Kuinka moni on saanut aiheettomia maksuketuksia yms plustv palvelusta?
saatiin ensimmäinen lasku jossa, ei oltu huomioitu heidän avaus tarjouksiansa? otimme yhteyttä ja saatiin uusi summa ja asian piti olla ok.
Nyt tuli uusi lasku/maksukehoitus, jossa karhuttiin tuon edellisen laskun summan erotusta.
onkos jollekin muulle käynyt vastaavaa?
plustv laskutus?
26
2254
Vastaukset
- Urhoplus
Joskus aikoinaan sanoin PLUSTV sopimuksen irti nimenomaan heidän laskutus sekoilujensa vuoksi.
Nyt otettiin tollanen soppari taas ja ensimmäinen lasku tuli 5.10 (päivätty 23.9!) ja aikaisemmasta oppineena tarkistin laskun huolella... Onneksi , Urho Tv 9,95/kpl (piti olla 5,00) ja korttimaksuja 3 x2,90 vaikka piti olla vain 1x 2,90
Soitin laskutuksen aspaan, "poika" siellä ei EDES pahoitellut vahinkoa, kertoi vaan uuden summan.
Hän vain totesi "näitä sattuu aina välillä"
Odotellaan nyt sitten josko alkavat karhuamaan tuota "puuttuvaa" 15,70€ ;) - Entinen asiakas
Minullakin viimeisissä laskuissa paljon epäselvyyksiä. Laskuttivat elokuun kahteen otteeseen, soiton jälkeen korjasivat virheen seuraavaan laskuun. Mutta taas uusimmassa laskussa velotettiin taas syyskuun maksut pariin kertaan ja soitto asikaspalveluun,missä ensimmäisellä kerralla neitokainen ei viitsinyt edes tutkia asiaa ja kertoi asian olevan niinkun laskussa on. Toinen soitto ja oli eri palvelija joka tutki vanhat laskut ja pahoitteli sattunutta virhettä.
- hirnjump
jatkuvan vuodesta toiseen sama homma, tuli joskus aiheeton 45 euron lasku jota en maksanut, näkyi jonkun aikaa plustv:n omilla sivuilla laskuna kunnes poistui, heräsi epäily että lähettävät tarkoituksella kun monet maksavat sen enempää pohtimatta.
- Ex asiakas
Kaikki eivät valitettavasti ole aivan yhtä tarkkoja. Aina löytyy niitäkin tapauksia joissa asiakas maksaa laskun ihan vahingossa. Joku voi ajatella, ettei näin pienistä reklamointi maksa vaivaa. Varsinkin jos reklamointi torjutaan asiakaspalvelussa. Valitettavasti tämä tarkoittaa samalla sitä että sattuneet erehdykset yllättäin parantavat tulosta. Näin ollen yrityksellä ei välttämättä ole riittävää motiivia puuttua ongelmiin virhealttiuden takana.
Itselläni ongelma tuli eteen kun erehdyin ostamaan ja maksamaan kahden kuukauden paketista. Selityksiä ja ehdotuksia siitä että maksaisin toisesta kuukaudesta 19.90 on kyllä tullut, mutta ei sitä jo myytyä kahta kuukautta. Heillä kun oli kortti mennyt väärään kuoreen ja tämän lisäksi "kaksi kuukautta yhden hinnalla, ei aloitusmaksua ei määräaikaista sitoutumista" on heillä alunperinkin tarkoittanut sitä että ensimmäinen kuukausi maksetaan kauppaan ja toinen kuukausi suoraan plustV:lle. Että silleen.
Tietääkö kukaan miten heidän niin kutsuttu asiakaspalvelu on järjestetty? Ei kai hommaa ole jätetty johonkin telemarkkinointifirman hoidettavaksi? - kanavanvaihtaja
Ex asiakas kirjoitti:
Kaikki eivät valitettavasti ole aivan yhtä tarkkoja. Aina löytyy niitäkin tapauksia joissa asiakas maksaa laskun ihan vahingossa. Joku voi ajatella, ettei näin pienistä reklamointi maksa vaivaa. Varsinkin jos reklamointi torjutaan asiakaspalvelussa. Valitettavasti tämä tarkoittaa samalla sitä että sattuneet erehdykset yllättäin parantavat tulosta. Näin ollen yrityksellä ei välttämättä ole riittävää motiivia puuttua ongelmiin virhealttiuden takana.
