 50 - luvusta :)
- aimon virsi
,,,,,,,, onnellista lasta--------alla aurinkon !
- jep...
....olet syntynyt -50....elämä on ihmisen parasta aikaa:)....
- 60-luvulle
tekisin kaikki asiat toisin ja musiikkikin oli silloin parempaa.
- mäntysuopa loppu, kulta
...Oli ennen kunnollista. Nyt sen laimennettu, eikä matotkaan lähde enää puhtaiksi niinkuin ennen. Saippuapitoisuutta kun on laskettu-sen valkoisen pullon.
Näin meitä tyhmiä jymäytetään.Jaa , että yhtä tehokasta kuin ennen? Hah- minäkö en muka tietäisi.Ikävä rehellisyyttä!
- silloin olin nuori...
Kaunis olen vieläkin.
- Aimon Virsi
Ukot olliit ukkoi ,,eikä ko nyt....käveleviä finnikokoelmia ja kaappihomoja--luusereita ja työtä vieroksuvia pummeja !
Naiset kauniita aikaan saavia okeita emäntiä,,,nyt talot on ,ilman aitan polulla astelevia akkoja kuin hevonen --ilma kivirekee,,,,,,,,,
Ois paljo muutakii eroo ,,mut kirjoitelkaa ja muistelkaa ,,muutkii aikalaiset---
( kaihon kyynell vierähtää --aika / ajoin pyöreille poskipäilleni ! - lähtölaukka
Aimon Virsi kirjoitti:
Ukot olliit ukkoi ,,eikä ko nyt....käveleviä finnikokoelmia ja kaappihomoja--luusereita ja työtä vieroksuvia pummeja !
Naiset kauniita aikaan saavia okeita emäntiä,,,nyt talot on ,ilman aitan polulla astelevia akkoja kuin hevonen --ilma kivirekee,,,,,,,,,
Ois paljo muutakii eroo ,,mut kirjoitelkaa ja muistelkaa ,,muutkii aikalaiset---
( kaihon kyynell vierähtää --aika / ajoin pyöreille poskipäilleni !Masa rahansa myö luultii että niillähän saa mitä tahansa..??
Mutt yö Nyyhaawenin ,,,sen kertoi kuitenkin:
Ei nuoruuttaan voi elää ----uudelleen !
_Oiva Piirakainen_
elämää & erotiikkaa
-leikkaa talteen-
- väärällä palstalla
hienoa lausuntaa ja sielujen sinfoniaa hänellä, se silti myönnettäköön.
Väärä palsta kuitenkin hänellä, ei se muuksi hienolla runolausunnalla muutu. Mielenkiintoinen varmasti se palsta, mihin nämä jutut kuuluu. Mutta Ei se ole tämä palsta.- joka palstalla
perunapalstalta --- herne sellaiseen ,kunhan ei vai lipsahda herne nenään ?
- ok eli aimo
joka palstalla kirjoitti:
perunapalstalta --- herne sellaiseen ,kunhan ei vai lipsahda herne nenään ?
aimo ok .
- Aimon ikävää
ok eli aimo kirjoitti:
aimo ok .
ja Ainon ikävää ja sitten voi olla aivan YLEISESTI IKÄVÄÄ joka taas matkaan saattaa ikäviä viestejä---kuten tämän ! --joillekkin ? ?
- IKÄVÄÄ
johon sisältyy tympeyttä itseensä ja muihin ???
- ikvä kipunoi
ja syvältä------------ haluan nuoruuteni takaisin !
Kuka sen vei ? - tämä nykyaika-----
ikvä kipunoi kirjoitti:
ja syvältä------------ haluan nuoruuteni takaisin !
Kuka sen vei ?ON HANURISTA ja niin syvältä ,että ei edes keskiyön-aurinko luo sinne säteitään !
- 70-luvun
lopulle. Olisipa se aika vielä..
- oli aidointa
SUOMEA--------- siitä on tultu tähän ikävään ja katkeruutta täynnä olevaan helvetilliseen nyky-Suomeen !
- 2000 -luku
oli aidointa kirjoitti:
SUOMEA--------- siitä on tultu tähän ikävään ja katkeruutta täynnä olevaan helvetilliseen nyky-Suomeen !
on petturiden vuosituhat !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2593161Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.691221- 661153
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180938Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47856- 47799
- 60789
- 40691
- 45682
- 39658