Mistä saisi tilattua netistä KHL joukkueiden fanituotteita?
Esim. Metallurg Magnitogorskin paidan?
Olen yrittänyt etsiä, mutta ne mitä olen löytänyt ovat joko jollain sellaisella kielellä jota en ymmärrä tai hyväksyvät maksuna vain etukäteen maksun tms.
yhdestä paikasta olen jo puoli vuotta sitten tilannut paidan mutta sitä ei vieläkään näy... taisivat rahat mennä hukkaan... siksi en enään haluaisi leikkiä onnellani noiden ulkomaan huijareiden kanssa...
Eli mielellään suomalainen firma, jos löytyy.
Kiitos etukäteen vinkeistä :)
Mistä saa KHL tuotteita?
Jerryfer
2
1028
Vastaukset
- Jerryfer
ei ilmeisesti kukaan tiedä :(
- kamensky
tilaa khl magazin kautta ja maksa visalla...tarvitset venäjän kielen taitoisen henkilön,että selviät kaavake täytöistä...khl info neuvoo englannin kielellä,jos haluat käydä s-postia heidän kauttaan!postitus kulut ovat valitettavasti kovin kallista suomeen.myös western union kautta voit maksaa,jos et halua antaa visa numeroa!!
bazalusta!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun694899KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1923840- 1883611
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?783279Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo502979- 252004
- 241961
- 1851833
- 301696
- 431405