oxamin+alkoholi

lootus

Otin n.klo 15 30mg oxaminia.
Voinko ottaa klo.21 alkoholia?

toisaalta samapa se vaikka henki menis..tai vaikka heti ne viinat joisin....kuhan kyselen..

27

10371

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...........

      Voit ottaa huoletta... Mielialalääkkeet käyvät alkoholin kanssa. Jos eivät kävisi, niin suomalaiset tuntien lääkärit varoittelisivat kovempaan ääneen haittavaikutuksista.

      • aliasnro1

        Oksatsepaami ja on bentso.
        Ap:lle tiedoksi että kannattaisi hieman varoa.
        Ota vaikka huomenna alkoholia.


      • 30mg
        aliasnro1 kirjoitti:

        Oksatsepaami ja on bentso.
        Ap:lle tiedoksi että kannattaisi hieman varoa.
        Ota vaikka huomenna alkoholia.

        oksimoksi ei tee mitään muuta kuin SAATTAA vähän väsyttää. Anna palaa Frank.


      • aa.a..

        Oxamin on rauhoittava lääke, joka todellakin tappaa yhdistettynä alkoholin kanssa! Tuskin tuosta silti haittaa on, jos klo 15 on ottanut 30 mg ja klo 21 nauttii alkoholia. Voi siin vähän huomata jotain vaikutusta.. Mutta se on niin yksilöllistä, mikä määrä bentoa alkoholia on kenellekin vaarallista.


      • riuttala76
        aa.a.. kirjoitti:

        Oxamin on rauhoittava lääke, joka todellakin tappaa yhdistettynä alkoholin kanssa! Tuskin tuosta silti haittaa on, jos klo 15 on ottanut 30 mg ja klo 21 nauttii alkoholia. Voi siin vähän huomata jotain vaikutusta.. Mutta se on niin yksilöllistä, mikä määrä bentoa alkoholia on kenellekin vaarallista.

        Hah! Vai pikkuannos bentsoja alkoholin kans veisi hengen. Mä oon elämäni aikana vetänyt isoja määriä erilaisia bentsoja viinan kanssa sekaisin, kuten myös nukahduslääkkeitä, ainoa oire ollut hieman huono muisti. Eikä mun alkoholinkulutukseni todellakaan ole pientä silloin kun rahaa on juoda. Yhteen aikaan tapanani oli aina hakea aamulla alkosta 3 kpl 7desin viskipulloja, sit aloin pelata live-shakkia ja pelasin niin pitkään et joko oli viskit loppuneet tai sit näkö reistaili sen verran että en enää tietokoneen näytöltä löytänyt hiiren osoitinta. Mut se kyl täytyy sanoa et psykoosilääke Zyprexan kans en tykkää leikkiä yliannostuksilla. Siitä tulee pirun huonot olot. Antabus taas on ihan vitsi, sen ainoa vaikutus ryyppäämiseeni on ollut et naama on hieman alkanut punottamaan.


      • Anonyymi

        Lääkkeitä ja alkoholia ei käytetä samaan aikaan koskaan.
        Erityisesti mieliala lääkkeet ja alkoholi eivät sovellu yhteinen, koska molemmat vaikuttavat samaan osaan aivoissa ja sitten voi saada sekavuuden ihmisessä. Sen pitäisi swisha tuote selostuksessa


      • Anonyymi
        aa.a.. kirjoitti:

        Oxamin on rauhoittava lääke, joka todellakin tappaa yhdistettynä alkoholin kanssa! Tuskin tuosta silti haittaa on, jos klo 15 on ottanut 30 mg ja klo 21 nauttii alkoholia. Voi siin vähän huomata jotain vaikutusta.. Mutta se on niin yksilöllistä, mikä määrä bentoa alkoholia on kenellekin vaarallista.

        Keuhkot voi lamaantua nukkuessa sekoituksista lääkkeiden ja alkoholin kanssa
        Tulee kivuton kuolema kun vaan nukkuu pois
        En usko että skinkan kehosi on mitenkään erikoinen sisäelimet toimii samalla tavalla kaikilla.


