Aneros tms

usea orgasmi

On näitä videoita, joissa naisille tuotetaan monta orgasmia peräkkäin erilaisilla hierontalaitteilla.
Toimisiko aneros tai vastaava miehellä samalla tavalla ja kauanko sitä voisi esim. yhtäjaksoisesti käyttää? Millainen tunne olisi samaan aikaan runkata kullia sekä laueta kun aneros myös sisällä...?

Kertokaa muutenkin käyttökokemuksia...

9

1672

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sdfsdfsdfsdfsdf

osta ja testaa, helix ja eupho on hyviä aloittelijalle. Itse käytän tuota noin 30-60min kerrallaan. Tunne kun samaan aikaan runkkaa ja käyttää tuota on vain voimakkaampi siemensyöksy, ei sen kummempi. Varsinainen taika tulee siitä kun et koske pippeliisi ollenkaan vaan keskityt niihin eturauhasen alueen tuntemuksiin. Sanoisin että tunne vastaa lähelle samantyyppistä orgasmista tilaa kuin naisilla on. Et voi tietää jos et itse kokeile, kannattaa ehdottomasti, on kuitenkin ihan erillainen tunne kuin vain tumputtamisella tai panemisella tulee, tunne keskittyy sisälle ei penikseen ja on niin paljon erilaisempi että sitä on vaikea selittää. Lue www.aneros.com foorumeilta juttuja ne kyllä pitävät suurimmaksi osaksi kutinsa. Itse olen noita käyttännyt useamman vuoden säännöllisesti eikä mitään murheita ole ollut, päin vastoin aivan mahtava keksintö. Paras seksilelu mitä minulla on.

• zipe48

Todella kannattaa kokeilla on todella mahtavat,mutta erillaiset "orgasmit" kuin normaalisti.Itselläni on mennyt helposti 30-60 min. en ole tiennyt tästä mailmasta mitään.Kun eturauhas orgasmit alkavat ei meinaa loppua tulla.Todella suosittelen kokeilla.

• mies35

Ostin Aneros Helixin muutama kk sitten. Muutaman kerran olen kokeillut, mutta en ole saanut vielä niitä luvattuja hyviä viboja oikeastaan lainkaan. Ehkä en ole yrittänyt tarpeeksi sinnikkäästi ja pitkään (jotkut puhuu jopa parin tunnin sisälläolosta ennen kuin alkaa tapahtua) mutta tähän asti kokemus on ollut pettymys. Spermaa tulee runkatessa ehkä hiukan enemmän Aneros sisällä, mutta ei merkittävästi.

Te jotka onnistutte, noudatatteko kuinka tarkkaan niitä ohjeissa mainittuja neuvoja, aikamääriä ja nopeita ja hitaita supistuksia yms? Entä tyhjennättekö ensin suolen huuhtelulla tms, onko sillä suurta merkitystä? Itse on vain käynyt p*skalla eka. :)

Tuo mitä joku sanoi ettei pysy sisällä; voiko kyse olla siitä fiiliksestä ett patukka liukuu ulos kun vähän sulkijaa hellittää - mut sehän tulee vain pari senttiä ja sen _pitääkin_ liikkua. Kyllä sitä saa kunnolla lopuks vetää käsin ett sen saa ulos.

• sdfsfsdfsdfsdf
        mies35 kirjoitti:

Ostin Aneros Helixin muutama kk sitten. Muutaman kerran olen kokeillut, mutta en ole saanut vielä niitä luvattuja hyviä viboja oikeastaan lainkaan. Ehkä en ole yrittänyt tarpeeksi sinnikkäästi ja pitkään (jotkut puhuu jopa parin tunnin sisälläolosta ennen kuin alkaa tapahtua) mutta tähän asti kokemus on ollut pettymys. Spermaa tulee runkatessa ehkä hiukan enemmän Aneros sisällä, mutta ei merkittävästi.

Te jotka onnistutte, noudatatteko kuinka tarkkaan niitä ohjeissa mainittuja neuvoja, aikamääriä ja nopeita ja hitaita supistuksia yms? Entä tyhjennättekö ensin suolen huuhtelulla tms, onko sillä suurta merkitystä? Itse on vain käynyt p*skalla eka. :)

Tuo mitä joku sanoi ettei pysy sisällä; voiko kyse olla siitä fiiliksestä ett patukka liukuu ulos kun vähän sulkijaa hellittää - mut sehän tulee vain pari senttiä ja sen _pitääkin_ liikkua. Kyllä sitä saa kunnolla lopuks vetää käsin ett sen saa ulos.

nimenomaan ei pidä yrittää liikaa, varsinkaan aloittelijana. Helpoiten ehkä pääsisit alkuun silleen että laita tuon sisään kun olet menossa nukkumaan ja koitat unohtaa kokonaan että se edes on sisällä. Paras asento on milestäni vasemmalla kyljellä makaaminen polvet hieman koukussa, hieman voi laittaa peittoa polvien väliin mutta ei paljoa, pääasia on että olo on mahdollisimman rento, annat sitten vain ajatustesi virrata vapaana, ajattelet vaikka jotain seksifantasiaasi tai jotain mikä sinua kiihoitaa mutta älä koske penikseesi ollenkaan äläkä liikaa keskity niinhin eturauhasen alueen tuntemuksiin, ne tulevat kuin itsestään. Itse kun olen tuota pitkään käyttännyt niin tiedän mitä lihaksia tuossa pitää osata käyttää ja pääsen hyviin fiilikseihin noin 5-min sisällä ja sitä tunnetta jatkuu noin tunnin välillä voimakkaampana ja välillä heikompana.

• sdfsdfsdfsdf
        sdfsfsdfsdfsdf kirjoitti:

nimenomaan ei pidä yrittää liikaa, varsinkaan aloittelijana. Helpoiten ehkä pääsisit alkuun silleen että laita tuon sisään kun olet menossa nukkumaan ja koitat unohtaa kokonaan että se edes on sisällä. Paras asento on milestäni vasemmalla kyljellä makaaminen polvet hieman koukussa, hieman voi laittaa peittoa polvien väliin mutta ei paljoa, pääasia on että olo on mahdollisimman rento, annat sitten vain ajatustesi virrata vapaana, ajattelet vaikka jotain seksifantasiaasi tai jotain mikä sinua kiihoitaa mutta älä koske penikseesi ollenkaan äläkä liikaa keskity niinhin eturauhasen alueen tuntemuksiin, ne tulevat kuin itsestään. Itse kun olen tuota pitkään käyttännyt niin tiedän mitä lihaksia tuossa pitää osata käyttää ja pääsen hyviin fiilikseihin noin 5-min sisällä ja sitä tunnetta jatkuu noin tunnin välillä voimakkaampana ja välillä heikompana.

mitä liukkaria käytät? itse käytän x-men siliconea se ei kuivu eikä tarvitse lisätä kesken, liukuvoidetta tarvitsee olla riittävästi.. muuten ei luista

• Suosittelen kokeilemaan

Ostin eilen tuon otsikon laitteen ja nyt sitä pari kertaa kokeillut. Nopeita sessioita molemmat eli en oikein ehtinyt nauttimaan... ja itse tilanne jo kiihotti niin paljon, että laukesin aika pian. Tulevina päivinä aion ottaa ja kokeilla kunnolla.
      Laite ei tosin pysy kovin hyvin sisällä, mutta sitä voi mainiosti käyttää istuessa ja kun keinuttaa, niin värähtely tulee aina, kun nappi painuu. Koko ajankin se voi olla päällä, mutta ajattelin, että pieni keinutus on parempi :)

Itselleni laite on aivan liian pieni. Sen verran on tullut harrastettua anaalipuuhia. Mutta kuten myyjäkin sanoi, se tarvii 2-3- kertaa ja mahd. enemmänkin, että löytää sen oman jutun.
      Suosittelen kuitenkin jonkun samankaltaisen laitteen hankintaa. Tuo on halvin löytämäni. MIelestäni 50- 100 euroa on hiukan liikaa kyseisiin tarkoitukseen, vaikka mielessä onkin jo jonkun isomman laitteen hankinta..

Nexus tekee varmasti hyviä ja laadukkaita tuotteita, mutta hintaakin on enemmän.
      Löytyy toisen valmistajan Rude boy, Naughty boy, Bad boy...
      Ja eikun vaan google.fi. Kaikkia myydään ihan liikkeissä Suomessa teitysti.