Itselläni ongelma tuli eteen kun erehdyin ostamaan ja maksamaan kahden kuukauden paketista. Selityksiä ja ehdotuksia siitä että maksaisin toisesta kuukaudesta 19.90 on kyllä tullut, mutta ei sitä jo myytyä kahta kuukautta. Heillä kun oli kortti mennyt väärään kuoreen ja tämän lisäksi "kaksi kuukautta yhden hinnalla, ei aloitusmaksua ei määräaikaista sitoutumista" on heillä alunperinkin tarkoittanut sitä että ensimmäinen kuukausi maksetaan kauppaan ja toinen kuukausi suoraan plustV:lle. Että silleen.
Tietääkö kukaan miten heidän niin kutsuttu asiakaspalvelu on järjestetty? Ei kai hommaa ole jätetty johonkin telemarkkinointifirman hoidettavaksi?Plustv kusettaa asiakasta. Otimme plustv peketin tammikuuussa 2008 lokakuussa 2008 muutimme kanava sisältöä heidän netti sivuilla kun mainostivat sitä, "helposti vaikka uudet kanavat joka kuukausi" Totuus paljastui tänään kun ihmettelin niitä laskuja joita tuli koko ajan, olimme maksaneet KAHDESTA PAKETISTA lokakuusta 2008 lähtien, vaikka piti vain muuttaa kanava sisätlöä. Eli niiden virheestä, netti sivuilla kun vaihtaa kanava paketin sisältöä, ei muuttunutkaan alkuperäisen asiakasnumeron kanva siätlö vaan huomaamattani tekivät uuden asiakasnumeron ja laskuttivat kahta. Eivärkä halunneet korjata koko asiaa vaan asiakaspalvelu ilmoitti kylmästi OMA MOKA miksette katsoneet siaks numero ja tehneet reklamaatiota kahden viikon sisällä. Vien tämän asian kuluttaja asiamiehelle ja tarvittaesa rosikseen. Kuinkahan moni on samssa tilanteessa huomaamttaan.
- The_Mika
kanavanvaihtaja kirjoitti:
Plustv kusettaa asiakasta. Otimme plustv peketin tammikuuussa 2008 lokakuussa 2008 muutimme kanava sisältöä heidän netti sivuilla kun mainostivat sitä, "helposti vaikka uudet kanavat joka kuukausi" Totuus paljastui tänään kun ihmettelin niitä laskuja joita tuli koko ajan, olimme maksaneet KAHDESTA PAKETISTA lokakuusta 2008 lähtien, vaikka piti vain muuttaa kanava sisätlöä. Eli niiden virheestä, netti sivuilla kun vaihtaa kanava paketin sisältöä, ei muuttunutkaan alkuperäisen asiakasnumeron kanva siätlö vaan huomaamattani tekivät uuden asiakasnumeron ja laskuttivat kahta. Eivärkä halunneet korjata koko asiaa vaan asiakaspalvelu ilmoitti kylmästi OMA MOKA miksette katsoneet siaks numero ja tehneet reklamaatiota kahden viikon sisällä. Vien tämän asian kuluttaja asiamiehelle ja tarvittaesa rosikseen. Kuinkahan moni on samssa tilanteessa huomaamttaan.
Ihan sama juttu myös mulla, erittäin härskiä toimintaa
- vääryyttä
kanavanvaihtaja kirjoitti:
Plustv kusettaa asiakasta. Otimme plustv peketin tammikuuussa 2008 lokakuussa 2008 muutimme kanava sisältöä heidän netti sivuilla kun mainostivat sitä, "helposti vaikka uudet kanavat joka kuukausi" Totuus paljastui tänään kun ihmettelin niitä laskuja joita tuli koko ajan, olimme maksaneet KAHDESTA PAKETISTA lokakuusta 2008 lähtien, vaikka piti vain muuttaa kanava sisätlöä. Eli niiden virheestä, netti sivuilla kun vaihtaa kanava paketin sisältöä, ei muuttunutkaan alkuperäisen asiakasnumeron kanva siätlö vaan huomaamattani tekivät uuden asiakasnumeron ja laskuttivat kahta. Eivärkä halunneet korjata koko asiaa vaan asiakaspalvelu ilmoitti kylmästi OMA MOKA miksette katsoneet siaks numero ja tehneet reklamaatiota kahden viikon sisällä. Vien tämän asian kuluttaja asiamiehelle ja tarvittaesa rosikseen. Kuinkahan moni on samssa tilanteessa huomaamttaan.
