onko tapaamani mies väkivaltainen? Niin paljon pelottaa tutustua uusiin miehiin jos he ovatkin väkivaltaisia ja tekevät jotain minulle.
Ihminenhän voi puhua ihan mitä tahansa palturia ja sitten naps, oletkin ihan lätkässä ja naps, kohta tulee turpiin!!!
Mistä
voin tietää
1
715
Vastaukset
- joskuskokenut
Jos et tunne miehen menneisyyttä tai edellisiä tyttöystäviä/ystäviä, jää jäljelle se että itse pitää silmät auki. Usein niitä merkkejä tulee jo aika aikaisessa vaiheessa,ja ne pitää sitten itse huomata ja tiedostaa vaikka kuinka ihastunut olisi. Jo pelkkä epäilys siitä että mies saataisi olla väkivaltainen on jo merkki siitä että jotain on huomattu, normaalistihan tällaista ei tarvitse edes miettiä jos toisen kanssa on hyvä olla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa681847- 1001839
- 1371669
- 971411
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo331344MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil3141233- 591191
Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1301092Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa2731039Kuulin juttua että Jeesus on kopioitu krishnasta
Pitääkö paikkansa että kertomukset ovat samat kummankin uskonnon kirjoissa446933