Moikka!
Oon 19vuotias tyttö, ihan normaalipainoissa indexi 21.
Mutta olen kärsinyt ahmimiskohtauksista kohta 4vuotta, enkä jaksa enään. Olen päässyt pahimman yli (jouduin silloin lopettamaan kaikki opintoni häpeän vuoksi, eristäydyin täysin ja koitin itsemurhia). Nyt olen alkanut taas ahmimaan, en kuitenkaan mielenvaltaisesti, mutta sinne ollaan taas menossa niin pelkään.
Ongelmani on elämäni sabotoiminen. Heitän hukkaan ihanaa nuoruuttani, koska en voi häpeässäni lähteä ulos kotoani. Ihastukseni soitti minulle tänään ja pyysi ulos, valehtelin etten voi lähteä, vaikka oikeasti en kehtaa näyttää lihonnutta naamaani nyt kenellekkään ja sen jälkeen menin taas ahmimaan. Syön salaa, ahmin salaa, suunnittelen orgioitani ja eristäydyn. Siis heitän elämäni hukkaan. Rakastan elämää ja haluaisin tehdä vaikka mitä ja olla nuori ja kaunis, mutta en anna itseni tehdä sitä. Miksi en osaa rakastaa itseäni? Onko jollain jotain blogeja tai neuvoja? Tukiryhmiä yms? Eniten ottaa päähän se, että osaan suunnilleen aina pohtia ja ymmärtää mistä syömishäiriöni johtuu, mutta en osaa kontrolloida sitä ollenkaan. Minulla ei ole juurikaan itsekuria syömishäiriöihini. Laihduttamiseen toki olisi, mutta se pahentaa oloani. En hae nyt laihdutusapua (sen kyllä osaan sairaalloisesti itsekkin), vaan haluan parantumisen kautta löytää ihana kroppa jossa on hyvä elää. Apua apua tai jotain. En jaksa enään. Haluan lähteä ulos, siellä on kaunis sää, mutta en kehtaa.
Love
Tukiryhmiä? Apua?
3
345
Vastaukset
- pilvienkin takaa.
Hei Sinulle!
Täällä 17-vuotias neito, samoja ajatuksia omistava.
Ota minuun yhteyttä, meillä on varmasti paljon yhteistä.
Ystävällisin terveisin
[email protected]
:) - ----
Kuin olisin itse kirjoittanut tuon... Itselläni ollut nyt taas sama tilanne nyt viikon ajan, olin jo aikaisemmin päässyt eroon ahminnasta mutta kun sen aloittaa niin sitä on vaikea lopettaa... nyt kaipaisinkin juuri tukea ja jonkun jonka kanssa voisin keskustella, laittakaa ihmeessä muutkin minulle postia: [email protected]
- hennaru
Syömishäiriöliitto Syli ry järjestää ja pitää vertaistukiryhmiä kaikille jotka kokevat ongelmia syömisen kanssa, ryhmään saa osallistua vaikka vain kerran, puhua saa jos haluaa eikä tarvitse edes nimeään kertoa käy katsomassa www.syomishairioliitto.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2006148Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442857- 442317
- 932079
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382021Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2311427- 771402
Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa3031387Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131326Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j61256