SYT-rahat kerättiin ja jaettiin kommunismin vastustamiseksi..
Josta sai myös eräs tunnrttu suomalainen lahko, muhkean siivun. Lainvastaisestiko? Noo, tulkintakysymys monen mielestä. Vennamo puhui seteliselkärankaisista.
Hyvin ne rahat tehtävänsä tekivät. Neuvostoliitto romahti ;) ja vasemmisto on henkitoreissaan suomessa. Onneksi ehtivät ajaa hyvät edut lapsiperheille ennen romahdustaan.
Kuka tietää, miten suurperheet kustannetaan amerikassa, jossa ei ole käytännössä sosiaaliturvaa ollenkaan?
Eivät SYT-rahat hukkaan menneet
4
166
Vastaukset
- USAssa+Kanadassa käynyt
Olen tutustunnut melko moneen amerikan uskovaiseen nuoreen. Perheillä ei ole varaa huolehtia heidän kouluttamisestaan, sillä hyvät koulut maksavat paljon ja kaikki yliopistot ovat tosi kalliita.
Monelta suurperheen amerikkalaislapselta puuttuvat käytöstavat kokonaan, sen on pannut merkille.
Yleistiedot maailmasta heillä on käytännössä nolla, nuorilla on todella surkea koulutus. Ei kielitaitoa, ei perustietoja luonnontieteestä jne.
Koska Suomessa on maksuton (verovaroin kustannettu) koulutus yliopistoon saakka, heistä moni tulee juuri siitä syystä tänne.Uskon vakaasti, että amerikassa ehkäisy on saanut ns hiljaisen hyväksynnän.
Ihan käytännön pakosta.- Tuttuja on
Devoit kirjoitti:
Uskon vakaasti, että amerikassa ehkäisy on saanut ns hiljaisen hyväksynnän.
Ihan käytännön pakosta.Kyllä siellä isoja perheitä on. Mutta monet vl-uskovaiset eivät piittaa lastensa kouluttamisesta. Varsinkaan tyttöjen.
- kovasti
töitä. Monet ovat menestyviä yrittäjiä, toiset hyväpalkkaisia duunareita. Koulutustaso on kieltämättä keskimäärin matalampi kuin Suomen vl:illa, mutta elintaso ei, vaan päinvastoin. Amerikan vl:t ovat keskimäärin tiukempia kuin Suomen vl:t.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä313627- 1281466
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu111341- 711058
Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1901052- 581041
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26977Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä38951Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.67930Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹78895