Mitä tämä on? Verta on nyt tullut jo kaksi päivää yhdynnän jälkeen.. Vakavaa? Ei ennen tällaista ole ollut. Mitä pitäisi tehdä?
Verta seksin jälkeen.
7
334
Vastaukset
Minusta äärimmäisen tyhmä kysymys.
Tietty pitää mennä lekuriin!- kysymysmerkkinä
No en nyt tiedä. Johtuuko vaan rajusta menosta. Tai olisiko e-pillereistä johtuvaa tiputteluvuotoa? En edes halua ajatella muita vaihtoehtoja :D ei pitäisi olla minkään sukupuolitaudinkaan vaaraa...
- olla myös
kysymysmerkkinä kirjoitti:
No en nyt tiedä. Johtuuko vaan rajusta menosta. Tai olisiko e-pillereistä johtuvaa tiputteluvuotoa? En edes halua ajatella muita vaihtoehtoja :D ei pitäisi olla minkään sukupuolitaudinkaan vaaraa...
kohdunkaulan syövän ensi merkki
- ?
olla myös kirjoitti:
kohdunkaulan syövän ensi merkki
Mulla on ne rokotukset kohdunkaulan syöpää vastaan.
- werty
Polyyppi? Sattumalta samaan aikaan osunut vuotohäiriö? Jos lääkärikäynnistä on aikaa, niin kannattaa mennä.
- ?
Polyyppi.. eli.. googletan :D nii onks noi vuotohäiriöt iha mitättömii:) pitää jutella viisaan kaverin kanssa joka osaa neuvoo..
- rita¨
Kärsin vuosi sitten samasta asiasta. Gynellä ei mitään epänormaalia, papakin oli ok. Syynä oli kuivat limakalvot ja liian raju seksi. Haavojahan siinä tulee. Liukkaria ja pidempää esileikkiä, hellempää seksiä. Saahan elimistösi myös tarpeellisiä rasvoja sisäisesti, omega-3 yms.? Mulla auttoi nämä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833338
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442777Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742316- 612288
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512221Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1162206Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202007Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv211993- 621934
- 961790