Minulla oli tarkoitus, että palaisin opiskelemaan nyt elokuussa, mutta enää en ole ollenkaan varma. Opiskeluja on 1,5v jäljellä ja ne aion suorittaa, mutta mietin vaan onko ajankohta vielä oikea. Ensimmäinen puolvuotta tulee olemaan raskas kun meillä ois paljon nostelua ym. ja selkäni on muutenkin oikutellut tässä viime aikoina. "Vika" siinä on todettu jo aikaa sitten, mutta se on ihmeen hyvin pysynyt poissa tai siis kivuttomana, mut viime aikoina kivut on taas ollut jotain aivan järkyttävää. Lääkärin kanssa oli puhetta, että jos kivut pahenee niin minun täytyy mennä tarkempiin tutkimuksiin ja sit mietitään uusiks hoitoa. Lisäksi kertaalleen leikattu polveni leikkaus tosin jossain määrin epäonnistui, koska se ei ole vieläkään kunnossa ja kipuilee sekä välillä meinaa pettää alta, erityisesti kun sitä rasittaa enemmän. Mietinkin siis, että kannattaisko ensin hoitaa nuo selkä ja polvi kuntoon ja sitten palata opiskelemaan loppuun? Minulla on kyllä jo toinen ammatti, mutta terveydellisistä syistä jouduin vaihtamaan alaa.
Kannattaako vielä palata opiskelemaan...?
välivuosi lopussa
1
807
Vastaukset
- Viiviliina.
Minkäs alan opinnot sulla on kesken? Meinaan vaan, että jos opiskelu aikana olisi jo niin paljon nostelua ja mietit, että kestääkö terveys. Miten sitten pärjäisit varsinaisissa alan töissä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389