Jake tässä hei . Sanoin plus tv kanavat irti helmikuun lopussa ja laskua tuli huhtikuun loppuun asti 62.10 € Otin yhteyttä kuluttaja asiamieheen joka sovitteli asiaa ja totesi lopulta että voi voi.. maksoin laskun samantien . Mutta pikkasen keittään tällä hetkellä. Onkohan muilla samanlaisia kokemuksia. Laitetaan boikottiin koko kanavat. Kun löydämme muita jotka ovat kokeneet vääryyttä saadaan vaikka konkurssiin koko pulju.
- Nollåtta
onko joku saanut joulukuun laskua? itselle ei ole tullut eikä näy omassa plustv:ssäkään.
pitää kai kohta maksaa marraskuun viitenumerolla toiseen kertaan. vituttaa kun lähettävät sitten taas kilon laskuja yhdellä kertaa.- plussaton
Ei ole joulukuun laskua näkynyt.
Tammikuun laskussa olikin sitten joulu/tammikuun lasku maksumuistutuksella höystettynä.
Pitäköön tunkkinsa sillä edellisen sopimuksen loputtua tarjosivat jatkoa vanhalle jonka tarjouksen hyväksyin aikaa sitten.
Lähettivätkin uuden kortin/sopimuksen ja laskun kummastakin eri sopimuksesta/kortista!?
Ongelma korjaantui muutamaa puhelua myöhemmin mutta asiakaspalveluun jätetyn asiallisen palautteen jälkeen soittivat juuri kun olin ulkona käymassä, joten jättivät soittopyynnön kodinvastaajaan (salattuun numeroon jota en heille ollut antanut mutta kännykännumeron kylläkin) jos voisin "vaivautua" soittamaan heille...?
Enpä jaksanut, kunnes tuli tammikuun lasku ja entinen asiakas. - Nollåtta
plussaton kirjoitti:
Ei ole joulukuun laskua näkynyt.
Tammikuun laskussa olikin sitten joulu/tammikuun lasku maksumuistutuksella höystettynä.
Pitäköön tunkkinsa sillä edellisen sopimuksen loputtua tarjosivat jatkoa vanhalle jonka tarjouksen hyväksyin aikaa sitten.
Lähettivätkin uuden kortin/sopimuksen ja laskun kummastakin eri sopimuksesta/kortista!?
Ongelma korjaantui muutamaa puhelua myöhemmin mutta asiakaspalveluun jätetyn asiallisen palautteen jälkeen soittivat juuri kun olin ulkona käymassä, joten jättivät soittopyynnön kodinvastaajaan (salattuun numeroon jota en heille ollut antanut mutta kännykännumeron kylläkin) jos voisin "vaivautua" soittamaan heille...?
Enpä jaksanut, kunnes tuli tammikuun lasku ja entinen asiakas.Mulle ei vieläkään ole tullut joulukuun laskua. Tammikuun lasku tuli ja siinä oli se normaali hinta ilman muita kuluja.
Mutta mieleen on kyllä tullut että kun löytäisi Ruotsista tarpeeksi luotettavan tyypin niin lähettäisi sille rahat ja se tekisi satelliitti-kanavista sopimuksen. Ja sitten maksaisi sen laskun joka kuukausi tän tyypin tilille vähän kuluista.
Saisi tällä tavalla enemmän kanavia, parempia kanavia ja ennen kaikkea toimivalla laskutuksella. Nollåtta kirjoitti:
Mulle ei vieläkään ole tullut joulukuun laskua. Tammikuun lasku tuli ja siinä oli se normaali hinta ilman muita kuluja.
