Pikku G on kyllä paras tuote pitkiin aikoihin Suomen musiikkimarkkinoilla. Levy-yhtiöiden pomot hykertelee onnesta kun niiden uusi luomus myy X määrän levyjä. Markkinoitsijat ovat osuunet kannattavaan segmenttiin eli pikkulapsiin ja varhaisteineihin, jotka osaavat nyhtää rahaa vanhemmiltaan. Onnittelut levy-yhtiöiden pomoille, jos muillakin aloilla osattaisiin tehdä samanlaisia investointeja niin menisi Suomen taloudella jälleen hyvin.
Pikku G
3
305
Vastaukset
- jumaliste
Ja paskat! Ne levy-yhtiöiden ukothan siinä rahaa saa eikä kansa! Äijät vaan roikkuu poreammeis ja tunkee suuhunsa korvapuusteja sun muuta, kun monet katulapset on kadulla hyljeksittävänä!! Ihan sairasta touhuu tollaset pikku geitki, saakeli matkii vaan jonku eminemin ja muiden paljo parempien liikendintää, lavaesiintymistä, pukeutumista, räppäämistyyliä ym... Paskanmarjat sanon minä!
- tiutiu
Olen samaa mieltä. Pikku G on vaan tollasta kaupallista paskaa! Se ei oo ees hyvä! Kaikki respecti meni sillon, ku kuulin ettei se itse ees sanoita eikä sävellä niitä biisejä! TYPERÄÄ!! hyi.
- Pikku G fani
tiutiu kirjoitti:
Olen samaa mieltä. Pikku G on vaan tollasta kaupallista paskaa! Se ei oo ees hyvä! Kaikki respecti meni sillon, ku kuulin ettei se itse ees sanoita eikä sävellä niitä biisejä! TYPERÄÄ!! hyi.
No on se Pikku G sen verran hyvä et myi platinaa 2003 v. Räjähdysvaara ceedeel... ja pääs viel Royal familyy ja pääs tv:eesee! et repikää siit! Ja Pikku G on hyvä! Jos tykkäätte Aviamesta ni tykkäätte kans Pikku Geest! Avain ja myös koko Royal family teki jotain biisei koska ne ite halus ja Pikku Gee vastas myöntävästi... te ette kans tiiä yhtää mitää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.364156Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131543Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2481506Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.1841276Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ841036Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1311032Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain441008Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht254988- 62974
- 23906