opastelu + perhe = ?!

alaya

Elikkäs onko teillä mies ja lapsi(/a) kohteessa ja itse toimit matkaoppaana? Kuinka siitä selviää?! :D

8

783

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • matkaopasss

      No ei ole kohteessa, eikä siitä mitenkään selviä. Asut pienessä yksiössä ja palkkaakin saat vain sen verran että juuri ja juuri itse selviät. Teet pitkiä päiviä töitä, yli 10 h päivässä, että ei siinä pysty edes eläintä hoitamaan, lapsista puhumattakaan.

      Voit unohtaa koko jutun, sorry nyt vaan. Yhdelläkään matkaoppaalla ei ole lapsia ja miestä kohteessa. Tai toki voi olla paikallinen miesystävä jne.. mutta ton jutun voit unohtaa.

      • alaya

        meillä on oma asunto kohteessa.

        toivoo saavansa kommentteja vielä joiltain muilta...


      • epäsäännöllistä
        alaya kirjoitti:

        meillä on oma asunto kohteessa.

        toivoo saavansa kommentteja vielä joiltain muilta...

        eli siis epäsäännöllisiä työaikoja on muissakin duuneissa kuin vain matkaoppailla. Jos on mies joka pystyy lasta hoitamaan kun vaimo on töissä, niin mikäs ongelma tuo nyt sitten on.. Ja onhan niitä lastenhoitajia muuallakin kuin suomessa.. Mikä olisi muka ongelma? Kerro lähemmin tilanteestasi!!


      • alaya
        epäsäännöllistä kirjoitti:

        eli siis epäsäännöllisiä työaikoja on muissakin duuneissa kuin vain matkaoppailla. Jos on mies joka pystyy lasta hoitamaan kun vaimo on töissä, niin mikäs ongelma tuo nyt sitten on.. Ja onhan niitä lastenhoitajia muuallakin kuin suomessa.. Mikä olisi muka ongelma? Kerro lähemmin tilanteestasi!!

        mulla siis on turkkilainen mies ja reilun vuoden ikäinen poika. meillä on oma sunto turkissa ja mieheni koko suku asuu myös kohteessa joten lapsenvahti ei ole ongelma. mieheni ei työskentelisi turkissa vaan olisi pojan kanssa. lähinnä se, että jääkö minulle itselleni aikaa olla yhtään perheeni kanssa? en haluaisi 24h olla erossa lapsestani.


      • selviää
        alaya kirjoitti:

        mulla siis on turkkilainen mies ja reilun vuoden ikäinen poika. meillä on oma sunto turkissa ja mieheni koko suku asuu myös kohteessa joten lapsenvahti ei ole ongelma. mieheni ei työskentelisi turkissa vaan olisi pojan kanssa. lähinnä se, että jääkö minulle itselleni aikaa olla yhtään perheeni kanssa? en haluaisi 24h olla erossa lapsestani.

        Ei matkaoppaan epäsäännöllinen työ tarkoita sitä että koko aika työssä ollaan.. Mutta se kylläkin riippuu hyvin paljon kohteessta.. Muistan itse kun työskentelin Turkin Marmariksessa, niin oltiin koko ajan töissä, mutta silloin myös lentoja tuli 9 viikossa..
        Turkissa on käsittääkseni tänäkin päivänä paljon retkiä, pitkiä retkiä kuten pamukkale ja Efesos yms.. Siinä päivälle tulee pituutta. Mutta jos sinulla on esim hotellipäivystykset tai toimistopäivystys, niin silloin pidetään myös siestaa, eli päiväajaksi pääsisit kotiin välillä. Ja onhan matkaoppaillakin tuo 1 vapaapäivä viikossa;)
        Onhan tuo sinun lapsesi vielä aika pieni, mutta jos isä kerran on kotona hänen kanssaan, niin lähde ihmeessä töihin!!
        Jos vielä olet sen luonteinen että tykkäät asiakaspalvelutyöstä niin älä enää mieti!! Ja hei aina sen matkaoppaan pestin pystyy lopettamaan jos tuntuu että vie liikaa aikaa tai ei vaikka muuten tykkääkään koko hommasta!!


      • ehdottomasti
        alaya kirjoitti:

        mulla siis on turkkilainen mies ja reilun vuoden ikäinen poika. meillä on oma sunto turkissa ja mieheni koko suku asuu myös kohteessa joten lapsenvahti ei ole ongelma. mieheni ei työskentelisi turkissa vaan olisi pojan kanssa. lähinnä se, että jääkö minulle itselleni aikaa olla yhtään perheeni kanssa? en haluaisi 24h olla erossa lapsestani.

        sullahan on aivan loistavat puitteet ryhtyä oppaaksi! Harvalla on asiat noin hyvin, varsinkin kun perheellinen olet. Kannattaa kokeilla työtä;)


      • itsekin olen
        ehdottomasti kirjoitti:

        sullahan on aivan loistavat puitteet ryhtyä oppaaksi! Harvalla on asiat noin hyvin, varsinkin kun perheellinen olet. Kannattaa kokeilla työtä;)

        Eli äitini oli yksinhuoltaja-opas vajaan 10 vuotta, jonka ajan asuimme ulkomailla ja minä mukana koko ajan. Kävin koulut, eikä siitä ollut mitään erikoista haittaa tai ongelmaa, että äitini oli opas. Okei, hänellä oli toisinaan pitkää päivää ja valitettavasti hän joutui jättämään pari pestiä väliin, koska ei voinut jättää minua yksin, mutta kun hankki lapsenvahdin, homma hoitui. - Toiset naisoppaat vain taisivat olla pirun kateellisia ja puhuivat sen minkä ehtivät äitini selän takana, tätä sietää varoa (suomalaiset ovat aina kateellisia toisten onnellisuudelle).


      • täällä valitat
        itsekin olen kirjoitti:

        Eli äitini oli yksinhuoltaja-opas vajaan 10 vuotta, jonka ajan asuimme ulkomailla ja minä mukana koko ajan. Kävin koulut, eikä siitä ollut mitään erikoista haittaa tai ongelmaa, että äitini oli opas. Okei, hänellä oli toisinaan pitkää päivää ja valitettavasti hän joutui jättämään pari pestiä väliin, koska ei voinut jättää minua yksin, mutta kun hankki lapsenvahdin, homma hoitui. - Toiset naisoppaat vain taisivat olla pirun kateellisia ja puhuivat sen minkä ehtivät äitini selän takana, tätä sietää varoa (suomalaiset ovat aina kateellisia toisten onnellisuudelle).

        ja työtä haet, jos on noin vaikeeta niin pysy kotona, ainainen valitus vapaa-ajoista,tee vähemmän lapsia karvakäsien kanssa


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      2896
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      83
      2652
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2158
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1747
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1499
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1459
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe