Nyt tarttis vinkkejä aitatyömaalle.
Eli mistä/miten/hä? sellanen halvahko aita, jonka sisällä pysyy koira ja lapset.
Iso tontti aidattavana, joten tarttee olla halpa siksi. En halua tuollaista "risuaitaa".
Onko netissä jotain halpojen aitojen myyjiä?
Aita.
8
1312
Vastaukset
..tarkistaa kunnan rakennusjärjestyksestä, että tarvitseeko aidan rakentaminen luvan. Monissa kunnissa on määritelty minkä korkuisen aidan saa rakentaa ilman toimenpidelupaa.
- saa edullisesti
ja siitä aitaa nopeasti, jos koirasi eivät ole aitureita, riittää metrin verkko.
- Anonyymi
Ei riitä metrinen koiratarhaan. Parimetrinen riittää, jos koirat eivät ole isoja.
- Snaut
Edullisin aita syntyy tosiaankin sellaisesta rullalla olevasta muovitetusta teräsverkosta. Kannattaa ostaa hitsattua verkkoa mielummin kuin punottua. Hitsattu verkko pysyy paremmin ryhdissään ja kustantaa noin 70-80 euroa 25 m rullissa 1 m korkeana. Valmiit aitatolpat (missä on verkon kiinnikkeet valmiina) saattavat muuten sitten olla yllättävänkin kalliita, jopa noin 10 euroa/kpl.
- halpa...
isoa tonttia kuin ei halvalla aitaa. Tai mikä on halpa. Itse laitoin 180 m 120 cm korkeaa verkkoaitaa koiraa varten, vihreää hitsattua verkkoa 7 rullaa Starkista 340 euroa. 180 cm pitkät kestopuutolpat hain peräkärryllä Bauhausista 120 kpl 354 euroa. Jokunen tovi meni kun tolpat oli maassa ja aita pystyssä.
- Anonyymi
Aita vasara, Pyhäjärvi,miten se Kekeläinen 9 menee,sai Jukka Tikänmäki Sipilä kohtalon.
Aita oli ympärille tehty. - Anonyymi
Ehkä halvin ja toimivin on paimenpoika aita. Laittaa langan kolmeen eri tasoon niin pysyy kaikki sisäpuolella.
- Anonyymi
Halpahallien lisäksi kannattaa katsoa Hankkijan aita tarjoukset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1274255
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k233012Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132534- 462111
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2561699Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt461626- 321567
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201436- 281430
- 951211