Mutta mieleen on kyllä tullut että kun löytäisi Ruotsista tarpeeksi luotettavan tyypin niin lähettäisi sille rahat ja se tekisi satelliitti-kanavista sopimuksen. Ja sitten maksaisi sen laskun joka kuukausi tän tyypin tilille vähän kuluista.
Saisi tällä tavalla enemmän kanavia, parempia kanavia ja ennen kaikkea toimivalla laskutuksella.jälkeen tullut laskua, ei kyllä näy kanavatkaan. Pari kertaa on asia puhelimessa hoidettu, tulee lasku, jonka maksan, sitten ei taas kuulu laskua ja kortti suljetaan "maksamattomien laskujen takia". Se on loppu nyt!
- dodiih!
ThreeMice kirjoitti:
jälkeen tullut laskua, ei kyllä näy kanavatkaan. Pari kertaa on asia puhelimessa hoidettu, tulee lasku, jonka maksan, sitten ei taas kuulu laskua ja kortti suljetaan "maksamattomien laskujen takia". Se on loppu nyt!
Mulla ollu kaksi kertaa parin kuukauden ilmaset kanavat syystä tai toiseta.Molemmilla kerroilla oon ilmoittanu hyvissä ajoin etten jatka eli en siis halua laskuja.Molemmilla kerroilla on lasku tullu! Asiallisesti on laskut peruttu,mut kyllä hermostuttaa käydä soittelemaan kun se tosiaan kävi toisenkin kerran sama juttu ja niiden syystä!Heti tuli mieleen ,et oisko tahallista...
- opa64
dodiih! kirjoitti:
Mulla ollu kaksi kertaa parin kuukauden ilmaset kanavat syystä tai toiseta.Molemmilla kerroilla oon ilmoittanu hyvissä ajoin etten jatka eli en siis halua laskuja.Molemmilla kerroilla on lasku tullu! Asiallisesti on laskut peruttu,mut kyllä hermostuttaa käydä soittelemaan kun se tosiaan kävi toisenkin kerran sama juttu ja niiden syystä!Heti tuli mieleen ,et oisko tahallista...
Ei koskaan ongelmia laskutuksessa, aina toiminut erittäin hyvin.
- vituttaa ja paljon
opa64 kirjoitti:
Ei koskaan ongelmia laskutuksessa, aina toiminut erittäin hyvin.
Plustv toimii niin kun pitääkin vika tässä asiassa löytyy tradimus excellentistä joka hoitaa plustv.n asiakaspalvelun tai siis pitäisi hoitaa.
Asiakaspalvelu ei toimi vaan henkilöt toimivat yksinäisesti, törkeästi oman tahdon ja mielivallan mukaan.
plustv.lle pitäisi saada tiedoksi että tradimus excellentin ihmiset pilaavat plustv.n maineen oman edun ja kannatavuuden saavuttamiseski.
mikään plustv.lle tehty reklamaatio / palaute ei mene plustv.lle asti.
- Esmeralda83
Voi jeesus teitä idiootteja. Laskutusohjelma muodostaa laskut. Laskutusohjelma on tietokoneohjelma. Shokkiuutinen: TIETOKONEET TEKEE VIRHEITÄ!!:o Mikä ihme siinä on että ihmiset luulee että yhtiöt huijaa asiakkaita laskuttamalla ylimääräistä? Olen ollut monen yhtiön laskutuksessa töissä ja joka paikassa näihin idiootteihin törmää. Huoh.
- Whitbney
Itse olen irtisanonut osan PlusTV-kanavapaketista jo ajat sitten määräajan tullessa täyteen 6kk ja yksi kanava jatkuisi sen 12 kk. jonka jälkeen pitäisi loppua..Siis irtisanomiset on jo tehty ajat sitten s-postilla
Noh laskussa oli edelleen nuo irtisanotut kanavat ja maksoin laskun katsomatta sisältöä ja nyt asiakaspalveluun yhteyksiä a.s.a.p. - ............
