Nissan perämoottorit.

jaavakundi

Mitä mieltä olette Nissan -perämoottoreista? Kestääkö? Pitääkö tehot paikkaansa? Löytääkö varaosia ja millä hinnalla? yms. Olen etsimässä moottoria ja olis Nissan tarjolla.

16

8584

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TOHATSUT

      elikkä Kaikki vasttavan mallin Tohatsun osat sopii. Ovat japanilaisia laatukoneita, varsinkin 3 pyttyset 40 - 90 hepppaset ovat miellyttäviä käyttää jos on trimmi...
      Käyntiääni näissä 3 pyttysissä matalampi kuin vastaavassa Jammussa, Kaverini osti omaan Nissaniinsa siipipyrän voimakoneesta....Ja potkuriksi käy myös Jammun potkuri. Uudet osat kaikkiin vanhoihin koneisiin sikakalliita Suomessa,
      joten mihinkään vanhaan ei kannata alkaa koneremonttia tekeen, ellei tilaa osia Jenkeistä....taitaa toi vesipumpun siipipyörä olla ainoita vaihdettavia huolto-osia, ja niitä myy voimakone sopivaan hintaan. Henkilökohtaisesti pidän Yamahaa parhaana 2 tahtisena, mutta ovat vaan käytettynä mulle liian kalliita. Mieluummin ostaisin Nissanin/Tohatsun kuin vanhan Mercuryn....

    • monta vuotta

      käytössä 3 pyttynen tuorevoitelu Nissan 40 hv, ainoa vika oli, että oli ilman trimmiä, tuskin olisin muuten vaihtanut uuteen 4 tahtiin,

    • 30 omistaja

      itellä ollut nissan 30 jo vuoskymmeniä ja ei ole vielä vikoja ilmaantunut!??

      • ET siis oo ajanu

        Sillä vuosikymmeniin :)


      • Anonyymi

        Sama täällä Nissan eli tohatsu yli 20vuotta joka kesä kovaa käyttöä - paras


    • japsikone

      mistäs löytys nissan perämoottoriin cdi boksia ja puolaa kohtuhintaan! voimakoneelta ei löydy!

    • tietämätön

      Nissan 70a2 koneensta sen verran kysyn että eikös niitä ole tuoreöljyvoitelulla ja ilman? Olisiko uudemmissa malleissa tuo tuoreöljy ja vanhemmissa bensanseassa vaan, korjatkaa kiitos!

    • perämoottoriguru

      Nissanin moottorit ovat tohatsun eptol sarjaa vaikka eri tarrat kyljessä onkin.
      Erittäin korkealaatuisia lujia koneita, yleensä ovat paljon tehokkaampia kuin
      koppateho ilmoittaa. Suosittelen. Osia saa samalla lailla kuin muihinkin merkkeihin.

      • Anonyymi

        Mistä sais nissan 50 hp vm-91 perän osia?


    • Nissanit on "oikeasti" Tohatsuja, samanlaisia japanilaisia laatumoottoreita kun suzuki ja yamahakin, hinnat pyörii samoissa, paitsi vanhemmissa voi saada edullisemmin kuin saman ikäluokan esim. yamaha.
      varaosia kannattaa ensin yrittää kysyä Suomessa tohatsu-varaosamyyjiltä, mutta tuollaisen paikan voisin suositella ainakin pienempien osien tilaukseen nimittäin Floridalainen www.boats.net. Toimitusaika voi olla 3 viiikosta aina omakokemus 6 viikkoon esim. vesipumpun osalta, mutta osia löytyy kyllä hyvin eikä pienemmät paketit pysähdy tullliin. Firma on luotettava ja heihin saa yhteyden kaikin eri tavoin tarvittaessa.

      eli paikka on www.boats.net ja nisssan osien suora linkki heillä http://www.boats.net/parts/search/Nissan/Outboard/parts.html

    • Jesses

      Minulla ollut uudesta Nissanin 8 hv. Yhteistä elämää takana 24 vuotta . Toiminut ja toimii kuin junan vessa.

      • Paskannatsiis

        Koppaan, ja lyöt kopan kiinni, ja se vauhtipyörällä huitoo sen menemään pitkin järveä.


      • Anonyymi

        Minulla sama 8hp tohatsun teipeillä. Joskus joutuu vetäisemään kahdesti, mutta yleensä lähtee ekalla.


    • Anonyymi

      nissan 40d 3 pyttynen vm 1992 todella hyvä ja luotettava.normaalien huoltojen lisäksi ei mitään viel 28 vuoteen ole tarvinnut tehdä. ja hyvin toimii edelleen.

    • Anonyymi

      Minulla uusi 2-t 2pyttynen 8 hv mercury, meinaan kokeilla tänä kesänä.

    • Anonyymi

      Samaa tohatsu myyty myös marinerin nimellä. Ainakin 18hp sama kun marner 15hp.todella hyviä perus 2t koneita.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1890
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1499
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      89
      1279
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1265
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1190
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      270
      999
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      952
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      915
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      106
      872
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      47
      713
    Aihe