    • ofolfkoplhöp

      nuori ja melkein alipainoinen tyttö voi huoletta käyttää Oxaminia ja alkoholia.

      • Emma_85

        Otin tuossa ennen joulua 4 Oxaminia ja sitä ennen olin juonut 21 annosta alkoholia. Ihme etten ole kuollut. Silloinen poikaystäväni soitti poliisin mun luokse ja mun vanhemmat... Ja kun ne vanhukset kävivät mun luona, niin en muista siitä mitään... Kiitos Oxaminin. Olin kuulemma ollut hereillä (ainakin melkein), mutta kuitenkin ihan jossain muualla. En suosittele alkoholin ja Oxaminin yhdistelmää.


      • Anonyymi

        Niin että menehtyy siihen meinaatko?


    • ..,,..,,....,,,,

      vain jos juotattaa. Palstoilla tällaisten asioiden kysely vain kertoo, että olet alkoholista riippuvainen ja ilmeisesti olet riippuvainen lääkkeestäkin. Alko ja lääke molemmat ovat vaarallisia, vaikka ottaisit ne erikseen.

    • jaag

      Yksi efexor aamulla, ja illalla jaksaakin sitten bilettää vaikka kuuteen.
      Käytän lääkettä kuureittain, joten niitä jää yli.
      Arki menettelee melankoliassa, mutta välillä sitä haluaa itsestään enenmän irti enenmän.

      Itsehillintä on aina pysynyt mukana, vaikka siitä jossain hiukan varoitellaan.

    • kokemusta on

      välitä itsestäsi sen verran,ettet sekoita lääkkeitä ja viinaa.oxamin on keskushermostoon vaikuttava aine, samoin kuin alkoholi.eikä missään tapauksessa sovi yhtäaikaa käytettäväksi.seurauksena voit menettää täysin kontrollin tai lamaantua.

      • kokemusta on

        Ei oxamiini eikä mitään muitakaan rauhoittavia lääkkeitä alkoholin kanssa.. itse tein sen virheen loppu illasta ei muisti kuvaa muuta kun kaveri kerto että olin ihan hulluja puhunut ja käytös oli ollut todella agressiivista! EN SUOSITTELE!!! ÄLÄ KOKEILE!! Ei tänäkään päivänä mitään muistikuvaa mistään! Älä ole tyhmä...


      • tilastoja
        kokemusta on kirjoitti:

        Ei oxamiini eikä mitään muitakaan rauhoittavia lääkkeitä alkoholin kanssa.. itse tein sen virheen loppu illasta ei muisti kuvaa muuta kun kaveri kerto että olin ihan hulluja puhunut ja käytös oli ollut todella agressiivista! EN SUOSITTELE!!! ÄLÄ KOKEILE!! Ei tänäkään päivänä mitään muistikuvaa mistään! Älä ole tyhmä...

        Totta, ei kannata kokeilla jos on yhtään taipumusta agressiivisuuteen. Monet tapot tapahtuvat juuri alkoholin ja lääkkeiden vaikutuksenalaisena; olisiko kiva herätä aamulla ja huomata, että lattialla makaa kuollut ihminen ja ei ole mitään muistikuvaa edellisestä illasta?

        Lääkkeiden ja alkoholin vaikutuksen alaisena ei ole enää oma itsensä, silloin ei järki pelaa. Ihan oikeasti. Silloin voi käydä mitä vain, voit vaikka herätä rappukäytävästä alasti.


      • Anonyymi
        kokemusta on kirjoitti:

        Ei oxamiini eikä mitään muitakaan rauhoittavia lääkkeitä alkoholin kanssa.. itse tein sen virheen loppu illasta ei muisti kuvaa muuta kun kaveri kerto että olin ihan hulluja puhunut ja käytös oli ollut todella agressiivista! EN SUOSITTELE!!! ÄLÄ KOKEILE!! Ei tänäkään päivänä mitään muistikuvaa mistään! Älä ole tyhmä...

