Onko kellää asennus levyä tohon Windows Vista Home Premium versioon? Voin maksaa 5 ekua mihin sisältyy levy ja postikulut. Mulla on kyllä yks asennus levy kaverilta, mutta siihen ei käy toi koodi, kun toi asennus levy on Fujitsu Siemens ja ei toimi tässä. Onko kellää oem versio levyä missä ei oo mitää merkki kohtaista logoa?
Asennus levy Vista home premium
Asennus
4
1436
Vastaukset
- mulla...
voisin tehdä kopion, jos sulla kerran laillinen lisenssi niin laillistahan se silloin.
- Asennus levy Vista home
on mulla laillinen koodi. kannettavan vaan ,mutta pitäs toimi muuallakin koneissa. eli pöytäkoneesssa siis. mailaaa tänne lisä tiedot kiitos [email protected]
- Koodari!
Asennus levy Vista home kirjoitti:
on mulla laillinen koodi. kannettavan vaan ,mutta pitäs toimi muuallakin koneissa. eli pöytäkoneesssa siis. mailaaa tänne lisä tiedot kiitos [email protected]
Ei taida siltikään olla sopimusehtojen mukaista? Mee mieluimmin piratebayhin
- typ2
Moi
olisiko sulla vielä tuota levykettä?
Mulla olisi tarve siihen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446