Vinkkiä!?

Tikru_

Oon aika kuutamolla ja kokematon poikien kanssa. Tuntuu, etten osaa helliä tai yhtään tiedä, miten lähtisin liikkeelle. Pari kertaa ollaan pussailtu poikaystävän kanssa, mutta silloin lähinnä tuntui, että mun kädet oli vain tiellä. Missä niitä käsiä kuuluis pitää? Huomaakohan sen helposti, jos kädet tärisee? Jos poika koskee mun rintoja, mikä ois sellanen "samantasonen" paikka mun koskee häntä? Mistä tiedän seisooko hänellä? Voihan sen tuntua muutenkin kai?

Kauhee kyselytulva... sori, ehkä mulla on joku uus kyselyikä. :-D

9

2202

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Satunnainen jätkä

      No voisin sanoa, että pidät niitä käsiä vaan jossain, mikä tuntuu luontevalta, hyväilet poikaa, kaiketi ne kädet luontevasti on jossain siellä lantion/selän/perseen alueella. Ei sitä oikein huomaa, jos kädet tärisee hieman, jos ne ei mitenkään tajuttomasti tärise. Toi, että mikä ois pojalla samantasonen paikka ku tytöllä rinnat on aika paha kysymys, ei semmosta oikein taida olla, tietysti voihan sun käsi voi käväistä pojan etumuksella, toi tosin riippii suutä, että kuinkas pitkälle aiotte siinä mennä. Siitä tiedät, että seisooko hänellä jos hänellä tuntuu kova muhkura etumuksessa.

      Yritin nyt vastata parhaani mukaan, en ittekkään mikään supertietäväinen näistä asioista ole, mutta noin mä vastaisin.

    • Tytti

      Eli kädet. Yleensä nainen pitää käsiään pojan niskassa. Mieget myös tykkää siitä että kädet haparoi esim. korvalla tai muualla. Voit liikutella käsiä pojan niskassa, korvalla, alaselällä.
      Kun kädet tärisee toinen kyllä tuntee sen. Mutta ei se mitään, siinä tilassa ei se mieskään pakosti mitään tajua!
      Samantasoista paikkaa ei ole, mutta hyvä paikka on juuri peppu. On tullut muotiin, että tytöt puristaa pojan peppua, tai edes käväisee sielä, se ei ole enään pelkkä poikien juttu.
      Kun miehellä seisoo, suudellessa hän yleensä yrittää peittää sen, ja silloin kun menee lähelle miestä, sen tuntee. Alapää on miehilla todella lämmin aina, mutta kun miehellä seisoo se lämpenee entisestään!
      Kysely tulva oli hyvä. Asioista pitää puhua ja saada varmuutta rohkeasti vain!

      • ap

        Ok, ehkä löydän niille käsille jonkun soveliaan paikan. :-D Viimeks kun pussailtiin otin vahingossa sen reidestä "tukea" vähän ja se säpsähti. Ilmeisesti ei ollut se ainakaan hyvä. Toistaiseksi haluisin vaan pysytellä pussailussa, eikä sen enempää. Toisaalta taas huvittais kokeilla vähän... ihan vaan vähän, saispa sitte ainakin varmistuksen, että seisooko vai ei. ;-D en kehtaa vartavasten kuitenkaan kyylätä, enkä halua antaa mitään turhia odotuksia.


    • KulliPelle

      Sun ikä on? Et uskalla koskee jätkäs etumukseen, mitä v*ttua! Menkää nyt vaan panee sitte tiedät että seisooko.

      • huuooh

        mikä nuilla joillaki pojilla on! ajattelee vaan seksiä! mä ainaki haluun nauttia vielä siitä ajasta ku oon neitsyt... mut kyl sen voi tuntee jos makaat pojan päällä ku pussailette et seisooko sillä, silleei huomaamatta yrität tuntee sen :) itteä pelottaa et jos menee käsin koskeen siihe kyrpään nii poika saa heti semmosen kuvan et nyt seksii..


      • ap
        huuooh kirjoitti:

        mikä nuilla joillaki pojilla on! ajattelee vaan seksiä! mä ainaki haluun nauttia vielä siitä ajasta ku oon neitsyt... mut kyl sen voi tuntee jos makaat pojan päällä ku pussailette et seisooko sillä, silleei huomaamatta yrität tuntee sen :) itteä pelottaa et jos menee käsin koskeen siihe kyrpään nii poika saa heti semmosen kuvan et nyt seksii..

        Anteeks nyt vaan, mutta ujous ei oo iästä kiinni. Mulla on tietyt periaatteet ja niihin kuuluu, etten heti hypi panemassa joka jätkää. Onneks jotkut myös osaa arvostaa/kunnioittaa sitä. :-) eikä se silti tarkoita, ettei kiinnostaisi.. kaikki aikanaan. ;-)


      • Pidä toi!!
        ap kirjoitti:

        Anteeks nyt vaan, mutta ujous ei oo iästä kiinni. Mulla on tietyt periaatteet ja niihin kuuluu, etten heti hypi panemassa joka jätkää. Onneks jotkut myös osaa arvostaa/kunnioittaa sitä. :-) eikä se silti tarkoita, ettei kiinnostaisi.. kaikki aikanaan. ;-)

        Aivan mielettömän hieno ja kunnioitettava ajattelutapa nuorelta naiselta (otaksun)!! Nostan hattua!! :)


      • kielimiestutkija
        ap kirjoitti:

        Anteeks nyt vaan, mutta ujous ei oo iästä kiinni. Mulla on tietyt periaatteet ja niihin kuuluu, etten heti hypi panemassa joka jätkää. Onneks jotkut myös osaa arvostaa/kunnioittaa sitä. :-) eikä se silti tarkoita, ettei kiinnostaisi.. kaikki aikanaan. ;-)

        Tuo on hyvä periaate.


    • m

      Pikku hiljaa kun toiseen tutustuu ja saa vähän lisää itsevarmuutta peliin, niin kyllä ne kädetkin paikkansa löytävät. Nuorempana varmasti useimmilla ollut ihan samoja kysymyksiä mielessä, mutta jos ei uskalla pojalta itseltäänkään kysyä niin hankalaahan se on. Itse olin yli parikymppinen ennen kuin uskalsin alkaa oikeasti kysymään toiselta mikä tuntuu hyvältä ja sanomaan mistä itse tykkään. Totuttelu vei oman aikansa. Varmaan jossain vaiheessa sitten toinen on tarpeeksi läheinen, että uskaltaa ottaa melkein mitä tahansa puheeksi.

      Suutelusta ei ole pakko myöskään hypätä heti yhdyntään. Voihan toisen kroppaan tutustua vaikka vähissä pukeissakin pikku hiljaa edeten, kunhan molemmat tietävät ettei loppuun asti ole aikomustakaan vielä mennä.

      Noin tuo omalla kohdalla meni, onneksi toisella riitti kärsivällisyyttä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      92
      6668
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      28
      2672
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2253
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      75
      1904
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1671
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1467
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1367
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1351
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1294
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1243
    Aihe