        Ihme ettet kuollut siihen, monella halvaantuu keuhkot näistä sekoituksista ja julevangeliet humalaisen unessa


    • Nimetön87

      Jos ottaa monta oxaminia 15mg ja alkoholia samaan aikaan niin voiko kuolla? Vai mitä tapahtuu? Ja kuin nopeasti se vaikuttaa?

      • eikannata

        Muistin menetystä, hengityslamaa, tajunnan häiriötä, sydänoireita


      • fghssatrhrastha

        Otin viime sunnuntaina 27x15mg alkoholin kera ja pari muuta lääkettä sekaan. Tunnin päästä tajut lähti tai muitot katosivat. Aamulla heräsin normaalisti, tuli vain hieman tokkurainen olo. En suosittele.


      • Anonyymi

        Voi kuolla koska nämä aineet vaikuttavat samaan osaan aivoissa ja voivat lamaannuttaa keuhkot kun nukkuu ja ihminen ei elä jos keuhkot lamaantuu vaan nukahtaa ikuiseen uneen kun aivot ei anna käskyä että pitää hengittääkkin .


      • Anonyymi
        fghssatrhrastha kirjoitti:

        Otin viime sunnuntaina 27x15mg alkoholin kera ja pari muuta lääkettä sekaan. Tunnin päästä tajut lähti tai muitot katosivat. Aamulla heräsin normaalisti, tuli vain hieman tokkurainen olo. En suosittele.

        Ihme että Heräsit


    • Vanhempi ihminen

      On mikä on?

      Onko pillerit, viina vai mikä ongelmana?

      Onko hoitosuhdetta.. tai kai on pakko olla jos olet bentsoja laillisesti saanut...

    • Vittuttaaaaa

      Näköjään ei oo mikä ratkaisu.

    • Vallillan_epäonninen

      Otin tuossa tänään 7 nappia ja 12 kaljaa päälle no täällä vielä, harmi täytyy tuplaa annos vaikka lisäksi vielä yhtä muuta nappia. Selkeästi voit ottaa ei ainakaan täällä sekoittanut pakkaa. Kokemusta kyllä löytyy sekakäytöstä. Pettymys. Kysymykseen vastaten oxamin ja alkoholi ei toimi yhdessä, toki toisilla voi toimia, Huomenna sit kokeilee rajan yli josko toimisi.

      • Hyi.hitto

        Sinusta, p*skasta, ei yhteiskunta pääse ikinä eroon.
        Ei ennen kuin älyät ostaa köyttä.
        Silloinkin tietysti oksa katkeaa tai joku tolvana viime hetkellä katkoo köyden.
        Luullen tekevänsä suurenkin palveluksen.


      • Anonyymi

        Mä aattelin että otan oxaminia kuten nytkin kuukausia ottanut ja silti juon juhannuksena kaljaa varten 12 purkkia. Aamulla 15mg ja klo 16:00 15mg plus yöksi 15mg.

        En kyllä lähde testamenttia samalla skriivaa kun eihän näin pienillä määrillä voi olla mitään vakavampaa sivuvaikutusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä aattelin että otan oxaminia kuten nytkin kuukausia ottanut ja silti juon juhannuksena kaljaa varten 12 purkkia. Aamulla 15mg ja klo 16:00 15mg plus yöksi 15mg.

        En kyllä lähde testamenttia samalla skriivaa kun eihän näin pienillä määrillä voi olla mitään vakavampaa sivuvaikutusta

        Ei mitään järkeä. Jengi vielä luulee että tuollainen olisi ihan ok käytöstä. Kyllä tuossa on oxaminia niin paljon veressä että riski on suuri kelle vaan


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      100
      7130
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      30
      2751
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      34
      2336
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      95
      2024
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      14
      1727
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      9
      1525
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1397
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1361
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1314
    10. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      33
      1309
    Aihe