Asennus levy Vista home premium

Asennus

Onko kellää asennus levyä tohon Windows Vista Home Premium versioon? Voin maksaa 5 ekua mihin sisältyy levy ja postikulut. Mulla on kyllä yks asennus levy kaverilta, mutta siihen ei käy toi koodi, kun toi asennus levy on Fujitsu Siemens ja ei toimi tässä. Onko kellää oem versio levyä missä ei oo mitää merkki kohtaista logoa?

4

1438

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mulla...

voisin tehdä kopion, jos sulla kerran laillinen lisenssi niin laillistahan se silloin.

• Asennus levy Vista home

on mulla laillinen koodi. kannettavan vaan ,mutta pitäs toimi muuallakin koneissa. eli pöytäkoneesssa siis. mailaaa tänne lisä tiedot kiitos [email protected]

• Koodari!
        Asennus levy Vista home kirjoitti:

on mulla laillinen koodi. kannettavan vaan ,mutta pitäs toimi muuallakin koneissa. eli pöytäkoneesssa siis. mailaaa tänne lisä tiedot kiitos [email protected]

Ei taida siltikään olla sopimusehtojen mukaista? Mee mieluimmin piratebayhin

• typ2

Moi
      olisiko sulla vielä tuota levykettä?
      Mulla olisi tarve siihen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      74
      7514
    2. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      58
      3183
    3. Mikä ihme sai sut käyttäytymään

Niin helvetin törkeästi mua kohtaan, jos kerta olet ihastunut?
      Ikävä
      37
      2446
    4. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      7
      2080
    5. Osuuspankki Kuhmo!

Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto
      Kuhmo
      33
      2012
    6. Voi helvetti

Mihin olet mut ajanut.
      Ikävä
      20
      1938
    7. Tiedät etten tiedä

Mitä pitäisi tehdä.
      Ikävä
      13
      1887
    8. Rakkaalleni!

Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus
      Tunteet
      15
      1663
    9. Työttömyys kasvaa

Onneksi persujen kannatus ei kasva.
      Perussuomalaiset
      53
      1595
    10. hyvää yötä.

toivottavasti sulla oli kiva jouluaatto. 🤍
      Ikävä
      18