Nissan perämoottorit.

jaavakundi

Mitä mieltä olette Nissan -perämoottoreista? Kestääkö? Pitääkö tehot paikkaansa? Löytääkö varaosia ja millä hinnalla? yms. Olen etsimässä moottoria ja olis Nissan tarjolla.

16

10264

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TOHATSUT

elikkä Kaikki vasttavan mallin Tohatsun osat sopii. Ovat japanilaisia laatukoneita, varsinkin 3 pyttyset 40 - 90 hepppaset ovat miellyttäviä käyttää jos on trimmi...
      Käyntiääni näissä 3 pyttysissä matalampi kuin vastaavassa Jammussa, Kaverini osti omaan Nissaniinsa siipipyrän voimakoneesta....Ja potkuriksi käy myös Jammun potkuri. Uudet osat kaikkiin vanhoihin koneisiin sikakalliita Suomessa,
      joten mihinkään vanhaan ei kannata alkaa koneremonttia tekeen, ellei tilaa osia Jenkeistä....taitaa toi vesipumpun siipipyörä olla ainoita vaihdettavia huolto-osia, ja niitä myy voimakone sopivaan hintaan. Henkilökohtaisesti pidän Yamahaa parhaana 2 tahtisena, mutta ovat vaan käytettynä mulle liian kalliita. Mieluummin ostaisin Nissanin/Tohatsun kuin vanhan Mercuryn....

• monta vuotta

käytössä 3 pyttynen tuorevoitelu Nissan 40 hv, ainoa vika oli, että oli ilman trimmiä, tuskin olisin muuten vaihtanut uuteen 4 tahtiin,

• 30 omistaja

itellä ollut nissan 30 jo vuoskymmeniä ja ei ole vielä vikoja ilmaantunut!??

• ET siis oo ajanu

Sillä vuosikymmeniin :)

• Anonyymi

Sama täällä Nissan eli tohatsu yli 20vuotta joka kesä kovaa käyttöä - paras

• japsikone

mistäs löytys nissan perämoottoriin cdi boksia ja puolaa kohtuhintaan! voimakoneelta ei löydy!

• tietämätön

Nissan 70a2 koneensta sen verran kysyn että eikös niitä ole tuoreöljyvoitelulla ja ilman? Olisiko uudemmissa malleissa tuo tuoreöljy ja vanhemmissa bensanseassa vaan, korjatkaa kiitos!

• perämoottoriguru

Nissanin moottorit ovat tohatsun eptol sarjaa vaikka eri tarrat kyljessä onkin.
      Erittäin korkealaatuisia lujia koneita, yleensä ovat paljon tehokkaampia kuin
      koppateho ilmoittaa. Suosittelen. Osia saa samalla lailla kuin muihinkin merkkeihin.

• Anonyymi

Mistä sais nissan 50 hp vm-91 perän osia?

• Nissanit on "oikeasti" Tohatsuja, samanlaisia japanilaisia laatumoottoreita kun suzuki ja yamahakin, hinnat pyörii samoissa, paitsi vanhemmissa voi saada edullisemmin kuin saman ikäluokan esim. yamaha.
      varaosia kannattaa ensin yrittää kysyä Suomessa tohatsu-varaosamyyjiltä, mutta tuollaisen paikan voisin suositella ainakin pienempien osien tilaukseen nimittäin Floridalainen www.boats.net. Toimitusaika voi olla 3 viiikosta aina omakokemus 6 viikkoon esim. vesipumpun osalta, mutta osia löytyy kyllä hyvin eikä pienemmät paketit pysähdy tullliin. Firma on luotettava ja heihin saa yhteyden kaikin eri tavoin tarvittaessa.

eli paikka on www.boats.net ja nisssan osien suora linkki heillä http://www.boats.net/parts/search/Nissan/Outboard/parts.html

• Jesses

Minulla ollut uudesta Nissanin 8 hv. Yhteistä elämää takana 24 vuotta . Toiminut ja toimii kuin junan vessa.

• Paskannatsiis

Koppaan, ja lyöt kopan kiinni, ja se vauhtipyörällä huitoo sen menemään pitkin järveä.

• Anonyymi

Minulla sama 8hp tohatsun teipeillä. Joskus joutuu vetäisemään kahdesti, mutta yleensä lähtee ekalla.

• Anonyymi

nissan 40d 3 pyttynen vm 1992 todella hyvä ja luotettava.normaalien huoltojen lisäksi ei mitään viel 28 vuoteen ole tarvinnut tehdä. ja hyvin toimii edelleen.

• Anonyymi

Minulla uusi 2-t 2pyttynen 8 hv mercury, meinaan kokeilla tänä kesänä.

• Anonyymi

Samaa tohatsu myyty myös marinerin nimellä. Ainakin 18hp sama kun marner 15hp.todella hyviä perus 2t koneita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      42
      7215
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4028
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      54
      3523
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      42
      3030
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2776
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2248
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2226
    8. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2216
    9. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2193
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      45