Whitbney kirjoitti:
Itse olen irtisanonut osan PlusTV-kanavapaketista jo ajat sitten määräajan tullessa täyteen 6kk ja yksi kanava jatkuisi sen 12 kk. jonka jälkeen pitäisi loppua..Siis irtisanomiset on jo tehty ajat sitten s-postilla
Noh laskussa oli edelleen nuo irtisanotut kanavat ja maksoin laskun katsomatta sisältöä ja nyt asiakaspalveluun yhteyksiä a.s.a.p.voi irtisanoa paketin niin että jäisi vain yksi kanava joka jatkuisi??? Ei ole Plustv:llä mitään yhden kanavan paketteja eikä "irtokanavia".
- T1etäjä
............ kirjoitti:
voi irtisanoa paketin niin että jäisi vain yksi kanava joka jatkuisi??? Ei ole Plustv:llä mitään yhden kanavan paketteja eikä "irtokanavia".
Urho on irtokanava..
- yx
typärät plus tv mainokset.ööök
- Ehdottelija123
Tallentakaa ne puhelunne Asiakaspalvelun kanssa jos on epäselvyyksiä. Näin pystytte todentamaan käydyn keskustelun, mikäli tarvetta ilmenee. Samoin toimivat mm. puhelinmyynnissä kun asiakas tilaa tuotteen.
- PlussatonTV ikuisest
PlusTV:n kanssa jatkuvasti ongelmissa! Irtisanoin sopimuksen jonka jälkeen minulle tarjottiin jatkoa edullisemmin. Kieltäydyin tarjouksesta kohteliaasti jonka jälkeen asiakaspalvelija oli perunut irtisanomiseni ja lähettivät minulle uuden laskun. Nyt väittävät että eivät ole saaneet irtisanomista eivätkä ole tarjonneet jatkoa vaikka minulla on puheluerittely jossa heidän soittonsa näkyy. Todella ala-arvoista toimintaa. VAROKAA hyvät ihmiset tätä yritystä!!
- urpo_
Taitaa siellä olla vähän hektiset ajat kun ihmiset vaihtavat TV Viihteeltä Canalille ja huomaavat ettei Plussaa enää tarvitakaan.
- ei ikinä enää plustv
Itse sanoin korttini irti 2007 ja nyt sain reilun 1000e laskun plustv,ltä. Ainuttakaan laskua ei ole tullut ja nyt tuli tämä takautuvasti 5 vuoden ajalta....;)
- anniqa123
PlusTv on kyllä aivan perseestä! Meillä ei ole ollut auki tämä kanavapaketti kuin muutaman kuukauden ja nyt jo tullu kolme turhaa maksumuistutusta ja 70-euron sulkumaksu koska "emme ole maksaneet laskuja", mikä ei todellakaan pidä paikkaansa. Jatkuvasti saa soitella asiakaspalveluun ja selvitellä asioita, kaikilla asiakaspalvelijoilla eri tietoa asioistamme ja nyt viimeisin piste i:n päälle on se, että olemme maksaneet yhden maksumuistutuksen vahingossa, jota ei olisi pitänyt maksaa, mutta plustv väittää nyt, ettemme ole maksaneet mitään turhaan!! Hermot ässä menee, en suosittele kenellekään! Huijarifirma!
- i-player
miksi maksaa surkeasta vormulakanavasta 20 eur kuussa kun netistä voi seurata laadukkaampaa lähetystä ilmaiseksi
- MITÄ TEHDÄ
PLUSTV LASKUTUS TÄYSIN PERSEESTÄ, LASKUT TULEE MITEN SATTUU
MAKSUAIKAA 2- 6 PÄIVÄÄ. ASIASTA REKLAMOITU EI PARANNUSTA.
LASKUT TULEE YHÄ MITEN SATTUU, LASKUN PÄIVÄMÄÄRÄ 02.11 ERÄ
PÄIVÄ 15.11 LASKU TULI 11.11, JOSKUS 2KK LASKUT KERRALLA
EI PARANNUSTA , ETTÄ TÄMMÖSTÄ PLUSTV TOUHUA.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1193106
- 1162411
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin262206Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee231996Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41995Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2411974Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen1001616Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1051404- 731237
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1351126