4.10. laitoin OP:n korkeakorkoiselle (kiinteä korko) 20 000 €. Olin edellisiltana kuullut, että korko laskee. Niinpä aamulla ennen klo 8 laitoin rahat tilille ja korko oli vielä peräti 5,9%. Katsokaapas mitä sen jälkeen tapahtui:
http://www.kauppalehti.fi/5/i/porssi/korot/korko.jsp?intid=KOR_EUR03M&days=365&x=18&y=13
Hehee! :D Eihän toi ole kuin satasia, mutta silti!
Olen onnenpekka!
3
984
Vastaukset
- ¨¨¨
Kuinka pitkäksi ajaksi usakalsit laittaa?
- Onnenpekka...
Ensi keväänä tulee rahoille käyttöä. Ehkä pitää vielä ottaa puolen vuoden mittainen "kierros" ja pumpata lisää kertyneitä säästöjä, mutta nykykorot ovat mitä ovat.
Silti ihan mukava lisä minunlaiselle tyhjätaskulle.
- d
en kyllä koskaan usko että olisit lauantaina 4.10.2008 saanut Op nettisivuilla tuota korkoa, vai olitko sinäkin pankinjohtajan tuttu ja kävitte pankissa tekemässä talletuksia, lauantaina.
OP-nettisivuilahan oli aina neljä-viisi kymmenystä heikompaa kuin Gilitnirissä/Fimissä, tai S-pankissa yms monessa pankissa
Toiseksi, kirjoitat jäljempänä että vuodeksi talletit ja vielä pitää 6 kk tallettaa,
taas nähdään,
jos olisit olut S-pankin asiakas, olisit voinut tallettaa 12kk, 13 kk 15kk 17 kk aivan sen mittaisia kuin sinulle parhaiten sopii ja
olisit saanut ne BOONUKSETKIN heti rahana,
sillä eihän niitä bonusrahoja
kortti ja nettikuluihin kannata kai käyttää, vai kannattaako ?
--------------------------------
korot ovat laskeneet ja kaikkia rahoja ei voi talletella aina siihen parhaaseen aikaan,
tällä hetkellähän ei saa vapaille tileille kuin runsaat 2 % korkoa,
mutta sellaiselle pitää vain keräillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 164512
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831682Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2701532Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731505Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2421381Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121150Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341110Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041089- 931034
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651013