Hyvää kesän jatkoa! :)

• sdfsdfsdfsdfsdfsdf

onhan noita aneroksiakin eri kokoisia, maximus ja progasm ne on aika isoja. Itse käytän tota silleen että olen makaan vasemmalla kyljellä sängyssä jalat hieman koukussa, tämän olen huomannut parhaaksi asennoksi, ihmettelen että miten tuo ei pysy sinulla sisällä, iteselläni ei ole koskaan ollut moista ongelmaa.

Minulla on yksi nexus ja myös tuo bad boy, tuo bad boy on ainakin meikäläisen anatomialle toistaiseksi liian iso ja se on päästänsä ihan liian käyrä, ei tunnu sisään laitettaessa kovinkaan mielyttävältä enkä ole saannut sitä viimeistä palloa siinä varressa työnnettyä sisään, tuon muotoilu ei vain itselläni toimi. Mulla on myös tuo aneroksen maximus ja progasm mallit eikä niiden kanssa ole mitään ongelmaa, eniten pidän kuitenkin tuosta euphosta koska se on niin liikkuvainen.

• utcutd
        sdfsdfsdfsdfsdfsdf kirjoitti:

onhan noita aneroksiakin eri kokoisia, maximus ja progasm ne on aika isoja. Itse käytän tota silleen että olen makaan vasemmalla kyljellä sängyssä jalat hieman koukussa, tämän olen huomannut parhaaksi asennoksi, ihmettelen että miten tuo ei pysy sinulla sisällä, iteselläni ei ole koskaan ollut moista ongelmaa.

Minulla on yksi nexus ja myös tuo bad boy, tuo bad boy on ainakin meikäläisen anatomialle toistaiseksi liian iso ja se on päästänsä ihan liian käyrä, ei tunnu sisään laitettaessa kovinkaan mielyttävältä enkä ole saannut sitä viimeistä palloa siinä varressa työnnettyä sisään, tuon muotoilu ei vain itselläni toimi. Mulla on myös tuo aneroksen maximus ja progasm mallit eikä niiden kanssa ole mitään ongelmaa, eniten pidän kuitenkin tuosta euphosta koska se on niin liikkuvainen.

Ei toimi.
        Kovaa muovia joka ei osu oikeaan paikkaan.
        Kallis ja huono ostos.

• uuno8291

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?

Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi
      Maailman menoa
      283
      5042
    2. Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava

valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak
      Maailman menoa
      114
      2601
    3. Kehu kaivattuasi

Mikä hänessä on parasta? Jos osaat kertoa muuta kuin ulkonäköön liittyvää, niin ansaitset mitalin.
      Ikävä
      132
      1612
    4. Minkälaisen viestin

Laittaisit ikävöinnin kohteelle, jos rohkenisit?
      Ikävä
      101
      1140
    5. Mahtavaa, Trump pelasti lentäjän, Irania nöyryytettiin

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011917601.html Taas osoitus kuinka ylivertainen maa USA on Trumpin johdolla.
      Maailman menoa
      339
      1039
    6. Miten voit olla niin tyhmä

että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle
      Tunteet
      140
      987
    7. Keskiviikkona 8.4.2026 se tapahtuu

Nimittäin tulevana keskiviikkona 8.4.2026 Donald Trump ilmoittaa Naton pääsihteerille että Yhdysvallat eroaa Natosta. N
      NATO
      275
      958
    8. IS Viikonloppu 4.-6.4.2026

Nyt on Viitamäeltä pääkuvaton ristikko. Nimimerkki happonen kehui kovasti "On kyllä laadukas pahis, iso kiitos tästä ja
      Sanaristikot
      88
      821
    9. Rakastin sua niin paljon ettei löydy sanoja sille tunteenpalolle mitä silloin koin

Sellaista tunnetta ei koe kuin ehkä kerran elämässä. Tuntui, että sekoaa, että menee järjiltään. Tuntui että räjähtää si
      Ikävä
      33
      817
    10. Hitto mulla

On sinua ikävä ihana.
      Ikävä
      40
      801
    Aihe